Jump to content
Guest PeterK

Mercedes CLK 63 AMG priser

Recommended Posts

Jag för lite statistik över bilar till salu över 300k och just nu finns det ca 5800bilar mot "normalt" ca 9-10.000 bilar, det är BILBRIST hos lyxbilshandlarna i Sverige och pga. vår ohyggligt starka valuta är inflödet av EU bilar nästan = 0. Så någon finanskris finns det inte i vårt segment, tvärtom... P.S Vi letar just nu bilar i prisklassen 0,5-1,0MSEK, om ni står med något ni vill bli av med smidigt & snabbt så maila till mig på aj@autoperformance.se
Når der nu er bilbrist, så støvsuger i vel Blocket for relevante biler og køber "billigt" af private for at sælge videre med fortjeneste ? :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Når der nu er bilbrist' date=' så støvsuger i vel Blocket for relevante biler og køber "billigt" af private for at sælge videre med fortjeneste ? :laugh:[/quote'] Ikke for at forsvarer nogle, men faktisk er jeg gået forgæves flere gange da jeg prøvede at bytte min 535d til en nyere attraktiv bil. Senest en Hvid S5!! Hele Verden støvsuger Sverige for nye X6, E-klasse (især coupé) etc. Overvejer at bestille en Hvid S5 cab som kan leveres i August og håber kursen stadig er lav. Det kan man nærmest tjene penge på eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity
Når der nu er bilbrist' date=' så støvsuger i vel Blocket for relevante biler og køber "billigt" af private for at sælge videre med fortjeneste ? :laugh:[/quote'] Ja hvilken super dårlig forretningsidé... Eller.... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo købers marked. Synes forhandleren at din pris er for høj, så køber han bare ikke.... Der skal jo mindst laves 100.000 på en handel......:) Og så kan du ha' nok så ny en X6, nye e-klasse osv..... DIT tab vil være der, men forhandleren tjener ekstra på det pga kursen. Så den direkte vej til at udnytte det, er ved at sælge den på mobile direkte som privatanbieter. Det gør det også langt mere interessant at købe den som forhandler i Tyskland. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eller hente en ny C63 AMG i USA - pris 54.625 dollars (308.000 DKK) http://www.topspeed.com/cars/car-news/mercedes-c63-amg-us-pricing-announced-ar54889.html
Plus moms, fixe lyset, fixe blinklys og nogle andre ting ikke ? - plus det er vidst ikke helt nemt at få en amerikaner godkendt i SE, eller ? - syns bare jeg har læst diverse om det. Men sq en god pris selv efter man har lavet det der skal laves, og betalt moms.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Plus moms, fixe lyset, fixe blinklys og nogle andre ting ikke ? - plus det er vidst ikke helt nemt at få en amerikaner godkendt i SE, eller ? - syns bare jeg har læst diverse om det. Men sq en god pris selv efter man har lavet det der skal laves, og betalt moms.
Og så har man bil for livet:laugh: (Kommer aldrig af med den igen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Det er det skam heller ikke. Det er en "alm" C 63 AMG
Den er fed - black "magic" eller ej ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eller hente en ny C63 AMG i USA - pris 54.625 dollars (308.000 DKK) http://www.topspeed.com/cars/car-news/mercedes-c63-amg-us-pricing-announced-ar54889.html
hvad kommer der egentlig på af afgifter når man importere sådan en til sverige.??? hvor meget højere bliver forsikringen?.. og er det lettere at sælge en amerikansk-impoteret bil, end en tysk????? og er det en langvarig proces..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den er fed - black "magic" eller ej ;)
helt enig mogens.. jeg ser at der engang imellem holder en ude på noblevagen... og ja black series eller ej... det er helt klart en meget fin bil... hvis jeg for sådna en så stopper jeg med at ryge... eller bliver nød til for så kan jeg brug pengene på sprit istedet:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Du køber bare den nye GTr3 så er du godt kørende :D
Ja, den får jo en fantastisk vurdering rundt omkring !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites