Jump to content
Perfekt_g

Fotofælde

Recommended Posts

Selvmodsigelse Vil lige lave et småprovokerende indlæg til tråden, og dette er til trods for at jeg HADER fotofælder, men Amager strandvej ER en skolevej. Har selv et par år gået på Filipsskolen der ligger der.... og ja deres børnepasningsordning åbner så tidligt på dagen! Så ja, syntes det er i orden at du eller din ven får en bøde for at have kørt for stækt der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
men Amager strandvej ER en skolevej. Har selv et par år gået på Filipsskolen der ligger der....
bah !!! der er större farer på den skole.. såsom religiös hjernevaskelse... eller lärere og inspektörens fysiske overgreb .. så hurtige biler på en vej som skolen ikke engang ligger direkte ud på er deres mindste bekymring jeg gik der 2 uger til den fede lorteinspektör stod og spyttede mig i hovedet fordi han ikke kunne styre sit råberi.. og da jeg bad ham lade väre med at spytte snottede han mig i fjäset og i et kvälertag skubbede mig op mod väggen... alt dette fordi jeg havde sagt at religion er lögne som svage mennesker klynger sig til når det ser sort ud for dem..og jeg ikke gad synge morgensang!! desuden fylder fillipskolen jo ikke hele amagerstrandvej som dog er ret lang og skulle det gå galt ville det kun koste et par potentielle religiöse tosser .. noget verden kun kan blive bedre foruden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bah !!! der er större farer på den skole.. såsom religiös hjernevaskelse... eller lärere og inspektörens fysiske overgreb .. så hurtige biler på en vej som skolen ikke engang ligger direkte ud på er deres mindste bekymring jeg gik der 2 uger til den fede lorteinspektör stod og spyttede mig i hovedet fordi han ikke kunne styre sit råberi.. og da jeg bad ham lade väre med at spytte snottede han mig i fjäset og i et kvälertag skubbede mig op mod väggen... alt dette fordi jeg havde sagt at religion er lögne som svage mennesker klynger sig til når det ser sort ud for dem..og jeg ikke gad synge morgensang!! desuden fylder fillipskolen jo ikke hele amagerstrandvej som dog er ret lang og skulle det gå galt ville det kun koste et par potentielle religiöse tosser .. noget verden kun kan blive bedre foruden
Uha - der var nok noget, der trængte til at komme ud :sick::sick: Det bekræftede dog det indtryk, jeg efterhånden har fået af en egoistisk, uden for pædagogisk rækkevidde personage, der flipper fuldstændig ud, hvis ikke han kan få det som han vil og som ikke har et minimum af opdragelse. Love og regler følger man kun, hvis de passer ind i ens eget kram. Ja, undskyld - måske tager jeg fejl :rolleyes: men du gør det ikke nemt at få andet indtryk :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe ja at du overhovedet danner dig et "indtryk" af personer på et debatforum siger jo bare mere om dig end om mig ... haha flipper ud?? hvornår er jeg flippet ud? tror du skal holde dig fra internettet hvis du tager ting skrevet her SÅ seriöst ..

Uha - der var nok noget, der trængte til at komme ud :sick::sick: Det bekræftede dog det indtryk, jeg efterhånden har fået af en egoistisk, uden for pædagogisk rækkevidde personage, der flipper fuldstændig ud, hvis ikke han kan få det som han vil og som ikke har et minimum af opdragelse. Love og regler følger man kun, hvis de passer ind i ens eget kram. Ja, undskyld - måske tager jeg fejl :rolleyes: men du gør det ikke nemt at få andet indtryk :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Useriöst Nu bryder jeg mit princip. Og pricippet er at jeg ikke svarer på en tråd Michael K deltager i og kommer han ind i en tråd der jeg begyndt ignorerer jeg den fremover. Men denne gang er jeg nödt til det. Michael K: Denne gang er du gået for langt. Der er mange underlige tråde herinde, mange sjove tråde o.s.v. Men vi er faktisk en del der med gläde har deltaget mange gode diskutioner til stor gläde. Mange mennesker bruger dette forum til at få en uvurderlig hjälp når de enten skal eller er flyttet til Sverige. Men kom jeg som ny person herinde ville jeg skynde mig at smutte igen. Og det på grund af dig! Du spolerer den ene tråd efter den anden med dine usmagelige udtagelser. Denne er nok så usmagelig så er jeg helt rystet. Pröv engang at styr dig og kom ud af sandkassen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man ikke li' lugten i bageriet Skallstorp, så skulle du nok handle et andet sted fremover. Der skal være plads til alle herinde også uden du kommer med perfide bemærkninger om Michaels person. Jeg kender ikke Michael K., men er det klap på skulderen og "vi er en lille hyggelig familie" alle sammen, så er du nok gået glip af samfundet. Vi er forskellige og gudskelov for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ventet Sjvo bemärkning fra en der er nödt til at skrive i sin kones navn. Men det var ventet.

Kan man ikke li' lugten i bageriet Skallstorp, så skulle du nok handle et andet sted fremover. Der skal være plads til alle herinde også uden du kommer med perfide bemærkninger om Michaels person. Jeg kender ikke Michael K., men er det klap på skulderen og "vi er en lille hyggelig familie" alle sammen, så er du nok gået glip af samfundet. Vi er forskellige og gudskelov for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du så blödt papir Har du så blödt papir i din printer? Du må have meget paperjam.

Igen et svar fra dig' date=' man ikke kan bruge til andet end at tørre røv i, såfremt man valgte at printe det ud.....:D[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

så er det godt at jeg har det på samme måde over dine konstante moralske opstöd... et dummere menneske end dig skal man lede länge efter heldigvis... det sjove er at du yderst själdent selv kommer med nogetsomhelst brugbart andet end moralsk pis og lort hver gang nogen har lavet et fejltrin for lille du er jo åh så perfekt... NÅH NEJ du er bare en tumpe med for lidt indhold i dit liv så du sidder med en ustyrlig trang til at blande dig i alle andres og kommentere alle andres... hvis jeg var gået over stregen er jeg som altid sikker på at GIO er den förste til at göre noget ved det(som han helt sikkert gör efter denne smöre) så hold din lille ubetydelige tumpede moralske lortemening for dig selv ... og fortsät bare med at ignorerede tråde jeg deltager i .. bare for den tumpedumme udtalelse(ikke udtagelse) vil jeg fremover kommentere i ALLE tråde uanset hvad de handler om bare for at du kan ignorere dem og vi kan blive fri for dine konstante ubrugelige moralske opstöd dette er et forum hvor vi skal pröve at enes ja .. men selv mor(gio) siger ting ikke alle kan lide engang imellem... og kan man ikke tåle det ja så må man pisse af.. der er ingen der tvinger dig til at sidde og läse nogetsomhelst på denne side og specielt ikke mine indläg... så for at du kan holde dit pis under kogepunktet synes jeg du skal finde dig en anden som måske gider höre dine meninger for jeg er pisseligeglad med dem de kunne ikke rage mig mindre .. det er et internetforum hvor mange gange skal jeg sige det?? men du skal jo bare väre glad for at jeg er her ellers ville dit liv jo väre 100% indholdslöst.. men der er en udvej for dig ... der findes en slukknap på din computer brug den for indtil en admin en dag mener at jeg er gået så langt over stregen at det blir et permanent ban så vil jeg kommentere det jeg har lyst til for det er sjovt nok det et forum er til for.. og når nogen mener at de religiöse tosser på fillipskolen fortjener at leve har jeg ret og lov til at väre uenig og endda sige dette.. hvis dette er så stort et problem for dig ville en räkke muslimske lande nok väre sagen for dig !!! og bare rolig de fleste nye her er enten lige flyttet herover eller er i gang med det og så har man masser indhold i sit liv og er nok ret ligeglad med hvad jeg siger i en tråd hist og pist... det er kun DIG uden livsgläde og indhold der tager det så närt... til forskel for lille dig har jeg aldrig svinet personer til herinde.. kun folks meninger hvilket er noget helt andet men du er så lille et menneske at du skal svine min person til.. bare synd at det kun er tåber som dig der tager ting skrevet på et forum närt .. ellers havde du da reddet dig en rövfuld en dag med de personlige angreb...

Nu bryder jeg mit princip. Og pricippet er at jeg ikke svarer på en tråd Michael K deltager i og kommer han ind i en tråd der jeg begyndt ignorerer jeg den fremover. Men denne gang er jeg nödt til det. Michael K: Denne gang er du gået for langt. Der er mange underlige tråde herinde' date=' mange sjove tråde o.s.v. Men vi er faktisk en del der med gläde har deltaget mange gode diskutioner til stor gläde. Mange mennesker bruger dette forum til at få en uvurderlig hjälp når de enten skal eller er flyttet til Sverige. Men kom jeg som ny person herinde ville jeg skynde mig at smutte igen. Og det på grund af dig! Du spolerer den ene tråd efter den anden med dine usmagelige udtagelser. Denne er nok så usmagelig så er jeg helt rystet. Pröv engang at styr dig og kom ud af sandkassen.[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
til forskel for lille dig har jeg aldrig svinet personer til herinde.. kun folks meninger hvilket er noget helt andet men du er så lille et menneske at du skal svine min person til.. bare synd at det kun er tåber som dig der tager ting skrevet på et forum närt .. ellers havde du da reddet dig en rövfuld en dag med de personlige angreb...
Michael... Hvad er det lige du gør i dit ovenstående indlæg..? :rolleyes: Gå nu ud og drik nogle bajere allesammen nyd det gode vejr i stedet for at sidde klistret foran skærmen, pludselig bliver det jo regnvejr :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Michael... Hvad er det lige du gør i dit ovenstående indlæg..? :rolleyes: Gå nu ud og drik nogle bajere allesammen nyd det gode vejr i stedet for at sidde klistret foran skærmen, pludselig bliver det jo regnvejr :tongue2:
når folk sviner mig til som person får de tilbage .. men derefter er det også glemt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Trussel? Michael K Skal jeg så opfatte din sidste sätning som en trussel, tror du har et problem. Jeg håber faktisk for förste gang nogensinde at Gio träder i karakter. Iövrigt tror jeg faktisk at ret så mange har kunnet bruge mine svar til noget gennem tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skal jeg så opfatte din sidste sätning som en trussel' date=' tror du har et problem. Jeg håber faktisk for förste gang nogensinde at Gio träder i karakter. Iövrigt tror jeg faktisk at ret så mange har kunnet bruge mine svar til noget gennem tiden.[/quote'] at du overhovedet kan tolke det som en trussel beviser jo bare at du ER psykisk syg... og viser bare at det der foregår i dit hovede er sygt og fordrejet i forhold til virkelighedens verden.. men så gir det pludseligt mere og mere mening at du synes de ting jeg siger er så stödende ... tag dig sammen ... kom ud og lär lidt i livet .. det ville du tilsyneladende ha gavn af men ja lad os da håbe at han for engangs skyld kan träde i karakter og skelne på hvem det er der er gået over stregen ... husk jeg startede ikke med at svine din person til... det gjorde derimod du.. endda så brian som ellers elsker at komme med spydigheder til mig synes du var lam at höre på... personligt vil jeg skide på hvor personligt du tager det jeg siger og hvor personlig du bliver overfor mig .. for det kunne ikke rage mig mindre hvad en person på nettet som aldrig har mödt mig mener om mig og kan ikke tage det seriöst ... selv når det jeg skriver til dig lyder surt sidder jeg og skriger af grin over hvor dum du kan väre... og hvor lidt livsindhold du må ha når så ubetydelige ting går dig sådan på...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

undskyld, men lägen har opgivet mig Jeg kan jo ikke göre for at lägen har opgivet mig. Han mener også at jeg har en forkvaklet indstilling til folk. Isär når folk mener at uskyldige börn der går på en skole deres foräldre har sat dem på, i håb om at de kan få lidt almen dannelse gerne må väre trafikofre. Og jeg beklager at jeg ikke har noget liv. Körekortet rög da jeg blev taget for fart for mange gange. Derfor er jeg tvunget til at sidde herude på landet i ensomhed. Der findes faktisk folk der ikke har familie og venner. Havde jeg dog bare et arbejde så var det måske ikke så slemt. Men jeg bliver fyret hvergang jeg starter på noget. Jeg syntes ärlig talt godt at os psykisk syge burde have en längere chance end 2-3 dage. Det er et lorteliv jeg har, bär over med mig og min ensomhed. Jeg sidder ved computeren dagen lang i håb om at folk fatter at der er gränser for galskab. Og at et debatforum er et debatforum hvor ALLE har lov at sige deres mening. Men sådan er det virkelige liv jo ikke desvärre. Folk ude i jeres liv forstår ikke meningen ved ordet debat. Trist. Jeg syntes at genkende det fra andre teenage sider, jeg i min ensomhed er nödt til at besöge selvom lägen siger jeg er for gammel. Käre Gud giv mig et liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og at et debatforum er et debatforum hvor ALLE har lov at sige deres mening.
igen sidder du bare og dummer dig ydeligere, ved som så mange gange för sidde og modsige dig selv... hvis ALLE skal ha lov at sige deres mening hvorfor er det så åh så galt når jeg gör det ... hvorfor skal gio så göre noget ved mig når jeg siger min mening? og der skal väre gränser? hvorfor ? meninger skal vel ikke begränses .. for hvorfor er dine så meget bedre end mine? men ja som sagt den slags opförsel og du ville passe langt bedre i et muslimsk land.. der er det også kun visse mennesker med en speciel hat der må sige lige hvad det passer dem og det er jo tydeligt at det er du som ikke fatter begrebet "debat" debat er ikke personlige angreb.... tvärtimod..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
igen sidder du bare og dummer dig ydeligere, ved som så mange gange för sidde og modsige dig selv... hvis ALLE skal ha lov at sige deres mening hvorfor er det så åh så galt når jeg gör det ... hvorfor skal gio så göre noget ved mig når jeg siger min mening? og der skal väre gränser? hvorfor ? meninger skal vel ikke begränses .. for hvorfor er dine så meget bedre end mine? men ja som sagt den slags opförsel og du ville passe langt bedre i et muslimsk land.. der er det også kun visse mennesker med en speciel hat der må sige lige hvad det passer dem og det er jo tydeligt at det er du som ikke fatter begrebet "debat" debat er ikke personlige angreb.... tvärtimod..
Nu har du hele dagen hældt den ene skidtspand ud efter den anden - man skulle tro det er dine egne udgydelser, du svarer på, fx "og det er jo tydeligt at det er du som ikke fatter begrebet "debat" debat er ikke personlige angreb.... tvärtimod.." - hvor kløgtig tror du selv du lyder. Bebrejder andre, at de sviner dig til og kommer med personlige angreb - og i næste sætning gør du alt det samme, bare i meget værre målestok. Jeg kan konstatere, at min fornemmelse var rigtig - du er uden for pædagogisk rækkevidde :rolleye::rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det er vel klart jeg gir igen af samme skuffe som jeg får .. det var ikke mig der startede med at svine folk til og komm med personlige angreb ... og jeg bebrejder ikke skallstorp for at ty til det .. havde ikke forventet af andet fra det lille menneske men jeg har derimod ret og lyst til at svare igen på det uanset hvor klögtigt du end måtte synes at det lyder .. som sagt betyder din og skallstorps mening ret så lidt for mig ... og at du drager dine dumme konklusioner om mennesker du aldrig har mödt sätter dig jo bare i samme bås som skallstorp...

Nu har du hele dagen hældt den ene skidtspand ud efter den anden - man skulle tro det er dine egne udgydelser, du svarer på, fx "og det er jo tydeligt at det er du som ikke fatter begrebet "debat" debat er ikke personlige angreb.... tvärtimod.." - hvor kløgtig tror du selv du lyder. Bebrejder andre, at de sviner dig til og kommer med personlige angreb - og i næste sætning gør du alt det samme, bare i meget værre målestok. Jeg kan konstatere, at min fornemmelse var rigtig - du er uden for pædagogisk rækkevidde :rolleye::rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja for ALLE ved jo at det er färdselspolitiets kontornisser som fanger alle forbryderne.. mange af dem der sagsbehandler på politiets kontorer er ikke engang politifolk.. så det er ret begränset hvor mange forbrydere man hjälper ved det .. udover der er färdselspolitiets budget så vidt jeg husker det eneste som ikke hörer ind under det normale politbudget og derved ikke påvirker hinanden på nogen måde... hahah tänk dog for helvede för du skriver ...
JEG har skam tænkt, men du gør det åbenbart ikke. Betal dog den latterlige bøde og spa os for din evindelige jammer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
... et dummere menneske end dig skal man lede länge efter heldigvis... for lille du er jo åh så perfekt... NÅH NEJ du er bare en tumpe med for lidt indhold i dit liv så du sidder med en ustyrlig trang til at blande dig i alle andres og kommentere alle andres... Er dette ikke personligt? hvis jeg var gået over stregen er jeg som altid sikker på at GIO er den förste til at göre noget ved det(som han helt sikkert gör efter denne smöre) så hold din lille ubetydelige tumpede moralske lortemening for dig selv ... og fortsät bare med at ignorerede tråde jeg deltager i .. bare for den tumpedumme udtalelse(ikke udtagelse) vil jeg fremover kommentere i ALLE tråde uanset hvad de handler om bare for at du kan ignorere dem og vi kan blive fri for dine konstante ubrugelige moralske opstöd, Bare Gio ville træde i karakter nu - det trænger du til. ...brug den for indtil en admin en dag mener at jeg er gået så langt over stregen at det blir et permanent ban så vil jeg kommentere det jeg har lyst til for det er sjovt nok det et forum er til for.. Nej, dette forum er til for at hjælpe brugerne og debattere vores hverdag i regionen - ikke at udgyde racistiske fordomme, hvad enten det er kristne, muslimer eller skolebørn. til forskel for lille dig har jeg aldrig svinet personer til herinde.. kun folks meninger hvilket er noget helt andet men du er så lille et menneske at du skal svine min person til.. bare synd at det kun er tåber som dig der tager ting skrevet på et forum närt .. ellers havde du da reddet dig en rövfuld en dag med de personlige angreb... Du bestiller ikke andet!!
Betal dog den skide bøde og fri os for al din jammer over 500 kr.:sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JEG har skam tænkt' date=' men du gør det åbenbart ikke. Betal dog den latterlige bøde og spa os for din evindelige jammer.[/quote'] ja du gennemtänker virkeligt det du skriver .. nu er det pludseligt mig der skal betale böden? vågn nu lige op ffs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...