Jump to content
Don A

Det at flytte til vellinge og omegn

Recommended Posts

Nogen der kender til ejendomsmæglere som sælger i Vellinge-trelleborg-höllviken og omegn, Bare det ikke er mere end 45-60 min til søborg helst. og gerne nogen lunde tæt på motovej. Har hørt der kommer motorvej hele vejen til trelleborg til næste år?? Kender self hemnet, men er overbevist om at ikke alle boliger kommer på det. Så hvis i kender en lokal mægler eller sådan som sælger så smid endelig et link.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen der kender til ejendomsmæglere som sælger i Vellinge-trelleborg-höllviken og omegn, Bare det ikke er mere end 45-60 min til søborg helst. og gerne nogen lunde tæt på motovej. Har hørt der kommer motorvej hele vejen til trelleborg til næste år?? Kender self hemnet, men er overbevist om at ikke alle boliger kommer på det. Så hvis i kender en lokal mægler eller sådan som sælger så smid endelig et link.
Nå har du fået nok af SveDala eller er du bare stråmand...?;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er rigtig nok med motorvejen. De begynder til august og den skal være færdig november 2011. Det bliver lækkert. Kan dog ikke anbefale nogen speciel mægler da vi købte gennem Bocenter i malmö. Fra skegrie hvor vi bor og til lufthavnen, indenrigs tager det 35min med tilladt hastighed. Så har du lidt at måle efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige solgt min lejlighed for en måned siden (det tog kun 1½ uge :th2:) og efterfølgende skrevet under på et hus. Begge dele foregik via Fastighetsbyrån i Höllviken. Dem kan jeg klart anbefale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige solgt min lejlighed for en måned siden (det tog kun 1½ uge :th2:) og efterfølgende skrevet under på et hus. Begge dele foregik via Fastighetsbyrån i Höllviken. Dem kan jeg klart anbefale.
Dem kikker jeg lige lidt nærmer på. Takker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er rigtig nok med motorvejen. De begynder til august og den skal være færdig november 2011. Det bliver lækkert. Kan dog ikke anbefale nogen speciel mægler da vi købte gennem Bocenter i malmö. Fra skegrie hvor vi bor og til lufthavnen, indenrigs tager det 35min med tilladt hastighed. Så har du lidt at måle efter.
Ja det bliver da lækkert når den er færdig. Men bocenter vil jeg se på. Takker...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
har du et link til dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du vil flytte ned til Skanör, så skal du regne med ca. 60-70 min. til Søborg (arbejder selv i Søborg og bor i Vellinge (Gessie ângar). Og længere tid hvis du møder mellem 8 og 10.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du vil flytte ned til Skanör' date=' så skal du regne med ca. 60-70 min. til Søborg (arbejder selv i Søborg og bor i Vellinge (Gessie ângar). Og længere tid hvis du møder mellem 8 og 10.[/quote'] Vi bor jo godt ude af E65'eren syd for Skurup, og min hustru, som arbejder i Søborg regner med ca. 1 time og 20 minutter uden for mylretid, mens motorring 3 kan ødelægge enhver beregning i mylretiden (gns. 1½-2 timer) :tongue2: Det store tidsforbrug, uanset om du kører fra Svedala eller Vellinge, er på den danske side, er min erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej men overholder hastigheden. Og så er det jo underordnet hvilken bil du har. Vellinge/Gessie til broen 13-15 min. Selve broen 9-10 min. lufthavn til Søborg 25 min. (når der ikke er trafik)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men ja' date=' Skurup og derude af, er bare langt væk når man pendler hverdag.[/quote']Ahhh, Nu skrev BS jo fx at det tog 35 min fra Skegrie og til lufthavnen -præcis det samme tager det fra Skurup;) Så skurup er ikke længere væk end Skegrie -men "derude af" er måske længere væk... og selvfølgelig er Skurup langt væk hvis man skal langt på den danske side:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites