Jump to content
Kim Andersen

Køb ikke bil hos Bilshopen / Öre Bil, Malmö

Recommended Posts

Advarsel: Denne forhandler er meget useriøs Bilshopen / Öre Bil Vattenverksvägen 22 21221 Malmö Han overholder ikke salgs og købe kontrakter / aftaler Han indløser ikke rest gæld til tiden ifl. Aftaler som er indgået på kontrakt, der kan gå op til 3 – 4 mdr. Før det indløses Han trækker afmelding af din bil hos transportstyrelsen i op til 3 mdr. Med andre ord du står med Vejskat . forsikring og afdrag på en bil du ikke har mere. Resultat for dig er INKASSOKRAV Overnævnte forhandler er politi anmeldt :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm syns jeg fik af vide, at en forhandler må ikke handle en bil i sverige, der er gæld i overhovedet. Så gælden skal være løst inden der skrives endeligt under på købekontrakt. Endnu en overtrædelse af forhandleren ? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Att köpa/byta in en bil med skuld i är ett normalt förfarande, däremot bör det tydligt framgå i kontrakten vem som skall lösa skulden, har inte bilhandlaren löst skuden inom kotraktets tidsram har han burutit mot kontraktet och kan således hållas skyldig till dom extrautgifter du pådragit dig pga. detta.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gammel tråd, men stadig aktuel... Trods adskillige advarsler på nettet, tog jeg søndag ud til Bilshopen for at se på en A4 Avant 2,7TDI. Bilen annonceres med 6800 mil. Da jeg kigger på bilen på stedet, står diplayet dog på 7800 mil. Kofanger, forklap, rude osv libner dog ikke noget der kun har kørt 7800 mil. Da jeg spørger efter servicebog, som ikke ligger i bilen, får jeg af vide at den har de, men kan ikke lige finde den... Man kan godt sige at alle alarmklokker ringer nu, og det er bare at forlade stedet. Jeg får en tidligere kollega til at tjekke historikken i Audi's system, og alle mistanker bliver bekræftiget. 22/9-2010 har bilen fået skiftet gearkasse i Tyskland(importbil), og på daværende tidspunkt havde bilen kørt 169.118km... Så endnu engang, hold jer langt væk fra denne forhandler!! Men hvad gør man nu? Politianmelder?? Jeg er ganske vist ikke blevet snydt, men det er der jo andre der bliver, hvis de ikke har kontakter der kan tjekke disse ting. Heino

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites