Jump to content
Kapello

Folksam holder IKKE

Recommended Posts

Var i Bauhaus forleden og undgik at køre sammen med lastbil da jeg fletter ud på motorvejen på vej hjem. Da jeg undviger bremser jeg temmelig hårdt hvorpå nogle hyldeknægte fra bagagedele af bilen flyver frem og rammer displayet til GPS/TV'et i min BMW 530 - ØVØV. Når jeg kontakter forsikringen siger de første gang at den kun dækker ved tyveri og brand. DA jeg så går hjem og tjekker tænker jeg at jeg har helforsikring, ligesom min mekaniker nævner helforsikringen - MEN nej, den dækker ikke for skader som kommer indefra. Hvis jeg ikke havde bremset og var kørt sammen med lastbilen, havde de dækket pladearbejdet, men stadig ikke min GPS/skærm!!! Nogen som har lignende erfaringer med andre selskaber eller ... Nu skal vi bare have et andet og vi flytter alt hvad vi har af forsikringer fra Folksam - de holder IKKE! :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Da jeg undviger bremser jeg temmelig hårdt hvorpå nogle hyldeknægte fra bagagedele af bilen flyver frem og rammer displayet til GPS/TV'et i min BMW 530 - ØVØV. Når jeg kontakter forsikringen siger de første gang at den kun dækker ved tyveri og brand.
Ærgerligt for dig. Jeg vil tro, at du relativt nemt kan finde en ny skærm til din E39: www.dataophug.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites