Jump to content
EBL

Hvem sender kampen DK-SV?

Recommended Posts

Måske fordi det er SV-DK ... så lander den altid hos Tv3.....
Citat taget fra det link der henvises fra: TV 3 sender normalt landsholdets udekampe i kvalifikationsturneringen. Men Sverige-Danmark kampen har reklamekanalen på forhånd opgivet at sende. Den er simpelthen for dyr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Citat taget fra det link der henvises fra: TV 3 sender normalt landsholdets udekampe i kvalifikationsturneringen. Men Sverige-Danmark kampen har reklamekanalen på forhånd opgivet at sende. Den er simpelthen for dyr.
Men Tv6 er jo også Viasat dvs. Modern Times Group ejet, så det burde jo ikke gøre nogen forskel om det er den ene eller den anden kanal der sender kampen, det er jo blot et spørgsmål om hvad lomme pengene skal op af ......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men Tv6 er jo også Viasat dvs. Modern Times Group ejet' date= så det burde jo ikke gøre nogen forskel om det er den ene eller den anden kanal der sender kampen, det er jo blot et spørgsmål om hvad lomme pengene skal op af ......
Måske deres budget er anderledes end det danske, eller også har de ikke haft problemer med at sælge reklamepladsen. Summa summarum TV6 viser kampen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu står der jo selv på forhånd ... vent og se....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sweden Rock

ww.swedenrock.com viser kampen' date=' men måske en dyr lösning :lol:[/quote'] Den løsning vælger jeg. Desværre kommer jeg så ikke til at se Dream Theater, og de første 20 min. af Europe, men det kan man leve med, når Sverige har banket Danmark 3-0 Heja Sverige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen der er klar til at storme banen i de døende minutter hvis DK får stryg? Sidst endte det jo med en skrivebordsejr til gæsterne (hvilket jo i dette tilfælde er DK)? :)
Du får det til at lyde som om Sverige var ved at få stryg i Parken. Det er nu ikke lige sådan jeg husker det :) 3-3 og straffespark til Sverige. Den var jo hjemme før fjolset kom på banen. Men jeg kan nu godt forstå at Danmark er bange for at få klø på Råsunda :fight: Jeg har været på en del stadions rundt omkring i Europa, men Parken er det eneste sted jeg har været til kamp, hvor tilskuere har fået lov til at løbe på banen. Det er faktisk mere reglen end undtagelsen at folk løber på banen når jeg er i Parken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites