Jump to content
Perfekt_g

Fotofælde

Recommended Posts

Betal dog den skide bøde og fri os for al din jammer over 500 kr.:sick:
1. jo jeg svarede på en personlig tilsvining af mig ... gav tilbage af samme mönt .. 2. ja så skal han jo banne 3-4 persone ri denne tråd inkl dig .. 3. tror du skal läre lidt om hvad "fordom" betyder .. jeg har selv gået på skolen og har oplevet deres religiöse hjernevaskelse ... så forklar mig lige hvordan fakta og realitet kan blive til en fordom???? 4. nävn en eneste gang hvor jeg har angrebet folk personligt herinde.. uden at de har lagt ud med at svine min person til.. det skal blive sjovt at se for det vil du ALDRIG kunne finde og igen hvordan får du det til i din hovede at det pludseligt er mig der skal betale den böde? det beviser jo bare at du ikke läser hvad du svarer på og ikke gennemtänker det du skriver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg fatter nu heller ikke lige hvornår det blev mig der skulle betale den böde...
Så come on michael k, få betalt den skide bøde - så betjenten og Perfekt_g kan komme videre i deres liv, og fange de omtalte rigtige forbrydere. :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så come on michael k' date=' få betalt den skide bøde - så betjenten og Perfekt_g kan komme videre i deres liv, og fange de omtalte rigtige forbrydere. :laugh:[/quote'] ja er der andre som skal ha ordnet ders böder nu hvor jeg e igang?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Griner tråd. Person angreb hvor folk kaldes psykisk syge, klynken og vild foragelse over man rent faktisk risikerer bøder for at overtræde loven. Formoder der er indtil flere herinde der ville føle sig personligt forfulgt og dybt foraget over politistaten hvis de var blevet udstyret med så meget som en 500-kroners bøde hvis de også havde kørt en 16-årig ihjel med fuldt overlæg som en spasser gjorde i morges. Hvor er i ynkelige. Kan sagtens følge at fotofælderne til tider er rene penge maskiner (selv politifolk jeg snakker med mener dette). Dog er det sådan i en retsstat at bryder man loven ved man det kan have nogle konsekvenser. Lev med det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Griner tråd. Person angreb hvor folk kaldes psykisk syge, klynken og vild foragelse over man rent faktisk risikerer bøder for at overtræde loven. Formoder der er indtil flere herinde der ville føle sig personligt forfulgt og dybt foraget over politistaten hvis de var blevet udstyret med så meget som en 500-kroners bøde hvis de også havde kørt en 16-årig ihjel med fuldt overlæg som en spasser gjorde i morges. Hvor er i ynkelige. Kan sagtens følge at fotofælderne til tider er rene penge maskiner (selv politifolk jeg snakker med mener dette). Dog er det sådan i en retsstat at bryder man loven ved man det kan have nogle konsekvenser. Lev med det!
Ja - men skal man påtage sig skylden for en anden mands forbrydelse... Det er jo det tråden går på (inden den røg af sporet)... Men hvis du ser sådan på det, så kan jeg drage en parallel på den sag du henviser til... Politiet tager fat i dig, din bil er mistænkt for at have deltaget i et mord for nogle år siden... Erkender du bare og siger "det var mig" velvidende at du ikke har gjort det... Bare fordi du ikke ved hvem der rent faktisk førte bilen den pågældende dag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja - men skal man påtage sig skylden for en anden mands forbrydelse... Det er jo det tråden går på (inden den røg af sporet)... ...
det er skam stadig det den handler om .. det er jo blevet min skyld og mig der skal betale böden!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja du gennemtänker virkeligt det du skriver .. nu er det pludseligt mig der skal betale böden? vågn nu lige op ffs
Hvis det ikke er din bøde, hvorfor jamrer du så?? Så kan du vel blande dig udenom. Tudefjæs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis det ikke er din bøde' date=' hvorfor jamrer du så?? Så kan du vel blande dig udenom. Tudefjæs.[/quote'] haha jeg jamrer ikke over nogen böde.. er du ligeså konfus som skallstorp? er det et kvindeligt fänomen ikke at kunne läse de ting man svarer på? jeg har på intet tidspunkt i denne tråd jamret og da slet ikke over nogen böde ... jeg har ikke engang nävnt böden eller kommenteret denne ffs läs dog forhelvede hvad folk skriver för du kommenterer det .. det andet der er da for snotdumt .. jeg skrev bare min mening om Phillipsskolen og straks var der en flok jamrende kvinder der tudede .. ikke mig så pröv igen når du har läst hvad der rent faktisk står i tråden .. så kan det väre du ikke fremstår som en helt lallende tosse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det er skam stadig det den handler om .. det er jo blevet min skyld og mig der skal betale böden!!
Vi er forhåbentlig på vej tilbage på sporet efter den sædvanlige gang bashing af enten dig eller Brian :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har i vist fået luft nok! Straks der ikke er en moderator i nærheden et par dage, så løber det hele af sporet....:sad: Så nu skruer vi ned for det farverige sprog og de personlige tilsvininger, og konverserer videre i et voksent sprog og toneleje. Skal i slås, så kan i gøre det på PM de implicerede parter imellem. Hvis vi ikke kommer tilbage på et fornuftigt spor igen, så lukkes tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis en af mine venner blev blitzet i min bil skal jeg nok love for han betalte den bøde med det samme så jeg ikke gennem længere tid skal ulejliges med opkald, breve og forulempelser fra DK/SE polisen. Hvorfor vedkommende som startede denne tråd ogverhovedet gider spilde sin tid for at hans kammerat skal undgå en fartbøde fatter jeg sku ikke. Helt sikkert at jeg ikke havde gjort det og var bøden ikke blevet betalt pronto ville der være ægte Vestegns mentalitet i luften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja - men skal man påtage sig skylden for en anden mands forbrydelse... Det er jo det tråden går på (inden den røg af sporet)... Men hvis du ser sådan på det, så kan jeg drage en parallel på den sag du henviser til... Politiet tager fat i dig, din bil er mistænkt for at have deltaget i et mord for nogle år siden... Erkender du bare og siger "det var mig" velvidende at du ikke har gjort det... Bare fordi du ikke ved hvem der rent faktisk førte bilen den pågældende dag...
Ahem...hvor fanden skrev jeg at han skulle betale bøden som han ikke selv er skyld i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ahem...hvor fanden skrev jeg at han skulle betale bøden som han ikke selv er skyld i?
Så forstod jeg ikke den her korrekt - kan du uddybe hvad du mener TS så skal gøre:
Hvor er i ynkelige. Kan sagtens følge at fotofælderne til tider er rene penge maskiner (selv politifolk jeg snakker med mener dette). Dog er det sådan i en retsstat at bryder man loven ved man det kan have nogle konsekvenser. Lev med det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så forstod jeg ikke den her korrekt - kan du uddybe hvad du mener TS så skal gøre:
kan da godt uddybe det selvom det ikke burde være så svært: Han skal losse XX i røven og få vedkommende til at agere en smule voksent og vedkende sig den bøde (hvis altså den er korrekt).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Var det ikke en ide at lukke denne tråd. Der bliver ikke tilføjet noget nyt til tråden ud over at (alle) folk viser mindre flaterende sider af dem selv.
Jo - ganske enig...og eftersom flere samtidig ikke kan finde ud af at skrive på andet end børnehavesprog, så er den hermed lukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...