Guest Trinity Anmeld indhold Skrevet May 14, 2009 Godmorgen, Omkring kl. 15.45 i går (onsdag d. 13 maj 2009) fik vi stjålet en bil. Bilen er en Mercedes-Benz C 63 AMG sedan fra 2008. Den er hvid med 19" AMG fælge samt sort læderinteriør. Bilen kan ses på billedet nedenfor. Personen som stjal den er 25-35 år gammel. Ca. 185 cm. med mørkbrunt hår. Han er dansk. Er der nogen der har set den eller kan bidrage med andre oplysninger af enhver art kan jeg kontaktes på mt@autoperformance.se eller på svensk mobil: 0046 709420002 På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Perfekt_g 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Hvad fanden er der galt med folk.... Hvorfor er det så svært at kende forskel på dit og mit..... Håber i finder bilen - og at den ikke er fuldkommen smadret.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Forsvandt den under en prøvetur??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sali1987 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 DAMN!!!!! Det der er bare for nederen! Shiiiit... Håber sgu I fanger gutten. Kør ham gerne over med samme bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 På TA skriver de, at bilen forsvandt over broen: http://www.trelleborgsallehanda.se/article/20090513/VELLINGE/172481746/1078/&/Provkorde-lyxbil--forsvann-over-bron Håber også i får fat i bilen igen i ordentlig stand og ikke mindst får fat i den idiot som stjal bilen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Personen som stjal den er 25-35 år gammel. Ca. 185 cm. med mørkbrunt hår. Han er dansk. Er det hvad I har på en mand der får udleveret en bil til 680K? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Er det hvad I har på en mand der får udleveret en bil til 680K? Mon ikke de også har et billede fra et overvågningskamera? Det er sku bittert, men det er måske en god reminder til at få strammet op på rutinerne. =( Held og Lykke med jagten, men mon ikke den bil er halvvejs til østen nu? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Shit den er fed. Den er nem nok og spotte hvis den kører rundt i DK lige nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Shit den er fed. Den er nem nok og spotte hvis den kører rundt i DK lige nu tror jeg ikke du skal regne med at den gör .. den er nok enten i et östland eller på et värksted i färd med at blive skrallet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Er det hvad I har på en mand der får udleveret en bil til 680K? Var det da hvad jeg skrev? Synes du da selv, at DU er berettiget til hele historien og alle facts? Selvsagt har vi andet på manden end disse oplysninger når du nu spørger så pænt..... Det at skrive på diverse fora er bare en simpel måde at appelere til, at folk måske kan holde øjnene åbne og råbe højt hvis de ser eller hører noget. En meget spinkel og naiv forhåbning måske, men det er da forsøget værd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Så én der lignede ret meget ved Food court for et øjeblik siden, så jeg vendte lige rundt, men nummerpladen matchede ikke. Tvivlsomt at de også ville parkere der og gå ind og få noget mad :D Held og lykke med fangsten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Jeg så sådan en på vej mod Nord Sjælland i går klokken 16:30 ca. på Helsingør motorvejen. Skal ikke kunne sige hvad nummerpladen hed eller om det var denne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Vejdirektoratet har ham på deres kameraer og der er nummerplade genkendelse på. Meld det til det danske politi og de kan med en dommerkendelse få evt bånd udleveret til granskning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Er han kørt over broen, holder han stille ved bommen og plade samt ansigt kan måske genkendes. Har han brugt kort eller brobizz, er det jo meget nemmere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Var det da hvad jeg skrev? Synes du da selv, at DU er berettiget til hele historien og alle facts? Selvsagt har vi andet på manden end disse oplysninger når du nu spørger så pænt..... Det at skrive på diverse fora er bare en simpel måde at appelere til, at folk måske kan holde øjnene åbne og råbe højt hvis de ser eller hører noget. En meget spinkel og naiv forhåbning måske, men det er da forsøget værd. Synes DU at DU er berettiget til at korrekse mig når det er min hjælp DU gerne vil have? Og synes DU selv at det er en særlig anvendelig beskrivelse DU har givet mig af den person DU gerne vil have mig til at komme med oplysninger om? Der er ca 380.000 danske mænd i den aldersgruppe du angiver. Og i den opgivne aldersgruppering er middelhøjden ca. 182 cm. Lægger man dertil hårfarven lysebrun står man tilbage med en fællesmængde på anslået 50-75.000 personer.... skal jeg bede CPR registeret sammenkøre en liste med hærens session afdeling og dansk frisørforbund og sende dig en liste? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Synes DU at DU er berettiget til at korrekse mig når det er min hjælp DU gerne vil have? Og synes DU selv at det er en særlig anvendelig beskrivelse DU har givet mig af den person DU gerne vil have mig til at komme med oplysninger om? Der er ca 380.000 danske mænd i den aldersgruppe du angiver. Og i den opgivne aldersgruppering er middelhøjden ca. 182 cm. Lægger man dertil hårfarven lysebrun står man tilbage med en fællesmængde på anslået 50-75.000 personer.... skal jeg bede CPR registeret sammenkøre en liste med hærens session afdeling og dansk frisørforbund og sende dig en liste? Sikke sur du blev. Du kunne måske have spurgt om, der var flere oplysninger på personen i stedet for at skrive, om det var det eneste de havde af oplysninger på en mand, der får udleveret en bil til 680k. Selvom jeg tror nu i første omgang, Trinity er mest interesseret i oplysninger om bilens eventuelle befindelsessted. Nu har jeg ikke prøvet en bil hos Autoperformance endnu, men jeg vil da gætte på, at de som det mindste tager en kopi af kørekort eller beholder kørekortet og giver en kopi, indtil man kommer tilbage fra prøvetur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Perfekt_g 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Synes DU at DU er berettiget til at korrekse mig når det er min hjælp DU gerne vil have? Og synes DU selv at det er en særlig anvendelig beskrivelse DU har givet mig af den person DU gerne vil have mig til at komme med oplysninger om? Der er ca 380.000 danske mænd i den aldersgruppe du angiver. Og i den opgivne aldersgruppering er middelhøjden ca. 182 cm. Lægger man dertil hårfarven lysebrun står man tilbage med en fællesmængde på anslået 50-75.000 personer.... skal jeg bede CPR registeret sammenkøre en liste med hærens session afdeling og dansk frisørforbund og sende dig en liste? Lunten er måske lidt kort.... Men er det et eller andet sted ikke forståeligt nok? Taget i betragtning af at Trinity lige har været udsat for, at en eller anden nar er stukket af med en dyr bil fra deres showroom? Forsikring eller ej, så ændrer det da ikke på, at det virkelig må være en nedern oplevelse som forhandler...... "Give him a breake" og så lad os håbe på at de hurtigt får bilen igen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Synes DU at DU er berettiget til at korrekse mig når det er min hjælp DU gerne vil have? Og synes DU selv at det er en særlig anvendelig beskrivelse DU har givet mig af den person DU gerne vil have mig til at komme med oplysninger om? Der er ca 380.000 danske mænd i den aldersgruppe du angiver. Og i den opgivne aldersgruppering er middelhøjden ca. 182 cm. Lægger man dertil hårfarven lysebrun står man tilbage med en fællesmængde på anslået 50-75.000 personer.... skal jeg bede CPR registeret sammenkøre en liste med hærens session afdeling og dansk frisørforbund og sende dig en liste? Selv om den sidste sektion er ganske underholdende skrevet, så burde du nok skifte til et mærke kaffe med mindre koffein :D Jeg antager kraftigt at Trinity er underlagt loven om hvad man må offentligtgøre om andre. Der har jo været flere sager i DK, hvor butiksejere har lagt billeder på nettet for at finde tyven, for blot at få en bøde af politiet. Jeg antager også at der findes en lignende lov i SE og EU. At han efterlyser bilen her, giver mening fordi mange pendler over broen i det tidsrum og der er nok bilnødder herinde som måske ville ha' bemærket bilen, hvis de havde set den :) Den beskrivelse Trinity giver er, sammen med bilen, tilstrækkelig information at et evt. vidne kan huske at have set denne bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 I princippet er beskrivelsen af føren lige meget, det er bilen folk spotter - så ser ingen grund til Sunes sure opstød, eller forsøg på popsmarte bemærkning. Og havde jeg mistet min bil, og en eller anden nød jeg ikke kendte, kom med en latterlig kommentar, ville jeg nok også reagere skarpt :-) Men hvad kan vi sige - velkommen til øresundsdebatten hehe - Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
7eren 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Er det hvad I har på en mand der får udleveret en bil til 680K? Dårlig stil for sige det kort:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Selv om den sidste sektion er ganske underholdende skrevet, så burde du nok skifte til et mærke kaffe med mindre koffein :D Jeg antager kraftigt at Trinity er underlagt loven om hvad man må offentligtgøre om andre. Der har jo været flere sager i DK, hvor butiksejere har lagt billeder på nettet for at finde tyven, for blot at få en bøde af politiet. Jeg antager også at der findes en lignende lov i SE og EU. At han efterlyser bilen her, giver mening fordi mange pendler over broen i det tidsrum og der er nok bilnødder herinde som måske ville ha' bemærket bilen, hvis de havde set den :) Den beskrivelse Trinity giver er, sammen med bilen, tilstrækkelig information at et evt. vidne kan huske at have set denne bil. Du kunne ikke være mere "spot on" .... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Til sammenligning fik vi stjålet en Barnevogn uden for vores dør, natten til onsdag den 13. Maj. Frækt vi sover lige på den anden side af vægen. Er her en sammenhæng.... Ummmm næppe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
drez27 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Var det da hvad jeg skrev? Synes du da selv, at DU er berettiget til hele historien og alle facts? Selvsagt har vi andet på manden end disse oplysninger når du nu spørger så pænt..... Det at skrive på diverse fora er bare en simpel måde at appelere til, at folk måske kan holde øjnene åbne og råbe højt hvis de ser eller hører noget. En meget spinkel og naiv forhåbning måske, men det er da forsøget værd. hvad er dusøren.....? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Jeg tror jeg er færdig med debatten!!!! hvad er dusøren.....? Jeg tror squ jeg må melde mig ud af det her fora! Jeg kan mærke på mig selv at jeg ikke rigtig er på bølgelængde med ret mange herinde mere .... eller de er holdt op med at formulere noget på forummet. Til Trinity jeg håber du finder din/jeres bil , ser jeg den får du det at vide og jeg vil ikke have noget for det... Gud fader.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Heute gestohlen - Morgen in Polen.... Det er sq surt. Holder øjnene åbne, selvom chancerne nok er små for at jeg spotter den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites