Jump to content
hapsdoggen

Fotofælde....

Recommended Posts

Guest michaelbo

hmmmm!

hmm min pm har ikk modtaget noget....?
Har du været en idiot og kørt for stærkt, så betal!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

og er du en idiot der ik har andet end moralske opstöd at bidrage med så find på noget produktivt at lave istedet til #1 da lovbruddet er foregået i dk kan du nägte at sige det .. så kan de gi dig en böde på 500kr det er det

Har du været en idiot og kørt for stærkt' date=' så betal!![/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og har du ikke et ordenligt sprog så find et andet sted at skrive:mad:
Øhh...ser nu ikke noget galt i Michael's svar - udover at det er tydeligt at han, som så mange andre (inklusive undertegnede), er træt af at læse indlæg, omhandlende hvordan man slipper for at betale en bøde man selv har været ude om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

der kan väre mange årsager til ikke at ville udlevere venner og bekendte der har trådt forkert .. og uanset hvor moralsk forkasteligt mange af jer höjmoralske(läs: dobbeltmoralske) mennesker mener det er så er der dog intet ulovligt eller forkert i at söge juridisk vejledning .. selv politiet råder ofte folk til at tie stille i visse sager .. og der er nogen mennesker der vejer venners ve og vel höjere end latterlige böder og jo visse böder er DYBT latterlige og selv om jeg selv synes du er blevet bedre er det stadig uläkkert at se din forskelsbehandling af folk herinde.. det uläkre består i at du gör det så åbenlyst og bare undskylder det med "sådan er det" og gir dig i mine öjne endnu mere ret til at väre moralsk/dobbeltmoralsk.. du giver folk advarsler for off topic indläg... hvad fanden har michaelbo´s indläg med topic at göre... ingenting #1 spurgte jo ikke om hvem der kunne komme med latterlige moraksle sure opstöd #1 har feks på intet tidspunkt nävnt at HAN har kört for stärkt... havde det väret tilfäldet havde michaelbo´s indläg väret on topic... men ak nej... igen en med for lidt indhold i sit liv så personen igen skal sidde og preädike for andre om deres fejltrin

Øhh...ser nu ikke noget galt i Michael's svar - udover at det er tydeligt at han' date=' som så mange andre (inklusive undertegnede), er træt af at læse indlæg, omhandlende hvordan man slipper for at betale en bøde man selv har været ude om.[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Øhh...ser nu ikke noget galt i Michael's svar - udover at det er tydeligt at han' date=' som så mange andre (inklusive undertegnede), er træt af at læse indlæg, omhandlende hvordan man slipper for at betale en bøde man selv har været ude om.[/quote'] Var nu også mere måden det var skrevet på. Kunne godt være skrevet på en lidt pæner måde uden at det ville koste extra. Selv om han var en var en idiot at køre for stærkt. Har jeg også gjort mange gange og også måtte op til genervering. Men derfor ville det da ikke være grund til at kalde mig en idiot. :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Var nu også mere måden det var skrevet på. Kunne godt være skrevet på en lidt pæner måde uden at det ville koste extra. Selv om han var en var en idiot at køre for stærkt. Har jeg også gjort mange gange og også måtte op til genervering. Men derfor ville det da ikke være grund til at kalde mig en idiot. :):)
jojo det nye er at alle indläg skal bäre karakter af personligt had ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jojo det nye er at alle indläg skal bäre karakter af personligt had ...
Kan vi komme tilbage on-topic igen, tak! Omend emnet lader noget tilbage at ønske. Men lad os da høre fra OP hvorfor han har grund til ikke at oplyse hvem der førte bilen. Det kunne jo være interessant at høre - hvis det endelig skal være. :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det er vel i princippet fuldständig ligegyldigt... han stilte et spörgsmål og han har fået svaret.. hvor hörer al den off topic moralprädiken til? hvis folk har åh så ondt i R**** over at den slags spörgsmål bliver stillet så find en anden tråd og läs og hvis i moderatorer synes det bryder jeres regler og moralske selvfölelse så forbyd det... så er problemet löst og alle i selvfede hellige mennesker har en ting mindre at whine over .. men så ville livet jo nok väre KOMPLET meningslöst for jer... eller nej i skal jo nok finde noget i kan bitche over og nogen andens livsstil i kan brokke jer over men så ville der da idet mindste väre en mindre ting der ödelägger jeres dag gang på gang... det må da täre utroligt meget på jer at skulle tage alt så närt og få så sure opstöd hver gang nogen stiller et forkert spörgsmål.. gå nu ud og find en hobby istedet .. smut en tur på bordel eller lign så i kan få lettet trykket og få lidt andre interesser!! Rikke Rost havde et glimrende alternativ i rideudstyrstråden .. pröv det .. pröv noget.. et eller andet istedet for dag efter dag at sidde og whine på nettet over noget en i ikke kender og aldrig har mödt har skrevet noget som absolut ikke berörer jer på nogen vis, på et online fora... det er en blanding af R**underholdende og P****sörgerligt ... man lägger ud med at grine og den fölelse sgår så bare over i medlidenhed ... altså hvis det er kan jeg arrangere lidt paintballture for jer så i kan pröve lidt nyt og få aflöb for noget af jeres indädte had... skal med gläde sörge for det er gratis for jer ... alt for at mindske de moralske lorte som gang på gang bliver spulet ud i den kumme i kalder et forum

Kan vi komme tilbage on-topic igen, tak! Omend emnet lader noget tilbage at ønske. Men lad os da høre fra OP hvorfor han har grund til ikke at oplyse hvem der førte bilen. Det kunne jo være interessant at høre - hvis det endelig skal være. :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Michael - det står og falder på at manden har kørt for hurtigt og blevet snuppet, og bør betale sin bøde og komme videre. Diskussionen om det tåbelige i mange fotofælder er blevet taget, og tages jævnligt - men ikke desto mindre har man overtrådt loven, hvis en sådan foreviger dig sort på hvidt! Vi lever i et retssamfund - som nogle desværre bare har svært ved at indfinde sig i og under. Det fjerner dog ikke fokus fra at lovene skal følges, og det har konsekvenser hvis de ikke gør. Og her er sagens kerne nok. Sunddebatten skal ikke være en bibel over hvordan man lettest slipper for Lovens Lange Arm - på den ene eller den anden måde. Det må og skal du forstå. At du så selv whiner og kalder lovlydige folk for moralprædikanter - tja, det viser jo bare med al tydelighed hvor dit eget standpunkt overfor loven er. At du så også stiller diagnoser på folks vegne, og mener at vide hvad de har brug for og bør gøre, stiller bare dig selv i et endnu dårligere lys, og gør ikke din egen prædiken (for en sådan er det!) til to tunger på en vægtskål. Jeg vil gentage mig selv fra tidligere idag, og igen gøre opmærksom på hvem der bestemmer herinde. Det er ikke noget jeg nyder at gøre, selvom nogle mener det modsatte. (et billigt argument i en senere kommentar - så be my guest...den ligger lige til højrefoden) Vi skal have en fornuftig og voksen tone herinde - debattere og diskutere Sverige<->Danmark og alt derimellem og udenom. Ikke de her hyppigere og hyppigere tilsvininger - som du, Michael, desværre er pokkers god til at få klemt ud mellem sidebenene. Det vil vi simpelthen ikke tolerere! Hvem der har brug for hvad, skal jeg ikke kunne sige - men jeg véd at Sunddebatten ikke har brug for det der er sket de sidste par dage. Men det er jo en tydelig reaktion på en strammere linie - og kunne kun forventes, når vi ikke ville finde os i visse brugeres ligegyldighed overfor moderation og administration. Det er slut...og det kaster sikkert lidt larm af sig. Men efter storm kommer sol. So be it.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...