julle 10 Anmeld indhold Skrevet May 16, 2009 Hej jeg ved godt det er tidligt ude. sidste gang jeg havde barsel tog det lang tid at få samlet nogle kvinder. Jeg går på barsel til oktober. Vil høre om der er andre der venter sig. Og har lyst til at lave mødre gruppe. Mvh Julie:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 Hej med dig. Jeg ved, at Sandra Miriam skal have tvillinger, du kan finde hende på dette link på facebook www.facebook.com/group.php?gid=38266522254 Det er nogle kanon flinke personer. Hilsen Kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2009 barsel hej. jeg hedder eva, bor i oxie og har termin slut juli, og vil gerne lave mødregruppe. jeg har to piger på 4 og 2 og venter nummer 3. du kan skrive på min mail: evahm@hotmail.com. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2009 det lyder godt jeg skriver til dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2009 Godt initiativ :th2: Jeg vil også rigtig gerne være med i mødregruppen... Jeg hedder Mia, bor i Staffanstorp og går på barsel 1. oktober :) Min e-mail er: mia@onlinedtp.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2009 Ej hvor godt nu er vi ved at være et par stykker. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2009 Super! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MINIMU 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2009 barsel hej. jeg bor også i oxie/kristineberg og har termin d 18 juli så det er lige op over. er klar på at mødes med ungerne, har også en dreng på snart 4 år. dorte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2009 Ej hvor dejligt så er det jo meget snart, hvis det ikke allerede er sket.:th2: ja nu må vi snart finde en dag. men ved ikke om i har lyst og overskud lige efter jeres fødsel. jeg har jo god tid endnu.;) her er min email: frk-staal@hotmail.com mvh Julie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 oxie mødregruppe 09 hej vi har lavet en side på facebook.com oxie mødregruppe 09. hvis nogen er indtresseret ses vi ca en gang om ugen, Mvh julie:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites