Masekoppen 10 Anmeld indhold Skrevet May 13, 2009 Jeg fikk godkjennelse for udsprungskontroll av min danske bil nøyaktig en måned etter at bilen ble verdisatt av SKAT i dk. I reglene står det at den skal være avregistrert senest en måned etter verdifastsettelsen. Jeg måtte vente to uker på å få foretatt kontrollen og ytterligere en halv uke for å få de svenske skiltene. Så da går det altså litt mer enn en måned før den utføres fra DK. Får jeg problemer nå? Er det sjanser for at jeg ikke får den danske registreringsavgiften tilbake? Er det noen som vet hvor strenge de er på akkurat dette? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Psychodad 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 Hej. Jeg har selv lige været igennem samme mølle, og jeg havde ingen problemer med afgiften. Tror jeg var 3-4 uger mere om det, end fristen fra SKAT foreskriver. Fik nøjagtig det beløb som de havde vurderet den til. Der gik små 3 uger fra jeg afmeldte den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Masekoppen 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2009 Takk for svaret. Da krysser jeg bare fingrene og venter på penger :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites