Kim 10 Anmeld indhold Skrevet May 15, 2009 Hej med jer Jeg har lavet en webside som hedder www.billigtisverige.dk og det er en guide til billigt indkøb i Sverige. Den er lavet til de danskere som gerne vil spare nogle penge ved at handle i Sverige, men jeg kom til at tænke på at I måske også havde interesse i den. Den er dynamisk og jeg opdaterer den ugentligt med de gode ting som jeg ser på min vej. Hvis i har gode input, så send mig en PM, skriv her eller smid en mail på kim1000@gmail.com De bedste hilsner Kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2009 Har du med Gekås i Ullared ? Det är en enormt stor affär med fyndpriser! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2009 Hej Jenny Ja det har jeg, du kan se dem her http://www.billigtisverige.dk/butikscentre/gekas/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2009 Super initiativ. Tilmeldte mig din mailingliste igår. Så godt du havde skrevet om Silvans ophørs udsalg, kan tilføje at der nu er 70% at spare i forhold til de 30% de startede med. Alt det gode er selvfølgelig røget, men hvis man har brug for bolte og møtrikker og deslige, så er der gode penge at spare her! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2009 så er der billige tv , media markt kampagne http://viewer.zmags.com/publication/d029b378#/d029b378/1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2009 Hej med jer Ja de har travlt med at rydde deres lagre:-) I juni måned begynder de nye ultraflade plasma og LCD skærme at komme på markedet, og så er det nok svært at sælge de mastodonter der findes i dag (tykkelse fra 7 til 9,9 cm). De nye skærme (som kan leveres) bliver 2 til 3 cm. tykke og de kommer i butikkerne i løbet af juni måned. Dbh Kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2009 De nye skærme (som kan leveres) bliver 2 til 3 cm. tykke og de kommer i butikkerne i løbet af juni måned. Dbh Kim Butikkerne har allerede fået de nye Samsung LCD tv som er 1 cm i dybden :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2011 Hvad skete der egentlig med den hjemmeside, billigt i Sverige? Tiltrak den alligevel ikke nok personer til at annoncerne/bannerne gav noget afkast? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2011 Hvad skete der egentlig med den hjemmeside' date=' billigt i Sverige? Tiltrak den alligevel ikke nok personer til at annoncerne/bannerne gav noget afkast?[/quote'] Den er der da stadigvæk... bliver opdateret lidt hist og pist... men ikke noget særligt synes jeg.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2011 Nej, vinterferien har i hvert fald varet meget meget længe i år ;) Men kan da se, at der er tilføjet en smule for nylig. Men hvis den ikke opdateres regelmæssigt, så man kan se det, så mister man jo hurtigt interessen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2011 Nu har jeg lige tjekket siden igen. Under "Ugens bedste mad tilbud" kan man stadig læse, at "Svenskernes vinterferie er netop overstået og det er blevt tid til, at komme på arbejde igen." Jotak, der er vist stadig sne på toppen af Kebnekaise, men ellers er der ikke meget vinterferie i Sverige lige for tiden ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites