Peter S 10 Anmeld indhold Skrevet April 27, 2009 Er det muligt at indregistrere en bil i sverige uden reg. attesten ? Problemet er at jeg vil købe en bil som sælges af en advokat som "tvangssalg" Bilen har derfor ingen reg. attest, men jeg får en kvittering på bilen i mit navn. Finten er så lige at bilen allerede er reg. i sverige under den gamle ejer. Det hele lugter, men bilen er billig. Er det muligt ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2009 Nej . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2009 nej hvis denne advokat har taget bilen lovligt så skal han også ha reg beviset .. det kan panthaver altid få ... så det er fusk det der Er det muligt at indregistrere en bil i sverige uden reg. attesten ? Problemet er at jeg vil købe en bil som sælges af en advokat som "tvangssalg" Bilen har derfor ingen reg. attest, men jeg får en kvittering på bilen i mit navn. Finten er så lige at bilen allerede er reg. i sverige under den gamle ejer. Det hele lugter, men bilen er billig. Er det muligt ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites