Don A 10 Anmeld indhold Skrevet May 8, 2009 Nogen der kender til ejendomsmæglere som sælger i Vellinge-trelleborg-höllviken og omegn, Bare det ikke er mere end 45-60 min til søborg helst. og gerne nogen lunde tæt på motovej. Har hørt der kommer motorvej hele vejen til trelleborg til næste år?? Kender self hemnet, men er overbevist om at ikke alle boliger kommer på det. Så hvis i kender en lokal mægler eller sådan som sælger så smid endelig et link. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 Nogen der kender til ejendomsmæglere som sælger i Vellinge-trelleborg-höllviken og omegn, Bare det ikke er mere end 45-60 min til søborg helst. og gerne nogen lunde tæt på motovej. Har hørt der kommer motorvej hele vejen til trelleborg til næste år?? Kender self hemnet, men er overbevist om at ikke alle boliger kommer på det. Så hvis i kender en lokal mægler eller sådan som sælger så smid endelig et link. Nå har du fået nok af SveDala eller er du bare stråmand...?;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 Nogen der kender til ejendomsmæglere som sælger i Vellinge-trelleborg-höllviken og omegn, Bare det ikke er mere end 45-60 min til søborg helst. og gerne nogen lunde tæt på motovej. Har hørt der kommer motorvej hele vejen til trelleborg til næste år?? Kender self hemnet, men er overbevist om at ikke alle boliger kommer på det. Så hvis i kender en lokal mægler eller sådan som sælger så smid endelig et link. Det er rigtig nok med motorvejen. De begynder til august og den skal være færdig november 2011. Det bliver lækkert. Kan dog ikke anbefale nogen speciel mægler da vi købte gennem Bocenter i malmö. Fra skegrie hvor vi bor og til lufthavnen, indenrigs tager det 35min med tilladt hastighed. Så har du lidt at måle efter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 Jeg har lige solgt min lejlighed for en måned siden (det tog kun 1½ uge :th2:) og efterfølgende skrevet under på et hus. Begge dele foregik via Fastighetsbyrån i Höllviken. Dem kan jeg klart anbefale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 Nå har du fået nok af SveDala eller er du bare stråmand...?;) nej vil godt flytte. Og det bliver den vej da kærestens hest lige er flytter lidt ud for vellinge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 Jeg har lige solgt min lejlighed for en måned siden (det tog kun 1½ uge :th2:) og efterfølgende skrevet under på et hus. Begge dele foregik via Fastighetsbyrån i Höllviken. Dem kan jeg klart anbefale. Dem kikker jeg lige lidt nærmer på. Takker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 Det er rigtig nok med motorvejen. De begynder til august og den skal være færdig november 2011. Det bliver lækkert. Kan dog ikke anbefale nogen speciel mægler da vi købte gennem Bocenter i malmö. Fra skegrie hvor vi bor og til lufthavnen, indenrigs tager det 35min med tilladt hastighed. Så har du lidt at måle efter. Ja det bliver da lækkert når den er færdig. Men bocenter vil jeg se på. Takker... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 Herude fra tager det 6-7 min til broen og 11-12 min ialt til Kastrup. Og derfor ekstra 7 min til Brøndby..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 nej vil godt flytte. Og det bliver den vej da kærestens hest lige er flytter lidt ud for vellinge.Alternativt købe et lille hus med plads til kærestekrikken!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 Alternativt købe et lille hus med plads til kærestekrikken!? ja har jeg tænkt på. Men så bliver det bare så dyrt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 Jeg har lige solgt min lejlighed for en måned siden (det tog kun 1½ uge :th2:) og efterfølgende skrevet under på et hus. Begge dele foregik via Fastighetsbyrån i Höllviken. Dem kan jeg klart anbefale. har du et link til dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 har du et link til dem. Yep: http://www.fastighetsbyran.se/Kontor/Hollviken/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 ja har jeg tænkt på. Men så bliver det bare så dyrt.Det koster jo, når du vil ned i Höllviken/Skanör/Näs-området. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Hvis du vil flytte ned til Skanör, så skal du regne med ca. 60-70 min. til Søborg (arbejder selv i Søborg og bor i Vellinge (Gessie ângar). Og længere tid hvis du møder mellem 8 og 10. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Hvis du vil flytte ned til Skanör' date=' så skal du regne med ca. 60-70 min. til Søborg (arbejder selv i Søborg og bor i Vellinge (Gessie ângar). Og længere tid hvis du møder mellem 8 og 10.[/quote'] Vi bor jo godt ude af E65'eren syd for Skurup, og min hustru, som arbejder i Søborg regner med ca. 1 time og 20 minutter uden for mylretid, mens motorring 3 kan ødelægge enhver beregning i mylretiden (gns. 1½-2 timer) Det store tidsforbrug, uanset om du kører fra Svedala eller Vellinge, er på den danske side, er min erfaring. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Det tager 32 min fra Brøndby til Vellinge i en Starlet. Skubber i jeres biler rundt på vejene???? :D Men ja, Skurup og derude af, er bare langt væk når man pendler hverdag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Nej men overholder hastigheden. Og så er det jo underordnet hvilken bil du har. Vellinge/Gessie til broen 13-15 min. Selve broen 9-10 min. lufthavn til Søborg 25 min. (når der ikke er trafik) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Herude fra tager det 6-7 min til broen og 11-12 min ialt til Kastrup. Og derfor ekstra 7 min til Brøndby..... Så kører du da godt til ihvertfald for 6-7 minutter til broen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Jo jo.......Den kommer helt op i 4 gear............Så kører du da godt til ihvertfald for 6-7 minutter til broen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Men ja' date=' Skurup og derude af, er bare langt væk når man pendler hverdag.[/quote']Ahhh, Nu skrev BS jo fx at det tog 35 min fra Skegrie og til lufthavnen -præcis det samme tager det fra Skurup;) Så skurup er ikke længere væk end Skegrie -men "derude af" er måske længere væk... og selvfølgelig er Skurup langt væk hvis man skal langt på den danske side:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2009 Skulle jeg mere nordpå end M3/Roskildevej, så var det bare NO-GO at flytte længere væk end Vellinge/Svedala osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites