Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2012 Er der en (eller flere) af I ivrige lystfiskere, der har noget ''grej'' man kan låne (under opsyn, naturligvis)? Har ikke fisket siden jeg var 13 år gammel så det er vel - hmmm - lad os bare sige noget tid siden, men vil rigtig gerne prøve igen. Det skal måske også lige nævnes, at det foregik på Grønland - med en spand - i havnen - i ankeldybde :D Jeg har ikke lyst (!) til, at investere i grej, hvis det ikke er noget der ''fanger'' mig (no pun intended) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2012 Giv endelig lyd, om i fanger noget eller oplever nul-ture. Store dele af den skånske kyst har desværre store problemer p.t. http://svt.se/2.33782/1.2726223/fisken_har_forsvunnit_fran_kusten http://www.lansstyrelsen.se/skane/Sv/nyheter/2012/Pages/fisken-har-forsvunnit-fran-kusten.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2012 Jeg hev en enkelt 2kg torsk op i lørdags. På båden i helhed blev der taget ca 40 torsksom lå mellem 2-5kg en enkelt på 10kg og en på 7kg. Så en ok tur på et spejlblankt Øresund i høj sol Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2012 Jeg hev en enkelt 2kg torsk op i lørdags. På båden i helhed blev der taget ca 40 torsksom lå mellem 2-5kg en enkelt på 10kg og en på 7kg. Så en ok tur på et spejlblankt Øresund i høj solÉn torsk = "en ok tur"!? *whoa* Der må have været mere til historien - såsom gibbernakker til lemmerne, social hygge og røverhistorier. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2012 Én torsk = "en ok tur"!? *whoa* Der må have været mere til historien - såsom gibbernakker til lemmerne, social hygge og røverhistorier. ;) Ingen gibbernakkere men resten passer :) Fangst mæssigt var der lidt tilbage at ønske ja men fed tur alligevel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites