Guest PeterK Anmeld indhold Skrevet May 2, 2009 Måske Mercedes Malmö skulle overveje prisen en ekstra gang:laugh: http://www.blocket.se/vi/21021458.htm?ca=23_11_s http://www.blocket.se/vi/21354718.htm?ca=23_11_s Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2009 Måske Mercedes Malmö skulle overveje prisen en ekstra gang:laugh: http://www.blocket.se/vi/21021458.htm?ca=23_11_s http://www.blocket.se/vi/21354718.htm?ca=23_11_s Kan så sige deres sælgere ihvertfald er klar over det... Var derude sammen med Brian en tur og der slog de 250k af bare fordi vi kiggede på den :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret May 2, 2009 Kan så sige deres sælgere ihvertfald er klar over det... Var derude sammen med Brian en tur og der slog de 250k af bare fordi vi kiggede på den :D Ja, det er den type bil der er god at købe under en finanskrise, hvor markedet er TOTALT i knæ........(altså hvis man alligevel kigger i den størrelsesorden:th2:) Denne bil er bare et MESTERVÆRK jeg godt ville fyre af nede på Ringen:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Selve bilen er fed, men der er noget i vejen med rattet..... Langt bedre at holde på i en C63amg. Og afstanden er underlig forkert....Man skal sidde med meget strakte arme for at nå pga sæderne. Så kunne man lave det om, så var den lige i skabet....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Selve bilen er fed' date=' men der er noget i vejen med rattet.....[/quote'] Som Jason Plato også siger, da han testede den i Fifth Gear. Rattet sidder ikke centralt ud fra førersædet. Men ellers en fed bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Ja han er ikke helt lykkelig i det afsnit....:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakob Mejlhede 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Glem Jason Plato. Lige siden jeg har set Topgear's test, hvor Jeremy Clarkson kører til Skotland, har jeg været solgt i sådan en black series. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Og prisn er SUPER fornuftig. DKK 680.000...........Til eksempel koster en skrabet 520d touring DKK 800.000 i DK:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Og prisn er SUPER fornuftig. DKK 680.000...........Til eksempel koster en skrabet 520d touring DKK 800.000 i DK:laugh: Hvor brugt er den ?63 AMG så (har ikke set nogen ny vogn under 995.000 SEK) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 mmm den dag jeg får famillie, skal jeg også have en svedig c63 amg :D - men ikke om jeg vil eje sådan en familliecontainer pt - uanset hvor hurtig den er :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Spørgsmålet er bare ... fås den som hybrid, så man kan få de 10k i miljø rabat? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Ja, det er den type bil der er god at købe under en finanskrise, hvor markedet er TOTALT i knæ........(altså hvis man alligevel kigger i den størrelsesorden:th2:) Denne bil er bare et MESTERVÆRK jeg godt ville fyre af nede på Ringen:) Bara en liten parentes, tror aldrig "lyxbilssegmentet" har sålt så bra någonsin i Sverige, vi har mot toppåret -08 ökat vår omsättning (Jan-April) med 31%, 32 mil -08 & 42 milj i år... på 4 månader... och alla kollegor säger samma sak. Jag för lite statistik över bilar till salu över 300k och just nu finns det ca 5800bilar mot "normalt" ca 9-10.000 bilar, det är BILBRIST hos lyxbilshandlarna i Sverige och pga. vår ohyggligt starka valuta är inflödet av EU bilar nästan = 0. Så någon finanskris finns det inte i vårt segment, tvärtom... P.S Vi letar just nu bilar i prisklassen 0,5-1,0MSEK, om ni står med något ni vill bli av med smidigt & snabbt så maila till mig på aj@autoperformance.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 P.S Vi letar just nu bilar i prisklassen 0,5-1,0MSEK, om ni står med något ni vill bli av med smidigt & snabbt så maila till mig på aj@autoperformance.se Altså jeg har en gammel let bulet A6er som jeg havde tænkt mig at forlange 100K for, men hvis det er 0,5-1 mio. biler i leder efter sætter jeg da gerne prisen lidt op ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Konstigt...... Det er uhyggeligt svært at komme af med sin bil, såfremt den er over 4 cyl og kun kører 6 på literen...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Konstigt...... Det er uhyggeligt svært at komme af med sin bil' date=' såfremt den er over 4 cyl og kun kører 6 på literen......[/quote'] Privatmarknaden har jag dålig koll på, men det har alltid varit "pyssligt" att sälja lite dyrare bilar privat, men i vår "kanal" är det högtryck just nu... Som sagt det råder akut bilbrist just nu, eftertraktade modeller med "rätt" spec. är inte lätt att få tag på, ta ec BMW X6 det finns två (seriösa) bilar i hela landet... sanslöst... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Jeg synes det lyder underligt.....vi var ude hos MB i Malmø....Uden anden forhandling ville han smide 250.0000 efter os i rabat....Meget mere såfremt vi var seriøse. Udover diverse tekniske kørekurser med frit valg på amg hylden oveni.....Og det kan jeg bare ikke få til at passe, såfremt der var "run" på. Og der er 850 X6'ere tilsalg på mobile...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Jeg synes det lyder underligt.....vi var ude hos MB i Malmø....Uden anden forhandling ville han smide 250.0000 efter os i rabat....Meget mere såfremt vi var seriøse. Udover diverse tekniske kørekurser med frit valg på amg hylden oveni.....Og det kan jeg bare ikke få til at passe' date=' såfremt der var "run" på.[/quote'] MB i Malmö är nog ett undantag... pratade med en säljare igår på bilgruppen i Lund, dom säljer allt om kan få tag på i den nya E-klassen, och det är ju självklart inte alla modeller som säljer bra, men eftertraktade märken/modeler (Porsche, vissa BMW, Vissa MB, Vissa audi, Ferrari, Lambo) säljer urbra just nu, men jag förstår iof. om dom rabatterar en CLK 63 AMG Black Series från 1,4 till 1,0, den är väl knappt värd 1,0, trots allt en sju år gammal modell, som sagt det är självklart inte alla märken/modeller som säljer bra... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Hvilke Audi modeller mangler du??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Jeg synes det lyder underligt.....vi var ude hos MB i Malmø....Uden anden forhandling ville han smide 250.0000 efter os i rabat....Meget mere såfremt vi var seriøse. Udover diverse tekniske kørekurser med frit valg på amg hylden oveni.....Og det kan jeg bare ikke få til at passe, såfremt der var "run" på. Og der er 850 X6'ere tilsalg på mobile...... P.S Skulle gissa att där är ca 200 X6 till salu i Tyskland resten är "beställningsbilar" etc... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Hvilke Audi modeller mangler du??? Nya RS6, R8, A6 3,0 TDI Avant från 08 och nyare, S6 Avant -07 och nyare, förslag mottages gärna som PM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret May 4, 2009 Nya RS6, R8, A6 3,0 TDI Avant från 08 och nyare, S6 Avant -07 och nyare, förslag mottages gärna som PM. Men det er vel også de færreste som sætter en bil til salg som blev introduceret for 2 mdr. siden (Nye E-klasse) og X6 er også forholdsvis ny og sælges i meget begrænset omfang, da den store SUV-klasse ikke ligefrem er i fremgang i disse "miljøtider" (som jeg hader). Off Topic: Hørte forleden i P1 at når "EMMA MAERSK" sejler op igennem Kattegat, forurener den lige så meget som 50 millioner personbiler, yeps that´s right!!! Det er de færreste store SUVér, Porsche/Ferrari/Lambo som kører mere end 5-10.000km årligt!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Perfekt_g 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2009 det är BILBRIST hos lyxbilshandlarna i Sverige och pga. vår ohyggligt starka valuta är inflödet av EU bilar nästan = 0.aj@autoperformance.se Blot til information, så har Sverige ikke en stærk, men derimod en svag valuta i øjeblikket, da den Svenske centralbank reelt har devalueret den svenske krona. Det er selvfølgelig super dejligt både for dig og alle os andre i øjeblikket - MEN det er det ikke på lang sigt.. Baggrunden herfor er, at investorernes tillid til SEK er blevet svækket kraftigt pga. devalueringen og de vil derfor fremover have et større risiko-tillæg for at investerer i SEK = Renten i Sverige vil blive højere end det ellers havde været nødvendigt, med dyrere og dårligere finansieringsmuligheder til følge... Så der er en grund til, at Sverige er ret alene om at bruge denne strategi, selvom det da er fantastisk i øjeblikket.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret May 4, 2009 Med tanke på det er en meget gammel model (i bund og grund) med den forældede lygtestil og med tanke på det generelle prisfald på MB's modeller samt, at den ikke er fantastisk hurtig og god på en racerbane så tror jeg denne bil er utrolig farlig at kaste sig ud i økonomisk.... Selv til en pris på under 1 mio svenske bat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret May 4, 2009 Blot til information, så har Sverige ikke en stærk, men derimod en svag valuta i øjeblikket, da den Svenske centralbank reelt har devalueret den svenske krona. Det er selvfølgelig super dejligt både for dig og alle os andre i øjeblikket - MEN det er det ikke på lang sigt.. Baggrunden herfor er, at investorernes tillid til SEK er blevet svækket kraftigt pga. devalueringen og de vil derfor fremover have et større risiko-tillæg for at investerer i SEK = Renten i Sverige vil blive højere end det ellers havde været nødvendigt, med dyrere og dårligere finansieringsmuligheder til følge... Så der er en grund til, at Sverige er ret alene om at bruge denne strategi, selvom det da er fantastisk i øjeblikket.... Jeg kan så oplyse dig om, at det svenske bilmarked rent købermæssigt er det samme som det var sidste år på samme tid og året før for den sags skyld... Vores enorme forøgelse skyldes i høj grad eksport-delen, men selv med en svensk krone på "normal" niveau havde vi øget i forhold til sidste år.... Bare til din information :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2009 Blot til information' date=' så har Sverige ikke en stærk, men derimod en svag valuta i øjeblikket, da den Svenske centralbank reelt har devalueret den svenske krona.[/quote'] Wiki is your friend... http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites