hapsdoggen 10 Anmeld indhold Skrevet May 15, 2009 hey nu står min kone over for en fyring så hun skal ha flyttet sin a-kasse til sevrige da hun skal ha udbetalt dagpenge i sit bopæls land så hun skal ha lavet en attest e301 fra sin danske a-kasse så skulle hendes tid i den dankse a-kasse automatiskt blive flyttet til den svenske a-kasse.... nogen der har prøvet det før.....? samt hvordan er det med skat/fradrag på den svenske side...? samt kan jeg få min kones danske fradrag nu når hun er arbejdsløs...? på forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2009 hey nu står min kone over for en fyring så hun skal ha flyttet sin a-kasse til sevrige da hun skal ha udbetalt dagpenge i sit bopæls land så hun skal ha lavet en attest e301 fra sin danske a-kasse så skulle hendes tid i den dankse a-kasse automatiskt blive flyttet til den svenske a-kasse.... nogen der har prøvet det før.....? samt hvordan er det med skat/fradrag på den svenske side...? samt kan jeg få min kones danske fradrag nu når hun er arbejdsløs...? på forhånd tak når hun har flyttet sin danske a-kasse over til SE, så er det svensk skat man betale, ca 32% mener jeg, og man får ca 10000sek om md, en del lavere end de 14500DKR i dk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hapsdoggen 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2009 når hun har flyttet sin danske a-kasse over til SE' date=' så er det svensk skat man betale, ca 32% mener jeg, og man får ca 10000sek om md, en del lavere end de 14500DKR i dk.[/quote'] er det ca 10000sek udbetalt om måneden...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2009 jep 10000sek netto, brutto 14900sek, du kan se det her http://alfa.gotlandica.se/main.asp?areaID=1&CategoryID=786&PageType=0 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites