Jump to content
Kim

Billigt i Sverige, din guide til indkøb i Sverige

Recommended Posts

Hej med jer Jeg har lavet en webside som hedder www.billigtisverige.dk og det er en guide til billigt indkøb i Sverige. Den er lavet til de danskere som gerne vil spare nogle penge ved at handle i Sverige, men jeg kom til at tænke på at I måske også havde interesse i den. Den er dynamisk og jeg opdaterer den ugentligt med de gode ting som jeg ser på min vej. Hvis i har gode input, så send mig en PM, skriv her eller smid en mail på kim1000@gmail.com De bedste hilsner Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Super initiativ. Tilmeldte mig din mailingliste igår. Så godt du havde skrevet om Silvans ophørs udsalg, kan tilføje at der nu er 70% at spare i forhold til de 30% de startede med. Alt det gode er selvfølgelig røget, men hvis man har brug for bolte og møtrikker og deslige, så er der gode penge at spare her!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej med jer Ja de har travlt med at rydde deres lagre:-) I juni måned begynder de nye ultraflade plasma og LCD skærme at komme på markedet, og så er det nok svært at sælge de mastodonter der findes i dag (tykkelse fra 7 til 9,9 cm). De nye skærme (som kan leveres) bliver 2 til 3 cm. tykke og de kommer i butikkerne i løbet af juni måned. Dbh Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De nye skærme (som kan leveres) bliver 2 til 3 cm. tykke og de kommer i butikkerne i løbet af juni måned. Dbh Kim
Butikkerne har allerede fået de nye Samsung LCD tv som er 1 cm i dybden :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad skete der egentlig med den hjemmeside' date=' billigt i Sverige? Tiltrak den alligevel ikke nok personer til at annoncerne/bannerne gav noget afkast?[/quote'] Den er der da stadigvæk... bliver opdateret lidt hist og pist... men ikke noget særligt synes jeg..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, vinterferien har i hvert fald varet meget meget længe i år ;) Men kan da se, at der er tilføjet en smule for nylig. Men hvis den ikke opdateres regelmæssigt, så man kan se det, så mister man jo hurtigt interessen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg lige tjekket siden igen. Under "Ugens bedste mad tilbud" kan man stadig læse, at "Svenskernes vinterferie er netop overstået og det er blevt tid til, at komme på arbejde igen." Jotak, der er vist stadig sne på toppen af Kebnekaise, men ellers er der ikke meget vinterferie i Sverige lige for tiden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites