Jump to content
Guest Mogens

Klage over en medtrafikant...

Recommended Posts

NMK 252 mener jeg det er... -Kress...

Hej Kress. Har du reg. nummeret på den S60 ? Mvh Tim
Og her er "VICKSEN´S" indlæg fra "det pisser mig a" tråden... Du hjernedøde mand i din grå Volvo S60 nummerplade NMK*** (burde offentliggøre hele pladen). HVAD TÆNKER DU PÅ???? Vi ser dig første gang på vej op i vores bagagerum ved bro anlægget. Du blinker med dine lygter, da vores fart (40 kmt.) åbenbart ikke behager herren! Fair nok - men ku' du så måske ha' valgt en anden bane??? Du ku' alligevel ikke følge med, så hvad skulle det til for Da vi har nået højbroen sætter vi farten til 110 kmt. og lægger os i højre vognbane. Hér starter showet: Du blæser forbi, og lægger dig så tæt på en forankørende Peugeot, at det ville gøre selv den mest garvede billist nervøs. Peugeot'en er ved at foretage en overhaling, hvilket gør, at du tænder dit lange lys, og begynder at blinke. Da Peugeoten er kommet 'fri' af overhalingen og vil lægge sig ind i højre vognbane forsøger du en indenoms overhaling. KUN fordi føreren af Peugeoten reagerer prompte, knalder du ikke ind i ham. Vi kan herfra følge din chikanekørsel hele vejen ned mod tunnellen. Hvor er du uansvarlig! HVAD BILDER DU DIG IND????? Vi befinder os i myldretiden, folk er på vej på job - og tro det eller ej - de vil sgu gerne frem i ét stykke Når jeg møder en billist som dig bliver jeg så frygtelig frustreret over den ligegyldighed du udviser. Idag undgik du en ulykke p.g.a føreren i Peugeoten, men hvad med i morgen? KØR ORDENTLIGT!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er vist stået a på denne besked ??:confused: -Kress...
Jeg tror Gio har brugt denne tjeneste:
Denna tjänst erbjuder dig upplysningar om ägaren till ett fordon via sms. Tjänsten fungerar hos alla mobiltelefonoperatörer inom Sverige. Kostnaden för att skicka ett sms är den vanliga avgiften som din operatör debiterar. Transportstyrelsen tar inte ut någon avgift. Gör så här: 1. Skicka registreringsnumret till nummer 71456 via sms. Exempelvis mlb318. 2. Svar i retur från Transportstyrelsen.
Og fundet ejeren på FB ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos 71456... fik lige lyst til at tjekke en ganske bestemt Volvo, som holder mere eller mindre permanent i p-kælderen under bygningen, hvor vi (og andre) har virksomhed. Jah joh, han har såmænd adresse i NORRLAND (over 1.000 km fra Malmö). Me thinks der ist owls in der mose. :D Tidligere havde han også en sweeet Maserati :thumbup: til at holde dernede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Apropos 71456... fik lige lyst til at tjekke en ganske bestemt Volvo' date=' som holder mere eller mindre permanent i p-kælderen under bygningen, hvor vi (og andre) har virksomhed. Jah joh, han har såmænd adresse i NORRLAND (over 1.000 km fra Malmö). Me thinks der ist owls in der mose. :D Tidligere havde han også en sweeet Maserati :thumbup: til at holde dernede.[/quote'] Det må gi et nice kørsels fradrag:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske skulle en gruppe pendlere herfra rotte sig sammen og simpelthen spärre NMK 252 inde HELE vejen over broen, helst med under 110.. Det kräver ca 4 biler at få ham ned i fart og hans blodtryk op i det röde dangerlevel! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Måske skulle en gruppe pendlere herfra rotte sig sammen og simpelthen spärre NMK 252 inde HELE vejen over broen' date=' helst med under 110.. Det kräver ca 4 biler at få ham ned i fart og hans blodtryk op i det röde dangerlevel! :D[/quote'] Der har jeg sgu både mit liv og min bil for kært ;) Men held og lykke med det - dem der tør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det har jeg gjort sammen med 2 kolleger da jeg kørte eksport...... En lastbil i ydersporet og så én i hver ende...... Han blev først lukket ud inden den sidste afkørsel til Rødby.
Hvis jeg havde kørt bag det optog så havde jeg sku også fået en prop:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare vi andre kan komme forbi jer, så vi kan komme frem

Måske skulle en gruppe pendlere herfra rotte sig sammen og simpelthen spärre NMK 252 inde HELE vejen over broen' date=' helst med under 110.. Det kräver ca 4 biler at få ham ned i fart og hans blodtryk op i det röde dangerlevel! :D[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Apropos 71456... fik lige lyst til at tjekke en ganske bestemt Volvo' date=' som holder mere eller mindre permanent i p-kælderen under bygningen, hvor vi (og andre) har virksomhed. Jah joh, han har såmænd adresse i NORRLAND (over 1.000 km fra Malmö). Me thinks der ist owls in der mose. :D Tidligere havde han også en sweeet Maserati :thumbup: til at holde dernede.[/quote'] Med den afstand er det vel okay at han ikke kører hjem hver dag. :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Det har jeg gjort sammen med 2 kolleger da jeg kørte eksport...... En lastbil i ydersporet og så én i hver ende...... Han blev først lukket ud inden den sidste afkørsel til Rødby.
For det første pisser det mig totalt af, når truckere spiller politi på motorvejen ! :rolleye: For det andet kan enhver parkeringsplads langs motorvejen gør en ende på jeres forestilling :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps......Så godt jeg havde skrevet forkert....... Men der var en der nåede at qoute den og så ville jeg ikke ændre det. Han var klistret op af midterrabatten over en strækning på 110km.....:)

For det første pisser det mig totalt af, når truckere spiller politi på motorvejen ! :rolleye: For det andet kan enhver parkeringsplads langs motorvejen gør en ende på jeres forestilling :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jeps......Så godt jeg havde skrevet forkert....... Men der var en der nåede at qoute den og så ville jeg ikke ændre det. Han var klistret op af midterrabatten over en strækning på 110km.....:)
I er nogle helte :) Jeg forstår det ikke helt.. du siger i var 3 lastbiler ? Han var klistret op ad midterrabatten ? .. altså så en bil i hver side og så en foran ? Så i blokerede for alle andre bilister samtidig .. det er godt gået :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
På en 2 sporet motorvej??? Har du mistet overblikket????:D
Hvordan kan der være et midterspor på en 2 sporet motorvej, anyways.. med det du skrev, så blokerede i dermed også trafikken for alle andre eller hvad ellers har jeg svært ved at se hvordan i skulle kunne båse ham inde.. men i har vel haft jeres årsag til det.. jeg mener, det er godt at der findes folk som kan hjælpe politiet med at sørge for ordenlig opførsel på vejene. jeg ved ikke rigtig hvad vi skulle gøre uden..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I er nogle helte :) Jeg forstår det ikke helt.. du siger i var 3 lastbiler ? Han var klistret op ad midterrabatten ? .. altså så en bil i hver side og så en foran ? Så i blokerede for alle andre bilister samtidig .. det er godt gået :)
På en 2 sporet motorvej??? Har du mistet overblikket????:D
Resultatet er vist det samme, Brian = 110 km afspærring for øvrig trafik. (to lastvogne i ydersporet med bilisten imellem sig, og tredje lastvogn på bilistens højre side - så bilisten max kunne røre sig i tredje lastvogns længde - eller skyde hul i midterrabatten) Igen et bevis på at du er udenfor sund trafiksikker rækkevidde :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det er godt at der findes folk som kan hjælpe politiet med at sørge for ordenlig opførsel på vejene. jeg ved ikke rigtig hvad vi skulle gøre uden..
Det er sgu' da lige før ovenstående syder igennem til næste side, af ren og skær boblende sarkasme :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja klart da...... :D Nu får jeg skyld for at blokere trafikken......Kan du snart bestemme dig til hvad du vil??? Altså kører jeg 90 er det også galt.....Kører jeg 290 er det også galt.....Det virker som om at lige meget hvad jeg gør Jesper, så er det galt i dine øjne......:lol:

Resultatet er vist det samme, Brian = 110 km afspærring for øvrig trafik. (to lastvogne i ydersporet med bilisten imellem sig, og tredje lastvogn på bilistens højre side - så bilisten max kunne røre sig i tredje lastvogns længde - eller skyde hul i midterrabatten) Igen et bevis på at du er udenfor sund trafiksikker rækkevidde :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Ja klart da...... :D
Men skal jeg så forstå på det på den måde at 3 lastbiler i 160 kilometer blokerede trafikken for alle trafikanter på motorvejen, eller hvordan skal man læse det du skrev, jeg forstår det ikke helt - jeg beklager selvfølgelig på forhånd hvis jeg læser det forkert :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites