michael og carina 10 Anmeld indhold Skrevet May 5, 2009 Vi vil gerne ud og spise i aften, og prøve noget vi ikke har været på. Har prøvet de fleste steder som folk anbefaler i de forskellige indlæg. Nogen der kender til nye steder, eller bare kan anbefale noget. Gider ikke Jensens,Mando, Green Mango,Elysee. Skt Marcus og Vendel eller Mosaik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 Afhængig af hvor langt I gider køre, kan jeg da anbefale Gessie Byakrog:th2: http://dygnetrunt.se/gessie-byakrog/13478 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 Det er nok lige langt nok, gerne i Malmö området Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 VESPA Kanalgatan 3 ved Gustav Adolf Torv Lækre lækre pizzaer og deres pasta er også ganske god (og jeg er ikke stor fan af restutant pasta :D). Hyggeligt sted, god betjening og ganske fornuftige priser :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 Nu er det jo lidt svært når man ikke kender budgettet, men here goes: Den "dyre og fine" ende: Torso Twisted Trio Årstiderna i Kockska huset Atmosfär Rådhuskällaren Vendel at Sturehof Lemongrass Skanör Gästgifvaregård Den "billigere og mere afslappede" ende: Skanörs Fiskrökeri Nama Casa Mia Mando Det er lidt af dem jeg kan anbefale i hvert fald... Hav en god aften! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 Nogen der kender og kan anbefale denne her? http://www.saltobrygga.se/page.asp?pageID=1730 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 Har været der en gang... Første, eneste og sidste gang! Synes på ingen måde det var godt... Tværtimod! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 Så bliver det ikke der. Tror vi prøver Casa Mia. Tak for hjælpen Trinity Noget specielt på menuen der er særlig godt som du kender til? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 Deres kød er godt... Deres Carbonara er god... Dog er deres lasagne nu det bedste hvis du spørger mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jensren 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 vespa VESPA Kanalgatan 3 ved Gustav Adolf Torv Lækre lækre pizzaer og deres pasta er også ganske god (og jeg er ikke stor fan af restutant pasta :D). Hyggeligt sted, god betjening og ganske fornuftige priser :) ikke god service.dårlig mad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 Er heller ikke fan af Vespa. Røvdårlig service, En fra vores selskab fik hældt en Cola ud over sig, ikke engang en undskyldning eller ny cola:thumbdown men deres pizzaer er ok. Casa Mia havde rigtig gode pastaretter, men deres service var bestemt heller ikke noget og skrive hjem om, men de er jo også fra Italien Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 Tag på langtur Tag til Simrishamn. Slå et sving ind i de små havne ¨på vejen. Spis her: http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=2Tsq7QaSIKOfBMAPiXe8OA%253d%253d&vad=Restaurang+och+Pizzeria+Cimbris De har fantastisk mad. Jeg skal helt klart dertil igen meget snart. Mit näste madprojekt er PA langos på Swedenrock, kan bestemt ikke sammenlignes med Cimbris, men dejligt alligevel:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Casa Mia havde rigtig gode pastaretter' date=' men deres service var bestemt heller ikke noget og skrive hjem om, men de er jo også fra Italien[/quote'] Helt enig i alt du skriver. Synes dog ikke servicen er værre end andre spisesteder i Malmö med samme prisniveau. Endeligt så er den meget svingende hos Casa Mia. Men dejligt at høre, at du/I kunne lide maden! Næste gang I skal have rigtig god mad så snyd ikke jer selv for at booke bord på Trio som i min verden klart er den bedste restaurant i Malmö pt. Både hvad angår service og mad :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Vespas pizzaer er mere end bare ok. Jeg har ikke fået bedre italienske pizzaer i Malmö, og deres pizzaer er kun marginaler fra at kunne konkurrere med La Veccia Signora i Grønnegade, og de serverer 100% rigtige og 100% italienske pizzaer. Men når vi er ved de gode restauranter så er The Vision også ret højt på min liste http://www.the-vision.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
drez27 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Er heller ikke fan af Vespa. Røvdårlig service, En fra vores selskab fik hældt en Cola ud over sig, ikke engang en undskyldning eller ny cola:thumbdown men deres pizzaer er ok. Casa Mia havde rigtig gode pastaretter, men deres service var bestemt heller ikke noget og skrive hjem om, men de er jo også fra Italien har fundet et spansk-italiensk restaurant inde ved mölletorget... de påstår at de laver alt deres pasta selv... maden er ok, ikke det bedste , men okay.. ihvertfald kan man få tiden til at gå med at se på de 2 lækre babe´s der driver biksen.....:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Restaurang Amalfi Beach Efter mange anbefalinger fik jeg endelig besøgt Restaurang Amalfi Beach på Beddinge strand i weekenden. Det er et fantastisk hyggeligt sted. Svømming poolen er åben for stedets gæster. Live musik om Lørdagen. Øgte Italienske pizzaer (Jeg er bedre til de "Danske", men det er jo en smagssag) Men absolut et godt sted. Og er man på de kanter har Agda åbent Fre-Lør-Søn. De liggeri udkanten af Simremarken. Man kan købe alverdens krims-krams der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret May 7, 2009 Lidt sent men et af de bedste bud hvis i skal ud igen: Vendel at Sturehof, Adelgatan 13 i Malmö, hvor i kan få Gourmet mad og drikke, prøv den men tag godt med penge med, sådant noget koster jo selvfølgelig. www.sturehof.nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2009 Er desværre også lidt sent, men til en anden gang kan denne varmt anbefales http://www.plockepinn.se/ Den ligger ved Chokoladfabriken og i godt vejr kan man sidde ude. Maden er god og servicen fortrinlig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Khola 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 Hej, Er også lidt sent på den, men det er godt at have et arkiv af steder man kan vælge imellem. Vi mangler selv inspiration når vi ønsker og tage ud og spise. Men vi har dog spist indisk mad, som varmt kan anbefales. www.indianhaweli.com S. Förstadsg. 88 Malmö +46 40 12 31 24 mvh Khola Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 www.indianhaweli.com Min antivirus siger at der er trojaner (JS:Redirector-H7 [Trj]) på siden!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2009 Jeg har været på Le Concert en del gange, og synes det er ganske godt. Bøf - planker - og fondue. Ligger ved concerthuset - Föreningsgatan 37. Ang. pizzaer, kan jeg anbefale Siciliana, Möllevangsgatan 34. Jimmy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KlingKlong 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2009 Hvor Skal I spise, jo da Jeg syntes at Årstiderna på stortorget i Malmö er dejligt, ligeledes Bloom in the Park i Pildamsparken Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2009 Vores tur...eller utur..? SÅ er det blevet vores tur til at få passet ungen, så vi kan komme ud i byen og spise lidt god mad, efterfulgt af en bio-tur... Efter at have siddet og gloet alle de gode forslag igennem, og kigget på alle de forskellige restauranters hjemmeside, går det op for os at der ikke er en eneste af de steder vi ville besøge der har åbent søndag... Nogen gode forslag til et spisested der har åbent en søndag her i malmø? Og vi gider ikke Jensen's Bøfhus. Havde egentlig noget som Vendel's, Trio eller Årstiderne i tankerne... så gerne noget i den stil.:) Jasper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2009 med på en lytter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2009 Havde egentlig noget som Vendel's, Trio eller Årstiderne i tankerne... så gerne noget i den stil.:) Jasper Tror det bliver rigtigt svært at finde noget i den stil en søndag. Personligt syntes jeg at Brogatan (www.brogatan.com), er det bedste spise sted i Malmö en søndag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites