DoLa 10 Anmeld indhold Skrevet May 17, 2009 Hej alle dyrevenner. Har lige et lidt underligt spørgsmål ( vil nogle nok syntes ) Jeg har nogle skønne misser som har fået tynd mave ( den ene er drægtig) Jeg ved at A38 kan hjælpe med at få maven på plads igen. Er der mon en af jer som ved hvad det tilsvarende produkt hedder på svensk? Eller er der en som har andre gode forslag til hvad jeg kan give dem . Jeg er ikke helt klar over om det kun er Mille ( hende som venter sig) eller alle tre katte som er ramt . Hilsen Dorthe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2009 Køb noget A-fil, det er det samme :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
futtepeter 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2009 hej jeg mener det hedder filmælk hilsen Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoLa 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2009 Tak for de hurtige svar.. Det prøver jeg. Hilsen Dorthe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2009 Hvis det er voksne katte, så er der også en super kur mod dårlig mave, selv om den er lidt besværlig: Kog noget dybfrossen torskefilet og nogle ærter. Mos ærterne sammen med fisken, og brug fiskevandet til at lave det til en grød. Lad det køle af og server for kattene. Efter 1-2 dage på den kur er som regel selv den værste mave normal igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2009 Hos dyrlægerne og på nettet kan man købe en pasta der hedder Zoolac. Kattene elsker det, og det er utrolig nemt at dosere, og så kan det holder sig længe, til hvis det skulle ske igen. Kommer du til Danmark, så sælges det på de danske apoteker og koster omkring 100 kroner for den lille af tuberne. Ellers, så tage en smut i Netto og kog noget billigt fisk (mener at Netto har lyssej, hvilket fungerer fint) og giv kattene det når det er godt afkølet. Er maven slem, så kan du tilsætte nogle risk og udkoge dem sammen med fisken og give kattene det. Held og lykke med det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kirstin01 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2010 Udkogt ris og kogt kylling brugte vi til vores drægtige kat:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2010 Aldrig Ifølge dyresygehuset skal man ALDRIG give hverken hunde eller katte mælkeprodukter der er syrnet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liam´s 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2010 Helt rigtigt, ingen mælkeprodukter til hverken kat eller hund... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites