Cici_Barn 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Hvorfor var der ikke en GPS-sender indbygget i bilen? http://www.dr.dk/Regioner/Nord/Nyheder/Mariagerfjord/2009/04/07/072800.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CalebLarue 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2009 Held og lykke med at finde bilen. /Caleb Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Udlover hermed en dusør på 50.000:- DKK til den der skaffer os vores stjålne Mercedes-Benz C63 AMG (hvid sedan fra 2008) tilbage. Bilen befinder sig formentligt i Danmark pt. I må meget gerne sprede dette til så mange som muligt. På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ahmad.dk 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Udlover hermed en dusør på 50.000:- DKK til den der skaffer os vores stjålne Mercedes-Benz C63 AMG (hvid sedan fra 2008) tilbage. Bilen befinder sig formentligt i Danmark pt. I må meget gerne sprede dette til så mange som muligt. På forhånd tak. Du maa hellere skrive om det er med eller uden tyv! det vil nok friste dem som ved hvor bilen staar men ikke vil anmelde selve personen som har stjaalet den! ... tror jeg. Haaber du faar den tilbage snarest og i anstaendig stand! //A. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Det er med eller uden tyv... Det vigtigste er at bilen kommer retur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret May 17, 2009 JA det kostede mig nærmest kørekortet i fredags, da en C63 AMG sedan overhalede mig ude ved mit job i Ballerup i fredags.........Solen stod lavt, lige ind i bæret på mig og jeg kunne ikke se farven 100%......Og da jeg få timer forinden læste tråden, tænkte jeg straks....THERE IT IS!!....MEN det var en silver, da jeg endelig nåede frem.....SORRY:sad: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret May 27, 2009 Så har jeg da fået en hel del henvendelser der uafhængigt af hinanden alle indikerer, at der skulle køre en bil som er 100% magen til den vi fik stjålet rundt i Ishøj-området. Er der nogen der fra tid til anden befinder sig i dette område ville det være perfekt hvis man gad holde øjnene ekstra åbne. Der er fortsat en dusør på DKK 50.000:- for oplysninger der får bilen tilbage til os. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2009 Så har jeg da fået en hel del henvendelser der uafhængigt af hinanden alle indikerer, at der skulle køre en bil som er 100% magen til den vi fik stjålet rundt i Ishøj-området. Er der nogen der fra tid til anden befinder sig i dette område ville det være perfekt hvis man gad holde øjnene ekstra åbne. Der er fortsat en dusør på DKK 50.000:- for oplysninger der får bilen tilbage til os. Lige før det kunne betale sig at tage fri for at lede efter den, men selvfølgelig kræver det så man finder den. Håber sq i får fat i den! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2009 Så har jeg da fået en hel del henvendelser der uafhængigt af hinanden alle indikerer, at der skulle køre en bil som er 100% magen til den vi fik stjålet rundt i Ishøj-området. Er der nogen der fra tid til anden befinder sig i dette område ville det være perfekt hvis man gad holde øjnene ekstra åbne. Der er fortsat en dusør på DKK 50.000:- for oplysninger der får bilen tilbage til os. Hejsa Jeg er fra tid til anden på de kanter, du kan PM mig med nummerpladen så skal jeg holde øje med den. Mvh Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 27, 2009 Lige før det kunne betale sig at tage fri for at lede efter den, men selvfølgelig kræver det så man finder den. Håber sq i får fat i den! Hæng en plakat op de rigtige steder dernede med lovning om en dusør - samt kontaktoplysningerne. Der er vel en række af de lokale unge mennesker, som kommer rundt i området og derfor straks ville forsøge høste pengene... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2009 Hejsa Jeg er fra tid til anden på de kanter, du kan PM mig med nummerpladen så skal jeg holde øje med den. Mvh Martin Tyven er ikke for smart hvis han kører rundt med den originale svenske plade.. Så mon ikke der er en stjålet plade på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2009 Sikkert ikke. Men hvad så med farven? Er den så heller ikke hvid? Og sidder der ikke længere de samme fælge på? Og er kabinen udskiftet? Altså, en smart tyv ville få sendt bilen til langbortistan til at starte med. Hvis tyven har tænkt sig at tøffe rundt i den til normail brug, ja så skal der vel en masse ændringer til før den ikke bliver genkendt. Og hvis bilen skal fuldtænding forandres kommer det vel sikkert til at koste det samme som en ny bil. Eller også skal den bare gemmes væk under jorden. Men hvad nytte har en bil dér. Det er sku aldrig helt nemt at sige hvor kloge tyve er, når de til at starte med vælger en ret uklog beslutning nemlig at stjæle andre folks ejendele. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2009 Frækt som bare En mand kommer ind, namedropper lidt om en tidligere lambo ejer, spiser lidt mandler og afleverer så et falsk kørekort og får udleveret bilen til en prøvetur - 7 min senere racer bilen over broen og pist væk var den. Jeg tror at man skulle rette blikket mod en vis person kreds i annestad, da nogen der sandsyneligvis kunne have et kvalificeret bud på hvem der kunne stå bag. Her tror jeg dog ikke at en dusør kan hjælpe tungen på gled. En mand som begår et så frækt tyveri er jo ikke nybegynder og har sikkert et langt synderegister bag sig. Jeg tror ikke at det er sandsyneligt at de kører rundt i bilen i dk, der er nok mere sandsyneligt at den skal eksporteres el splittes ad. Men man ved jo aldrig om de beholder den for sjov, i så fald er det jo i hvert fald ikke uden risiko. bare mine tanker, håber i finder den... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
7eren 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2009 Her tror jeg dog ikke at en dusør kan hjælpe tungen på gled. Nu er 50000dkr imo mange penge, uden at vide hvilken gruppering personer du hentyder til, tror jeg der er meget incitament i 50 af de store. Så man kan jo håbe at Trinity får, hvad der er retsmæssigt er hans tilbage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2009 Jeg tror at man skulle rette blikket mod en vis person kreds i annestad, da nogen der sandsyneligvis kunne have et kvalificeret bud på hvem der kunne stå bag. Her tror jeg dog ikke at en dusør kan hjælpe tungen på gled. En mand som begår et så frækt tyveri er jo ikke nybegynder og har sikkert et langt synderegister bag sig. Hvis jeg havde drukket aften kaffe havde jeg sikkert nær fået den galt i halsen :) ... en vis person kreds ?? Er det den danske udgave af Cosa Nostra eller omtales det bare blandt det svenske politi som "Den danske mafia"? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Hvis jeg havde drukket aften kaffe havde jeg sikkert nær fået den galt i halsen :) ... en vis person kreds ?? Er det den danske udgave af Cosa Nostra eller omtales det bare blandt det svenske politi som "Den danske mafia"? :D ja, jeg lurede også lidt over den udtalelse - det lyder jo næsten som om, personen ved et eller andet. Enten det, eller også er Annestad det nye forbryder hovedkvarter hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Jeg tror at man skulle rette blikket mod en vis person kreds i annestad Er der noget jeg er gået glip af? Det lyder umiddelbart temmeligt uigennemtänkt eller måske decideret grebet ud af luften.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
7eren 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 ^Det kan jo godt være der en overvægt af uheldige typer, sådan en "hård kerne" eller lignende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Bare mine tanker Er der noget jeg er gået glip af? Det lyder umiddelbart temmeligt uigennemtänkt eller måske decideret grebet ud af luften.. Nu kender jeg tilfældigvis nogen af de personer som blev omtalt af tyven før han forsvandt med bilen.. Lidt viden jeg fik da jeg dagen efter tyveriet tilfældigvis var hos auto performance for at se på en bil og namedropper samme navn som tyven havde gjort. Det adstedkom naturligvis en længere snak, nærmere vil jeg ikke komme det. Det er mig bekendt ikke nogen hemlighed at ikke alle bunkeflo drengene tjener deres penge ved at rende med aviser. Men som skrevet tidligere var det bare mine tanker! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Point taken! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Bilen är hittad !!!!!!!!!! Pga. en mycket vaken person som kunde tipsa om var han hade sett en C63 stå utan skyltar har nu bilen kommit tillbaka till sin ägare. Stort tack och hoppas att "dusøren" kommer väl till användning, en härlig semester på BoraBora kanske ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Pga. en mycket vaken person som kunde tipsa om var han hade sett en C63 stå utan skyltar har nu bilen kommit tillbaka till sin ägare. Stort tack och hoppas att "dusøren" kommer väl till användning, en härlig semester på BoraBora kanske ? Super !... var det en herfra (debatten) som fandt den ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Godt at høre. :thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Super !... var det en herfra (debatten) som fandt den ? Tror inte det...men är inte säker... vi har lagt ut "caset" på rätt många sidor... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Pga. en mycket vaken person som kunde tipsa om var han hade sett en C63 stå utan skyltar har nu bilen kommit tillbaka till sin ägare. Stort tack och hoppas att "dusøren" kommer väl till användning, en härlig semester på BoraBora kanske ? Hvor stod den så henne? Der var nogen der talte om Ishøj? Fik de også fat i "den nye ejer"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites