JubA/S 10 Anmeld indhold Skrevet May 14, 2009 Hej, Inspireret af tråden om gode cykelhandlere i Malmö (eller mangel på samme), vil jeg lige høre om der er nogen, der har nogle gode/mindre gode erfaringer med cykelværksteder i Malmö. Jeg står nemlig i den situation, at min gamle racer i den grad trænger til en makeover (nye lejer/krank + gear) og jeg er bange for, at jeg løber lidt for hurtigt tør for talent til at gøre det selv.. Pft. / Torben Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Der er en udmærket cykelsmed lige i dit nabolag - på Föreningsgatan i Rörsjöstaden. Har desværre glemt navnet. Hvis du har Rabattguiden får du også rabat på reparationer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JubA/S 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Tak for svaret, havde også funderet over at aflægge ham et lille besøg - det tror jeg så at jeg vil gøre. / Torben Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites