Jump to content
MLJ

Cykelpriser i Sverige ?

Recommended Posts

Hej Jeg står og skal til at købe ny cykel. Ikke noget vildt, men heller ikke noget alt for billigt i biltema eller lign. Jeg forestiller mig noget omkring 4000 dkk. Aner absolut intet om priser i Sverige. Er det som alt andet billigere end i DK ?Kunne også godt bruge henvisning til en god cykelhandler i Malmø. MLJ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Malmø har ikke rigtigt noget der minder om seriøse cykelhandlere. Hvis det er MTB så kig evt på http://webike.dk/ eller i "skrotbunken" på www.mtb.dk Der kan du nogle gange finde fede mtb'er til gode priser. Ellers kan det anbefales at kigge i Tyskland, men nok primært hvis du bevæger dig op i den lidt tungere ende (prismæssigt :-)) og er ude efter specifikke modeller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde tænkt mig at tage ud at prøve en Pilen cykel en af dagene, og de er noget billigere at købe i Sverige end i f.eks. Danmark. Har kun hørt gode ting om den cykel ... men har endnu ikke hørt om en god cykelhandler i Malmö.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Cykelhandler ?! gud findes den slags stadig, ih hvor hyggeligt ;) hmmm kender ikke nogen men denne online-cykel-shop her skulle være god http://www.cyclecomponents.com/ Ellers så kan det også anbefales, udvalgs og prismæssigt at købe i USA hvis man ellers kan få den fragtet til Europa for en billige penge, jeg købte en Montaque Paratrooper for et par år siden og jeg har allerede brugt den 3-4 gange :flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Jeg står og skal til at købe ny cykel. Ikke noget vildt, men heller ikke noget alt for billigt i biltema eller lign. Jeg forestiller mig noget omkring 4000 dkk. Aner absolut intet om priser i Sverige. Er det som alt andet billigere end i DK ?Kunne også godt bruge henvisning til en god cykelhandler i Malmø. MLJ
tag til DK og kik på en Kildemose det har sommertilbud lige nu til 4000 dkr. mener at det er noget af det bedre man får for den pris!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg endte så med at købe en Pilen cykel hos Fridhems Cykelaffär på Östra Rönneholmsvägen. http://www.fridhemscykel.se/ Nu havde jeg også gjort den del research hjemmefra, så der var ikke meget andet for dem at gøre end at skrive lidt papirer og justeret højden på styret og lige give den lidt luft. Jeg ved ikke om det kan leve op til at være "en seriøs cykelhandler", men det så ud til at de havde lidt af alting for det mere almindelige publikum. Fin betjening. Jeg skal prøve at huske at opdatere denne tråd, når jeg har været til gratis service med cyklen også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu vi er ved det, hvor kan man købe Finishline eller lign. smøre/rense produkter til sin cykel i Malmø ? Har brug for noget kvalitetsolie til cykelkæden.. Står på La Marmotte i Frankrig på lørdag og så skal havelågen bare være klar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu vi er ved det, hvor kan man købe Finishline eller lign. smøre/rense produkter til sin cykel i Malmø ? Har brug for noget kvalitetsolie til cykelkæden.. Står på La Marmotte i Frankrig på lørdag og så skal havelågen bare være klar
Prøv hos Bikepro (www.bikepro.se), de ligger på Nobelvägen. God tur på La Marmotte :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tror stadig du kan spare mest ved at købe i Tyskland eller England - især england er ret attraktivt ligenu pga. den lave kurs.
Jeg tror man skal op i en rimelige seriøs cykel før der er noget at hente. Jeg kigger i øjeblikket på ny racer og jeg kan ikke se at der er noget at spare i udlandet. Desuden synes jeg der netop på en cykel er stor fordel ved at købe den lokalt så man kan køre ned med den hvis der skulle være problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Webike vanløse Jeg har selv lige købt racercykel i webike i vanløse. De har i øjeblikket tilbud på deres 890g carbon ramme med ultegra og ok hjul til 13999. Se forresten denne her cykelcomputer til den ny iphone: http://b-icycle.com/screenshots.html Jeg har med vilje ikke bestilt cykelcomputer men venter på den nye iphone og denne app i stedet. Har desuden bestilt bike mount til iphone i usa. Det bliver SUPER!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har selv lige købt racercykel i webike i vanløse. De har i øjeblikket tilbud på deres 890g carbon ramme med ultegra og ok hjul til 13999. Se forresten denne her cykelcomputer til den ny iphone: http://b-icycle.com/screenshots.html Jeg har med vilje ikke bestilt cykelcomputer men venter på den nye iphone og denne app i stedet. Har desuden bestilt bike mount til iphone i usa. Det bliver SUPER!
Mangler bare en pulsmåler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites