Jump to content
Guest Mogens

Klage over en medtrafikant...

Recommended Posts

Kan du ikke lige stille spørgsmålet igen, for du vrøvler pænt meget..... :D

Ja .. du svarede jo ikke rigtig på det jeg spurgte om og jeg vil jo nødig drage mine egne konklusioner på baggrund af dit manglende svar. Man skulle jo nødigt anklage uskyldige folk for at de forhindrer et normalt trafik flow.. Eller skal jeg bare tolke det, som at vi skal lade den ligge og lade svaret blæse i vinden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Kan du ikke lige stille spørgsmålet igen, for du vrøvler pænt meget..... :D
Jo .. men så er det også kun fordi det er dig :) "Men skal jeg så forstå på det på den måde at 3 lastbiler i 160 kilometer blokerede trafikken for alle trafikanter på motorvejen, eller hvordan skal man læse det du skrev, jeg forstår det ikke helt - jeg beklager selvfølgelig på forhånd hvis jeg læser det forkert" Selvfølgelig beklager jeg at jeg fejlagtigt skrev 160 og der mener jeg selvfølelig 110 kilometer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke det jeg svarer Jesper på her??? http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=188357&postcount=73

Jo .. men så er det også kun fordi det er dig :) "Men skal jeg så forstå på det på den måde at 3 lastbiler i 160 kilometer blokerede trafikken for alle trafikanter på motorvejen, eller hvordan skal man læse det du skrev, jeg forstår det ikke helt - jeg beklager selvfølgelig på forhånd hvis jeg læser det forkert" Selvfølgelig beklager jeg at jeg fejlagtigt skrev 160 og der mener jeg selvfølelig 110 kilometer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jeg føler mig skam ikke anklaget for at blokere trafikken......Dét sker ufatteligt sjældent......:D Jeg spørger bare om han kan bestemme sig......
Jo men jeg spørger dig bare hvordan du kan blokere eller båse en bilist inde uden at samtidig blokere trafikken for alle andre bilister .. Nu kan jeg selvfølgelig godt forstå det kan være svært at svare på, det er lidt kompliceret - men det er selvfølgelig også nogle år siden du har kørt som chauffør, kan jeg næsten regne ud, så det kan jo være du ikke rigtig kan huske hvordan det gik til ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
:D Den lader vi lige stå lidt...........:lol:
Jamen det er helt i orden.. jeg skal ikke træde mere rundt i det.. men jeg må så formode at med den store respekt du har for at man kan komme frem i trafikken og samtidig bør holde til højre så andre der kører stærkere kan komme forbi, på en eller anden måde har blokeret og låst en bilist inde vha. 3 lastbiler, men samtidig har sørget for at den normale trafik har kunne pasere uden problemer så man selvfølgelig ikke var til gene for dem som havde travlt og gerne ville køre mere end hvad sådan en lastbil nu lige kan køre ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Ingen er perfekte....Ej heller undertegnede.......:D
Det kan jeg kun give dig ret i - nå det må være nok sunddebat for en rum tid.. adjø :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Voks nu op!

Værs´go:
Jeg er, i bund og grund, træt af at skulle slås med de samme kvajpander om og om igen - og skulle forklare hvorfor jeg gebærder mig som jeg gør. Debatten har klaret sig længe med en meget blød linie og få regler - men det ser ud til dét løb er ved at være kørt. Jeg har givet chance på chance til de implicerede parter, for bare at få en spand l*** i hovedet igen kort tid efter. Nuanceret eller ej (tro mig, begge dele ér afprøvet), så ender det altid med de samme børnehave-tuderier, når moderator eller administrator må hoppe ind i ringen. Jeg synes jeg har været mere end large, eftergivende, nuanceret, forstående osv osv igennem årene - men det ser ud til det ikke fungerer...og dét må Sunddebatten lære af, inkl. administrator og moderator. For det gør vi faktisk...lærer af det! Men det skal jeg så sandelig love for andre ikke gør - og det skal være slut med at Sunddebatten kan være visse skribenters sandkasse efter forgodtbefindende. Med andre ord: Der er to der bestemmer herinde. Administrator ("Admin") og Moderator ("Gio", jeg selv). Og hvis dette er et problem for folk, så er det deres eget problem - ikke Admin's eller mit. Vi er lydhøre overfor kritik og meninger - men i sidste ende træffer vi beslutningerne...hvadenten de bifaldes eller ej. Punktum! Klager kan sendes til min chef - og husk de gode argumenter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Der er to der bestemmer herinde. Administrator ("Admin") og Moderator ("Gio", jeg selv). Og hvis dette er et problem for folk, så er det deres eget problem - ikke Admin's eller mit. Vi er lydhøre overfor kritik og meninger - men i sidste ende træffer vi beslutningerne...hvadenten de bifaldes eller ej. Punktum!
I ødelægger min tråd med jeres off-topic-snak -> flyt det venligst :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da kæft vi skal da snart have fuldt noget mere sand i sandkassen så børnene kan begynde at grave igen, istedet for at himle op om hvor urretfærdig Hr. lærer er, troede sku det var voksne mennesker der kom herinde:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:th2::th2::th2:

Værs´go: Hej Gio Jeg er harm over og referer direkte til dit skrevne indlæg som jeg quotede og ikke andet, ingen bagtanker andet end at jeg har set dig forfølge det spor igen og igen mht. til Brian (derfor personligt p*s).. Det jeg mener er, at som moderator herinde bør du (syntes jeg) nok afholde dig fra de der smarte og/eller negative personlige kommentarer som bare opildner de "forkerte" og pisser folk af, der som jeg gerne så at i det mindste DU som moderator holder tonen nogenlunde saglig. "og generelt lade være med at pive." Hvis du syntes det er at pive så tror jeg nok at pløredebatten aka den dansk/svenske voksenbørnehave har udspillet sin rolle for mig! "Jeg bestemmer mere end dig herinde - det kan der ikke laves om på, medmindre jeg splitter hele sunddebatten ad med moderation der er helt i skoven. Dét er endnu ikke sket på over fem år - så helt skidt kan det ikke være." Jeg kunne ikke være mere ligeglad med om det er dig eller hvem der er moderator, det er tonen og arrogancen som jeg ser den i det quotede indlæg der får mig til at reagere, jeg ville have skrevet det samme til hvem som helst.. Jeg har ingen problemer med autoriteter men jeg forebeholder mig retten til at anskue enhver kritisk, især en MOD som burde foregå med et godt eksempel, så lommepsykologien må du gerne gemme til en bedre lejlighed! Vær du bare skuffet Gio, lidt kritik en gang imellem har aldrig skadet nogen, måske har din selvfølelse fået et midlertidigt knæk.. Jeg tror du sover fint om nætterne alligevel og i morgen er du måske en lidt mere nuanceret moderator! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kender i til ildens trekant???? Har i farligt gods bevis???? Jeg har til tankvogn. Og der er det ikke selve lasten, men dampene der er eksplosionsfarlige. Har du ingen ilt, kan det ikke brænde.....Har du intet materiale kan det ikke brænde....Har du ingen varme kan det ikke brænde..... En tankvogn der er helt fyldt, kan ikke brænde. Uanset om den er med diesel eller benzin. Det er først når den tømmes og der kommer ilt med i kredsløbet at det er farligt. Benzin har et højere flammepunkt end diesel. Det der antænder benzinen hurtigere, er de eksplosive dampe. Ganske enkelt fordi diesel ikke har en fordampningshastighed der er stor nok til at årsage en stor eksplosion. Derfor starter man som regel en dieseleksplosion med noget benzin eller andet eksplosivt. Til gengæld er en dieselbrand langt sværere at få under kontrol, da der er langt mere energi i en liter diesel kontra en liter benzin. Du kan slukke ild med begge 2, under den forudsætning, at der ikke fordamper noget og det ikke bliver forstøvet.
det er jo mere eller mindre precis det jeg siger.. en klud ned i en dieseltank på en lastbil skal der nok gå ild i og er der först ild i diesel så går det ret godt og hurtigt.. og en tankvogn der er revnet på midten kan så sandeligt brände.. for så er den jo netop ved at blive tömt!! men ifölge michaelbo er det jo aldeles umuligt for diesel at brände uden kompression.. og ja det med at starte dieseleksplosion med andte er ret sjovt .. vi havde et parti for gamle fjerntändte m66 og et sådant ned i en 20l dieseldunk.. det er ret spöjst..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NMK 252 mener jeg det er... -Kress... Og her er "VICKSEN´S" indlæg fra "det pisser mig a" tråden... Du hjernedøde mand i din grå Volvo S60 nummerplade NMK*** (burde offentliggøre hele pladen). HVAD TÆNKER DU PÅ???? Vi ser dig første gang på vej op i vores bagagerum ved bro anlægget. Du blinker med dine lygter, da vores fart (40 kmt.) åbenbart ikke behager herren! Fair nok - men ku' du så måske ha' valgt en anden bane??? Du ku' alligevel ikke følge med, så hvad skulle det til for Da vi har nået højbroen sætter vi farten til 110 kmt. og lægger os i højre vognbane. Hér starter showet: Du blæser forbi, og lægger dig så tæt på en forankørende Peugeot, at det ville gøre selv den mest garvede billist nervøs. Peugeot'en er ved at foretage en overhaling, hvilket gør, at du tænder dit lange lys, og begynder at blinke. Da Peugeoten er kommet 'fri' af overhalingen og vil lægge sig ind i højre vognbane forsøger du en indenoms overhaling. KUN fordi føreren af Peugeoten reagerer prompte, knalder du ikke ind i ham. Vi kan herfra følge din chikanekørsel hele vejen ned mod tunnellen. Hvor er du uansvarlig! HVAD BILDER DU DIG IND????? Vi befinder os i myldretiden, folk er på vej på job - og tro det eller ej - de vil sgu gerne frem i ét stykke Når jeg møder en billist som dig bliver jeg så frygtelig frustreret over den ligegyldighed du udviser. Idag undgik du en ulykke p.g.a føreren i Peugeoten, men hvad med i morgen? KØR ORDENTLIGT!!!!!
Jeg vækker lige denne 2,5 år gamle tråd til live. :) Tossen har stadig samme bil. Jeg "oplevede" ham i dag for første gang, og han kører stadig som en idiot. Jeg lå i højre bane og "ventede" tålmodigt på, at bilen foran mig fik snøvlet sig færdig med at overhale, så jeg selv kunne komme forbi. Han kommer bagfra med cirka 140-150 km/t, og i samme splitsekund han er lige bag mig, tændes det lange lys. Jeg svarer igen med at tænde havariblinket (ingen behøver at kommentere, at det er ukorrekt brug - I don't care). Så snart bilen foran mig fiser ind til højre, sætter jeg farten op og trækker ind straks, der er plads. Han er lidt tid om selv at komme op i fart, og efter at han trækker ind foran mig, får han da lige det lange lys retur. Herefter overhaler han prompte en tysker indenom (uden lige at give tyskeren "en chance" for at korrigere sin fejl ved at ligge unødigt i venstre bane). Tyskeren svarer - til min overraskelse - igen og "eftersætter" Volvo'en. Herefter ligge de to og generer hinanden på skift, indtil tyskeren efter tunnellen drejer af ved afkørslen til lufthavnen. En interessant tur hen over broen med andre ord....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Folk som kører sådan, gør at jeg seriøst overvejer at anskaffe et Car Cam. Jeg hader bare ting som spærrer mit udsyn eller ledninger der flyder i kabinen. Har faktisk kigget på disse to: http://www.minicardvr.com/CAR-BLACKBOX-X1000.html http://www.minicardvr.com/X3000-CAR-BLACKBOX.html Når man så har været ude for sådan en billist, kunne man jo fint lige sende et lille videoklip til polisen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ER det overhovedet lovligt at filme i trafikken? Tænker mere på alle dem som har opsat et privat webcam eller lignende der har fået bøder og påbud om at pille det ned hvis man kan identificere personer på det? Og her tænker jeg mere på at det er jo fastmontere og ikke bare lige en mobiltelefon der sporadisk kommer op af lommen for at tage et billed eller filme.... http://www.familieadvokaten.dk/Breve-100/b100-193.htm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Om jeg fik en bøde for at filme... small price to pay' date=' for at få en psykopat væk fra vejene.[/quote'] Det er bare en smule ''ærgerligt'', såfremt man selv skal overtræde loven, for at få stoppet vanvidskørslen! :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites