Maria 10 Anmeld indhold Skrevet May 10, 2009 Hej Er der nogen der har en ide til hvordan dette problem kan løses: Når jeg sender sms til svenske nr (jeg har dansk 3 mobil) Er det kun nogle af numrene der får min sms. De andre står bare afventer og der sker ingenting. Jeg prøvede at sende en sms fra en tdc mobil og den gik lige igennem. mystisk. For så må det jo være min mobil der er noget galt med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2009 Kan ikke hjælpe men fortælle at jeg også har problemer med at sende SMS fra min mobl (dansk v 3). Har aldrig tidligere haft problemer, men den sidste måned er det åbenbart ikke alle mine SMSér der kommer frem. Det er både til danske og svenske numre. I min tlf ser de ud som afsendt, men de er aldrig blevet modtaget. Men det er ikke konsekvent at det er de samme numre, de ikke kommer frem til, bare af og til.....SÅ irriterende... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2009 Kan ikke hjælpe men fortælle at jeg også har problemer med at sende SMS fra min mobl (dansk v 3). Har aldrig tidligere haft problemer' date=' men den sidste måned er det åbenbart ikke alle mine SMSér der kommer frem. Det er både til danske og svenske numre. I min tlf ser de ud som afsendt, men de er aldrig blevet modtaget. Men det er ikke konsekvent at det er de samme numre, de ikke kommer frem til, bare af og til.....SÅ irriterende...[/quote'] Håber da I fejlmelder det (selv om de måske har svært ved at tro på jer i første omgang) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Jeg forsøgte at få fat i 3 idag, men det var ikke muligt. Når man langt om længe havde trykket sig igennem menuen, blev der sagt at de havde meget travlt, og derefter Farvel, og så sad man der. Men mine sms'er gik igennem da jeg kørte over broen på vej hjem fra arbejde. Så 2 dages forsinkelse....flot! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 Men mine sms'er gik igennem da jeg kørte over broen på vej hjem fra arbejde. Så 2 dages forsinkelse....flot! Skal det forstås sådan, at de nu alle er gået igennem? Jeg har også 3, men bruger også coolsms på nettet. Ind imellem kan det tage flere dage begge steder, før de når frem. Det er sjældent det sker, men p....irriterende når det er. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 nej det var åbenbart ikke alle der gik igennem. Der er stadig et nr jeg kun kan sende til fra min tdc mobil. (møgirriterende) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cobitten 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Jeg har oplevet at landekode ikke altid modtages korrekt når jeg er i Sverige - altså hvis jeg skal gemme et indgående nr., så det er værd at tjekke at der +46 foran dine svenske numre. Jeg har selv haft sms problemet da jeg brugte min iPhone og på den findens der ingen rapport-funktion, så man aner ikke om sms'en er nået frem. Generelt synes jeg 3 kan være meget svingende, så det er bare med at fejlmelde hver gang man har et problem. Godt nok er det pisse irriterende at skulle vente i kø, men det er den eneste måde at man kan få dem til at indse at de har et problem. Jeg er erhvervskunde og ventetiden synes heldigvis ikke at være så lang som hvis man ringer til den private support. Håber du får løst dine problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites