therese 10 Anmeld indhold Skrevet May 12, 2009 Jeg er en pige på 25 år, der HADER slankekure! Og har så svärt ved det her med vägttab. Jeg tänkte, at der måske er andre der har det ligesådan? Skal vi så ikke hjälpe hinanden? Har du lyst til at väre med i en gruppe af jävnbyrdige overvägtige malmö-boere, der motiverer og hjälper hinanden? Jeg ved ikke helt hvordan vi skal göre det, men det kan vi vel finde ud af sammen. Skriv en mail til mig! granttherese@live.co.uk Vänligst Therese Grant ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 slankekure virjer alligevel ikke på lang sigt .. läg dit liv om .. kostvaner og gå en tur hver aften på en time eller mere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 slankekure virjer alligevel ikke på lang sigt .. läg dit liv om .. kostvaner og gå en tur hver aften på en time eller mere Det er da vist også stor set det hun skriver, nemlig at hun hader slankekure, og om der er andre der har det på samme måde så de kan hjælpe med, at motivere hinanden. Jeg antager at der menes motivere hinanden til et anderledes liv og ikke til at gå i gang med en slankekur som hun hader, men man ved selvfølgelig aldrig, folk gør jo de mærkeligste ting Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 Det er da vist også stor set det hun skriver, nemlig at hun hader slankekure, og om der er andre der har det på samme måde så de kan hjælpe med, at motivere hinanden. Jeg antager at der menes motivere hinanden til et anderledes liv og ikke til at gå i gang med en slankekur som hun hader, men man ved selvfølgelig aldrig, folk gør jo de mærkeligste ting ja siger ikke andet .. bare et råd .. det er ikke så forbandet svärt at tabe sig medmindre man har en sygdom der gör at man ikke kan ... motivation har ikke meget med sagen at göre men derimod har vilje alt at göre med det .. og jo jeg ved hvad jeg taler om ... har selv väret der Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 Jeg er en pige på 25 år, der HADER slankekure! Og har så svärt ved det her med vägttab. Jeg tänkte, at der måske er andre der har det ligesådan? Skal vi så ikke hjälpe hinanden? Har du lyst til at väre med i en gruppe af jävnbyrdige overvägtige malmö-boere, der motiverer og hjälper hinanden? Jeg ved ikke helt hvordan vi skal göre det, men det kan vi vel finde ud af sammen. Skriv en mail til mig! granttherese@live.co.uk Vänligst Therese Grant ;) Hey... nu er jeg ikke overvægtig men træner/dyrker motion og kostplan tæt på eliteplan. Jeg regulerer periodisk (3 mdr. cyklus) min kropsvægt for henholdsvis muskeløgning og trimmet udseende. Stiller op til fitnesskonkurrence, om muligt noget Athletic Fitness i år. Det vigtigste for et varigt vægttab, som Michael K skriver, er en kostplan. Du bliver nød til at kortlægge din kost og finde ud af dit daglige basale energibehov. Jeg vejer og fører dagbog over ALT, hvad jeg indtager af mad og drikkevarer igennem dagen. Når du har fundet dit daglige energibehov, skal din kost lægges om, så du indtager mindre, end hvad du har brug for. Du skal være i et kalorieunderskud for at tabe dig. Uden at være det kan du godt glemme vægttab - så simpelt er det. Motion er naturligvis alle tiders slankebooster, SÅFREMT de kalorier du forbrænder ikke, bagefter bliver spist op af en 'Mars' bar eller ligende f.eks. indeholder en sølle 100 gr. RitterSport 530 kcal, hvilket tager 40 min. på løbebånd ved 10 km/t for kroppen at forbrænde! Sagt på en anden måde, så er det en fjerdedel af en normalvægtig, med stillesiddende arbejde, voksen persons daglige kcal behov. Et andet råd er at du i starten af vægttabet holder dig fra slankemidler som den populære "Alli". Giv din krop chance for at vende sig til ændret livsstil uden "kunstige" hjælpemidler. Hen i forløbet under dit vægttab kan du evt. supplere med slankemidler, men det er ikke anbefalelsesværdigt i starten. Smider lige et link til hjælp for kalorieberegning: htttp://www.kalorietabel.dk/index.htm Der er rigtig meget videnskab om kost og træning, og jeg kunne skrive/tale om det i timer, men det ville vist være overkill :p Held og lykke med vægttabet :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2009 Eller så kan du ju gå över till LCHF, dvs minska på kolhydraterna och öka andelen fett. Läs gärna på Kolhydrater i Fokus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites