Jump to content
Martin R

Flere af den slags mennesker

Recommended Posts

Man må da håbe, at med det fine billede af Valdemar, så kigger politiet da lige forbi på et tidspunkt så han kan få en kindhest og en økonomisk lussing! Men hvor må Københavns Kommune dog sidde med en underlig smag i munden eller ... efter det er kommet frem, at kommunen har givet 20.000,- til de unge's fest. http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-22252780.html Citat fra den "forening" som afholdt festen: "Den tre dage lange festival har blandt andet budt på workshops, debatter og fester, som skal stille spørgsmål til den måde, københavnerne bruger byen på, og samtidig være med til at 'omgøre' den. "Byen og byrummet er i stigende grad en kampzone - en kampzone, som fordrer en generobring af byens rum fra hegn, profit og diskriminering. Vi vil udfordre såvel kapitalens, statens, kommunens og den kreative klasses forestillinger om byen", skriver Openhagen om festivalen" Hvis jeg var butiksejer i København ville jeg godt nok være harm over, at først betaler man skat til kommunen, som derefter giver penge til dem, der efterfølgende ødelægger deres butikker...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men hvor må Københavns Kommune dog sidde med en underlig smag i munden eller ... efter det er kommet frem, at kommunen har givet 20.000,- til de unge's fest.
Hende der havde bevilget pengene i et udvalg, var i lorry i går. Hun kunne ikke se at hun havde gjort noget forkert :-( sygt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.urban.dk/article/20090511/nyheder/705120042/ Man kan ikke andet end tag sig til hoved :confused:
Det fede med Valdemar Markussen fra Silkeborg er at han i sin selvglade stupiditet ikke selv kan se at han har ødelagt sin fremtid. Nu ligger han med fuldt navn på nettet knyttet til hærværk. Vis mig den arbejdsgiver der vil ansætte ham efter en hurtig afsøgning af nettet (som er standard for mange HR-folk idag) :thumbup: Og nu fik jeg lige lagt et spor mere på nettet til hans fremtid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det fede med Valdemar Markussen fra Silkeborg er at han i sin selvglade stupiditet ikke selv kan se at han har ødelagt sin fremtid. Nu ligger han med fuldt navn på nettet knyttet til hærværk. Vis mig den arbejdsgiver der vil ansætte ham efter en hurtig afsøgning af nettet (som er standard for mange HR-folk idag) :thumbup:
Københavns Kommune skal vel snart ansætte en ungdomskoordinator. En der taler de unges sprog. :D Åndssvagheden i tekst og tale hos den slags mennesker er næsten mere trist og ubehagelig end det fysiske hærværk. Endnu et klart tegn på, at menneskeracen er på vej tilbage til trætoppene, hvor vi snart vil sidde og grynte og slås om mangofrugterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Københavns Kommune skal vel snart ansætte en ungdomskoordinator. En der taler de unges sprog. :D Åndssvagheden i tekst og tale hos den slags mennesker er næsten mere trist og ubehagelig end det fysiske hærværk. Endnu et klart tegn på, at menneskeracen er på vej tilbage til trætoppene, hvor vi snart vil sidde og grynte og slås om mangofrugterne.
Hov hov nu er der jo ingen grund til at fornærme aberne ved at antyde de skulle være mindre begavet end vores ven Valdemar Markussen her;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke vi ser ham repræsentere Enhedslisten inden for få år? - Klovnens argumenter har jeg desværre hørt før - der er underligt nok andre end ham der føler og mener det gylle han spreder. Tosser... Sjovt som de penge butiksejerne, forsikringsselskaberne, kommune og stat bruger på dette kunne være brugt på andre og bedre ting. F.eks på unge eller svage/udstødte i samfundet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.urban.dk/article/20090511/nyheder/705120042/ Man kan ikke andet end tag sig til hoved :confused:
Sjovt som man ændrer holdning og perspektiv med alderen... for 10-11 år siden havde jeg bifaldet det hærværk, men nu får jeg mest lyst til at yde hærværk mod hans ansigt (ikke imponerende intelligent formuleret, I know :D), efter de udtalelser. Kan jo bare håbe på han også bliver klogere med alderen :) bare at forestille sig man kigger ud ad vinduet, og så render der nogle pisunger rundt nede på gaden og spraymaler ens bil, eller bygningen man bor i... puha, det kan gøre mig vred. Stakkels beboere og butiksejere!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

mon ik man kunne ha fundet lidt möbler i sin lejlighed og tabe dem ud af vinduet

Sjovt som man ændrer holdning og perspektiv med alderen... for 10-11 år siden havde jeg bifaldet det hærværk' date=' men nu får jeg mest lyst til at yde hærværk mod hans ansigt (ikke imponerende intelligent formuleret, I know :D), efter de udtalelser. Kan jo bare håbe på han også bliver klogere med alderen :) bare at forestille sig man kigger ud ad vinduet, og så render der nogle pisunger rundt nede på gaden og spraymaler ens bil, eller bygningen man bor i... puha, det kan gøre mig vred. Stakkels beboere og butiksejere![/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vis mig den arbejdsgiver der vil ansætte ham efter en hurtig afsøgning af nettet (som er standard for mange HR-folk idag) :thumbup: Og nu fik jeg lige lagt et spor mere på nettet til hans fremtid
Ja og Valdemar Markussen fra Silkeborg er næppe kvik nok til at skifte navn til noget mere almindeligt, som ellers er desværre er et udemærket røgslør iforhold til den slags ansættelses screeninger. Ud fra det perspektiv er det lidt ærgeligt at det er blevet så let sat skifte navn, det gør det hele lidt for let for børnemisbruger og andre kriminelle der vil omgå kendskab til deres skumle fortid :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er en modreaktion til en hver reaktion. Når der er "store fine butikker" og "multinationale selskaber" så er der jo også nogen som går den anden vej :) En lille gruppe af dem er meget ekstreme, så som denne lille gruppe her, der er så snævertsynet som alle andre grupper af fanatikkere. Jeg undrer mig dog over hvorfor alle oversætter "Undoing the City" til "Omgør byen". Det er vel mildest talt en fortolket oversættelse, for Undoing the City kan da kun betyde nedlæggelsen eller ødelæggelsen af byen, hvilket må siges at være ganske anarkistisk :( At DF's Marlene Habsburger kræver ham anholdt er dog det værste spil for galleriet. Ja klart skal Valdemar arresteres for hærværk, såfremt at politiet kan bevise det, hvilket burde være let hvis de havde taget nogle billeder :) Men politikkere skal ikke blande sig i politiets og retssamfundets gøren. Håber det gav mening ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gav fin mening. Ganske rigtigt blot et spil for galleriet at kræve anholdelse - det giver jo mildest talt ingen mening. Marlene Harpsøes partifælle Peter Skaarup,formand for Retsudvalget, er en anden der bestemt ikke magter at lade magtens 3-deling komme til sin ret. Konstant og hele tiden er han ude og kræve det ene og det andet af domstolene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Magtens tredeling indebærer ikke, at lovgivere ikke må have meninger om retsvæsen og politi. Hvis polifolk opfatter en politisk udtalelse sådan, at nu har de fået en ordre til etellerandet, så er den til gengæld gal, men så dumme er de trods alt ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites