jacobe 10 Anmeld indhold Skrevet May 6, 2009 Sad idag på Facebook, og mine fede fingre fik ved en fejl trykket en eller anden genvejs-combo på tastaturet, med det resultat at alting bare er vokset - tekst, grafik osv.... men KUN på Facebook!? Meget mærkeligt. Har forsøgt at finde noget i FB's settings men fandt intet. Har nogen lige et bud på, hvad fanden der skete, og hvordan det kan rettes??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Hold CTRL nede og scroll på musehjulet! selvom det lyder sært det kun er FB!?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Helt enig..... men det virkede!!!!!! Tak :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Det var vist ret så lidt ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Hold CTRL nede og scroll på musehjulet! selvom det lyder sært det kun er FB!?! Det var sq en sej en. Den kendte jeg ikke! Tak for det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Det var sq en sej en. Den kendte jeg ikke! Tak for det. Hvorfor tror du jeg flygtede fra Windows skibet!!!! :-D Velkommen til Windows101 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Jeg ved ikke om det er indbygget funktion i IE, men det er det i hvert fald i firefox, den husker individuel størrelse på alle hjemmesider, såfremt du skifter den fra standard altså :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 ... og jeg bruger jo netop Firefox, så det må så være årsagen til, at det kun var på Facebook fænomenet opstod :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Med en Mac kan du gøre det i alle programme og applikations:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Med en Mac kan du gøre det i alle programme og applikations:th2: Det kan du også i Vista ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Det kan du også i Vista ;) Er der nogen der kan bruge det:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Er der nogen der kan bruge det:p ja tak, der lærte jeg da lige noget nyt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Gudskelov for Sunddebat og for, at Jacobe kvajede sig til at starte med Lavede lige præcis det samme for et par minutter siden :D Godt nok bruger jeg briller, men SÅ synsudfordret er jeg nu heller ikke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites