Jump to content
Ann

Restauranter og take-away i Oxie

Recommended Posts

Er der nogen gode spisesteder omkring Oxie? Jeg har kort kigget på bixen overfor Handlarn "down town", og det ser da meget hyggeligt ud, men hvordan er maden? Er der andre steder i nærheden? Ligeledes et godt pizzeria, eller et der leverer. Findes der nogen af dem? Jeg er ikke så imponeret af dem vi har i Kyrkbyen. Og findes der en asiatisk restaurant nogen steder, eller skal man ind til centrum for det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Suk.... Takeaway i nærheden af Oxie er lidt af et problem, det er ikke lykkedes mig at finde noget godt sted. De steder der er, har pizza, burger osv. det bliver man træt af i længden. Min kone og jeg tager som regel thaimad, pizza og sushi med fra københavn på vejen hjem. Da det simplethen er MEGET bedre derfra. Når det kommer til at spise ude, har jeg da overvejet at prøve "Oxie Byakrog" som ligger i centeret en dag. Den anden der ligger der hedder "Angelicas Fick", og er vist nok mest et frokost sted (de lukker tidligt). Jeg har hørt flere som anbefaler "Gessie Byakrog", men det kræver en køretur i bil da det ligger i nærheden af Vellinge. Den vil jeg sikkert pøve en dag. Generelt syntes jeg ikke at der er gode takeaway steder der laver alm. husmandskost, i det sydlige Malmö. Jeg har da overvejet om det ikke ville være en ide at åbne et sted med takeaway mad i feks. Bunkeflo strand. Hvor der er masser af danskere, og så servere flæskesteg, frikadeller osv. til ca. 75 Dkk for en rigtig portion aftensmad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min kone og jeg tager som regel thaimad' date=' pizza og sushi med fra københavn på vejen hjem. Da det simplethen er MEGET bedre derfra. [/quote'] :confused: Det er da totalt spild af penge :rolleye: For sushi, så prøv fx. Koi på Lilla torget. Det er da 100 gange bedre end de fleste steder i Kbh. - og væsentligt billigere... Men ellers så tjek: http://www.takeaways.se/ Alternativt: www.justeat.se http://www.malmo.com/guide/result.asp?Menu=Restaurant&sc=57&c=9&d=9 http://www.matsverige.se/ListaRestauranger.asp Velbekommen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Suk.... Takeaway i nærheden af Oxie er lidt af et problem, det er ikke lykkedes mig at finde noget godt sted. De steder der er, har pizza, burger osv. det bliver man træt af i længden. Min kone og jeg tager som regel thaimad, pizza og sushi med fra københavn på vejen hjem. Da det simplethen er MEGET bedre derfra. Når jeres mad ikke at blive kold/kedelig før I når hjem? Vi bor også i Oxie. Plejer at købe pizza i Centrum. Vi har været på Oxie Bykrog en gang, det er flere år siden, men husker maden som værende helt ok. Angelicas fick har vi ikke prøvet endnu, de lukker så tidligt (men det kunne vi jo have prøvet i dag, på st. bededag). Men ellers så plejer vi at hente Take away på kinarestauranten på Sallerupsvägen (ved Lidl), lækker sushi, subway, thaimad i Malmö eller chinabox i Svågertorp. I november var vi på besøg på Fars Hat som ligger på Ystadsvägen. Der havde de en rigtig lækker julebuffet, virkelig lækre retter, godt kød, gode sild/laks osv. Det var værd at køre efter. Det er i hverrtfald ikke sidste gang, vi skal køre der forbi. Nogen som har været der for nylig og som ved hvad de har på menukortet for tiden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da Vi boede i Oxie, var Vi jævnligt ovre på Oxie Bykrog og spise. Har kun ros til overs for stedet - man skal bare huske at ta' stedet for det det er: En glorificeret grill-bar :laugh: Især lørdag var hittet: Der var karaokee anlægget sat op, og det var sgu' et hit - kæmpe underholdningsværdi i, at se Svensson gi' den gas efter en lang uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey! Vi hedder også Svensson, og jeg har aldrig sunget et pip i et karaoke anlæg. :laugh: Men det lyder som om det vil være en antropologisk oplevelse at spise der en lørdag aften, så det må vi se at finde tid til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hey! Vi hedder også Svensson, og jeg har aldrig sunget et pip i et karaoke anlæg. :laugh: Men det lyder som om det vil være en antropologisk oplevelse at spise der en lørdag aften, så det må vi se at finde tid til.
He, he, he - sorry Ann - blot en talemåde :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites