Rabbit 10 Anmeld indhold Skrevet May 15, 2009 Hej Alle, Da jeg d. 10 april 2009 fik skadet min bil pga. hærværk på bilen for ca 85.000 kr (ruder, ridser i lakken, lygter), blev dette anmeldt til IF Forsikring. Forsikringen lavede en sag og sendte mig til workshoppen i malmø, nemlig den berygtede, dinbil malmö. Jeg tog derhen og viste dem bilen osv. Der gik 2 uger så sagde de nu kan vi gå igang med rep. bare kom med bilen, jeg tænkte helt sikkert, hurtig service osv. men nej desværre. Jeg afleverede bilen og tog en låne bil som jeg betalte ca 150 kr. pr dag for, den havde jeg i ca. 1½ uge, da jeg ringede for at følge op på rep. processen. så sagde de, vi er ikke gået igang endnu, forsikringen skal kigge på den igen. Jeg afleverede låne bilen og afhentede min bil, en investigator skal kigge på bilen for at vurdere om hærværket er selv gjort. endelig i går har jeg fået besked på at alt er ok, og audi kan starte reparation af bilen. Jeg ringer til dinbil malmö for at booke tid, så får jeg en tid sidst i august måned. Det er bare dårlig service, de love at lave den så snart forsikringen sagde ok. har fået en liste (se nedenstående) fra forsikring om hvilke værksteder der kan reparere bilen i malmö. Hvem skal jeg vælge? Er ikke så tryg ved at aflevere bilen til "et eller andet" værksted? Nogen der har forslag? --------------------------------------------------- M B BILVERKSTAD, Rosendalsvägen 31 Box 21079, 20021 MALMÖ. Telefon 040-291610 V. HALLBERGS PLÅTSLAGERI EFTR., Sturkögatan 5, 21124 MALMÖ. Telefon 040-183645 BILRIKT I MALMÖ AB, S:A Bulltoftavägen 17, 21222 MALMÖ. Telefon 040-183501 KVARTETTENS BIL & PLÅT, Lärkträdsgatan 5, 21363 MALMÖ. Telefon 040-221615 --------------------------------------------------- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cici_Barn 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2009 har fået en liste (se nedenstående) fra forsikring om hvilke værksteder der kan reparere bilen i malmö. Hvem skal jeg vælge? Er ikke så tryg ved at aflevere bilen til "et eller andet" værksted? Nogen der har forslag? --------------------------------------------------- M B BILVERKSTAD, Rosendalsvägen 31 Box 21079, 20021 MALMÖ. Telefon 040-291610 V. HALLBERGS PLÅTSLAGERI EFTR., Sturkögatan 5, 21124 MALMÖ. Telefon 040-183645 BILRIKT I MALMÖ AB, S:A Bulltoftavägen 17, 21222 MALMÖ. Telefon 040-183501 KVARTETTENS BIL & PLÅT, Lärkträdsgatan 5, 21363 MALMÖ. Telefon 040-221615 --------------------------------------------------- Spørg din forsikring om www.motorcenter.se kan reparere din bil :) De er No.1 i Skåne! Man får gratis låne_bil hos dem. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hoffmeyer 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2009 Hej Rabbit Spørg din forsikring om www.motorcenter.se kan reparere din bil :) De er No.1 i Skåne! Man får gratis låne_bil hos dem. :th2: Er helt enig med Cici_Barn. Motorcenter Skurup er kanon :th2: Uanset hvad har jeg altid fået en upåklagelig service der. IF vil med garanti godkende dem, ellers tving dem :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rabbit 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2009 Ja det gøre de, de samarbejder med Motorcenter Skurup. håber det kommer til at gå hurtigt :) tak for hurtig svar, jeg skriver lige hvad de siger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rabbit 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2009 Har lige talt med en der hedder magnus der inde fra, holdkæft hvor er de venlige iforhold til dinbil, han havde desværre først tid til august, men han fik mit nummer. og han vil se om han kan lave en speciel aftale, vi skulle snakkes ved idag klokken 15.00. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2009 Man får gratis låne_bil hos dem. :th2: Hvornår er det blevet gratis at låne en bil hos dem?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cici_Barn 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2009 @rlarsen Har været mindst 5 gange hos dem...og hver gang fik jeg gratis_låne_bil. :) Min ven fra Amager skulle alligevel betale for låne_bil --> 20 sek. om dagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2009 @rlarsen Har været mindst 5 gange hos dem...og hver gang fik jeg gratis_låne_bil. :) Min ven fra Amager skulle alligevel betale for låne_bil --> 20 sek. om dagen. Det er vel kun gratis hvis det er et én dags service (er også tilfældet med Din bil)?? En lille rep. som godt kan tage et par uger eller to hos Motorcenter Skurup, er vel ikke med gratis bil?? Jeg blev da røvrendt, da jeg var hos dem med en meget lille rep. af venstre forskærm da jeg hentede lejebilen kostede den 20 kr pr. mil - men da afregningen kom var denne pris rettet til 24 kr pr. mil uden nogen form for information om HVORFOR Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rabbit 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2009 Unsolved Det bliver desværre ikke motorcenter.se :( De har ikke tid før august... Er der nogen der har erfaring med nogen af nedenstående liste? Eller er der andre i forslår? Er der overhovedet forskel på kvalitet hos de forskellige værksteder''''+ ------------------------------------------------------------------------- M B BILVERKSTAD, Rosendalsvägen 31 Box 21079, 20021 MALMÖ. Telefon 040-291610 V. HALLBERGS PLÅTSLAGERI EFTR., Sturkögatan 5, 21124 MALMÖ. Telefon 040-183645 BILRIKT I MALMÖ AB, S:A Bulltoftavägen 17, 21222 MALMÖ. Telefon 040-183501 KVARTETTENS BIL & PLÅT, Lärkträdsgatan 5, 21363 MALMÖ. Telefon 040-221615 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2009 Det bliver desværre ikke motorcenter.se :( De har ikke tid før august... Er der nogen der har erfaring med nogen af nedenstående liste? Eller er der andre i forslår? Er der overhovedet forskel på kvalitet hos de forskellige værksteder''''+ ------------------------------------------------------------------------- M B BILVERKSTAD, Rosendalsvägen 31 Box 21079, 20021 MALMÖ. Telefon 040-291610 V. HALLBERGS PLÅTSLAGERI EFTR., Sturkögatan 5, 21124 MALMÖ. Telefon 040-183645 BILRIKT I MALMÖ AB, S:A Bulltoftavägen 17, 21222 MALMÖ. Telefon 040-183501 KVARTETTENS BIL & PLÅT, Lärkträdsgatan 5, 21363 MALMÖ. Telefon 040-221615 Prøv www.bila.nu i landskrona Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
from dk-se 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Audi i trelleborg har givet mig god service... tal med dem dernede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Audi i trelleborg har givet mig god service... tal med dem dernede. Har fået skiftet en kofanger hos Din bil i Trelleborg. Der havde glemt/overset at en lille liste også skulle skiftes men blev gjort uden probs. Godt nok er det en del af Din bil kæden men servicen er slet ikke at sammenligne med Malmö afd. De gange jeg har brugt Trb afd har der ikke været nogen problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming40 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Michelsens Bil i Ystad. Jeg har kun haft de bedste erfaringer med dem. http://www.michelsensbil.se/verkstad.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Jeg har været hos MB da de lå på Lundavägen, har lige sammenlignet tlf-nummer som er det samme. Men der kørte jeg skrigende bort, før jeg overhovedet havde afleveret nøglen. Havde en Pøjgot med brugtvognsgaranti, køleren røg, så ringede til garantien ( husker ikke lige hvem det var ), som sendte mig til MB. Kørte derned og forklarede sagerne, og blev nærmest faretruende påmindet om, at hvis de tog bilen ind og der ikke var noget galt med den, ville det koste mig x antal kroner. Han var ikke engang til at få ned på jorden igen. Der skred jeg så fra, ringede til garantisjoveren igen, og sagde jeg nægtede at lade dem røre min bil. Spurgte hvorfor jeg ikke bare kunne smide den til Peugeot der jo måtte vide, hvo'n man hånterer sådan en bil. En halv time efter, ringede de, og sagde det var i orden at jg kørte den derhen. Jimmy Det bliver desværre ikke motorcenter.se :( De har ikke tid før august... Er der nogen der har erfaring med nogen af nedenstående liste? Eller er der andre i forslår? Er der overhovedet forskel på kvalitet hos de forskellige værksteder''''+ ------------------------------------------------------------------------- M B BILVERKSTAD, Rosendalsvägen 31 Box 21079, 20021 MALMÖ. Telefon 040-291610 V. HALLBERGS PLÅTSLAGERI EFTR., Sturkögatan 5, 21124 MALMÖ. Telefon 040-183645 BILRIKT I MALMÖ AB, S:A Bulltoftavägen 17, 21222 MALMÖ. Telefon 040-183501 KVARTETTENS BIL & PLÅT, Lärkträdsgatan 5, 21363 MALMÖ. Telefon 040-221615 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites