GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Hvis en bil med 250 km/t rammer min bil i tunnelen og hele min familie dør og jeg overlever... Ja, så skulle han nok have håbet på at jeg IKKE overlevede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 JO da..... Den vendte bare ikke lige som den skulle. Man sparer mange penge på den måde.,...:D Men det betyder ingenting. Den kan være flere steder på én gang.....Den kan både hænge på en lift ude hos SMC i Gladsaxe og buldre henover broen med +200...... Så den kan altså noget sådan en Audi. Ikke mange der kan gøre dét efter.....:D jeg er först imponeret når du bliver set buldre hen over broen med +200 kmt på smc gladsaxes lift!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2009 jeg er först imponeret når du bliver set buldre hen over broen med +200 kmt på smc gladsaxes lift!! Ahh.. Hahaha... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2009 Ja der er er bare nogen som er hurtigere end sin egen skygge Nogen har fået sin egen film og tegneserie :th2: -Kress... Ja.....og så 2 timer EFTER jeg var kørt over broen....... Han er bare for vild ham Gio.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2009 Er der så ikke nogen som har set den volvo s60 mørk grå, (kommer lige med nummerpladen senere, den er skrevet ned og ligger i bilen, NMK mener jeg den starter med) mener jeg det er, som kører omkring kl. 06.30 hver dag over til danmark, der sidder en mand og sin kone i hver dag og han kører bare så sindsygt, hvis du ikke trækker ind lige så snart han kommer op til dig, så kører han bare indenom, og hvis du prøver at gi den lidt gas så han blir klemt inde, ja så tror jeg bare han kører ind i dig. Jeg blev nød til at hoppe på bremsen den ene dag hvor jeg var så sur over ham og prøvede at "holde" på ham da han ville inden om. -Kress... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2009 Hvis en bil med 250 km/t rammer min bil i tunnelen og hele min familie dør og jeg overlever... Ja' date=' så skulle han nok have håbet på at jeg IKKE overlevede [/quote'] [ironi on] Det er bare sådan at ham som Mogens nævner, ikke har gjort noget forkert (ulovligt) hvis der skulle ske en sammenkørsel, når fx du forsøger at overhale en anden billist, eller bare 'kommer' lidt for langt ud til venstre i din højre vognebane. I kan jo 'bare' spørge Brian - det er jo altid billisten i højre vognbane som skal orintere sig om forholdene i venstre vognbare - således at fart tåberne som ejer venstre vognbane har fri bane. [/ironi off] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2009 Nice try René.......;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2009 Er der så ikke nogen som har set den volvo s60 mørk grå, (kommer lige med nummerpladen senere, den er skrevet ned og ligger i bilen, NMK mener jeg den starter med) mener jeg det er, som kører omkring kl. 06.30 hver dag over til danmark, der sidder en mand og sin kone i hver dag og han kører bare så sindsygt, hvis du ikke trækker ind lige så snart han kommer op til dig, så kører han bare indenom, og hvis du prøver at gi den lidt gas så han blir klemt inde, ja så tror jeg bare han kører ind i dig. Jeg blev nød til at hoppe på bremsen den ene dag hvor jeg var så sur over ham og prøvede at "holde" på ham da han ville inden om. -Kress... Hej Kress, Netop den tåbe har jeg skrevet om i 'den store pisser mig af tråd' (tror jeg nok det var), han kører som en sindsyg. Nu véd man dog hvem han er og hvor han bor v.h.a. hans nummerplade Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2009 Porche Min mand oplyser at en Porche med reklamer på også er til stor fare for sine medtrafikanter. Hyggeligt med alle de idioter derude. Jeg er IKKE ked af at jeg ikke skal til DK på arbejde mere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret April 25, 2009 hvad med at lave en sticky der hedder Stikker Tråden og så kunne folk poste deres klager der + registreringsnummer på bilen, det er der jo ikke noget ulovligt i :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2009 hvad med at lave en sticky der hedder Stikker Tråden og så kunne folk poste deres klager der + registreringsnummer på bilen' date=' det er der jo ikke noget ulovligt i :)[/quote']Hvad med om folk overholdte reglerne - og når de valgte ikke at gøre dette, så lade være med at pive når de bliver taget med håret i postkassen!!? Sjovt at "de" er de største fortalere for at "vi andre" skal overholde reglerne inde til højre, for at "de" kan bryde dem med største effektivitet ude til venstre. ...og nu eksploderer tråden sikkert fra velkendte brugeres side, da det jo er moderator der har ytret sin mening igen. *pu-haaaa* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2009 ..................... ......................... hvad med om folk overholdte reglerne - og når de valgte ikke at gøre dette' date= så lade være med at pive når de bliver taget med håret i postkassen!!? Sjovt at "de" er de største fortalere for at "vi andre" skal overholde reglerne inde til højre, for at "de" kan bryde dem med største effektivitet ude til venstre. ...og nu eksploderer tråden sikkert fra velkendte brugeres side, da det jo er moderator der har ytret sin mening igen. *pu-haaaa* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2009 hvad med at lave en sticky der hedder Stikker Tråden og så kunne folk poste deres klager der + registreringsnummer på bilen' date=' det er der jo ikke noget ulovligt i :)[/quote'] Dét er måske liiiiiiige, at gå lidt for langt ;) Jeg bifalder bestemt ikke nævnte måde at køre på, jeg mener dog, at stikker-samfundet er (næsten) ligeså slemt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2009 ..................... .........................HA! Jeg vandt lige et væddemål dér. Tak Brian :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2009 Du sagde jo selv jeg skulle svare så du kunne vinde...... og det gjorde jeg naturligvis. HA! Jeg vandt lige et væddemål dér. Tak Brian :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2009 Er der så ikke nogen som har set den volvo s60 mørk grå, (kommer lige med nummerpladen senere, den er skrevet ned og ligger i bilen, NMK mener jeg den starter med) mener jeg det er, som kører omkring kl. 06.30 hver dag over til danmark, der sidder en mand og sin kone i hver dag og han kører bare så sindsygt, hvis du ikke trækker ind lige så snart han kommer op til dig, så kører han bare indenom, og hvis du prøver at gi den lidt gas så han blir klemt inde, ja så tror jeg bare han kører ind i dig. Jeg blev nød til at hoppe på bremsen den ene dag hvor jeg var så sur over ham og prøvede at "holde" på ham da han ville inden om. -Kress... Hvis du har ligget så lang tid ude i venstre spor så han kunne nå at overhale dig indenom?, hvorfor dog ikke bare trække ind eller bedre endnu, jog på sømmet (det kunne du jo da du ville spære ham inde) og få gjort det du var igang med færdigt så han kunne komme forbi, det ender godt, du er glad fordi du har hjulpet en anden trafikant og du har ikke sat liv og lemmer på spil for en "idiot" :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2009 Hvis jeg nu skal op på den fart han kommer med så skal jeg sgu ikke kører i en seat kan jeg fortælle dig, så den med at jeg ligger i venstre bare for at drille, det kan du glemme. Men jeg vil mene jeg kører hurtigt nok til at overhæle folk, men ikke hurtigt nok til alle. -Kess... Hvis du har ligget så lang tid ude i venstre spor så han kunne nå at overhale dig indenom?' date=' hvorfor dog ikke bare trække ind eller bedre endnu, jog på sømmet (det kunne du jo da du ville spære ham inde) og få gjort det du var igang med færdigt så han kunne komme forbi, det ender godt, du er glad fordi du har hjulpet en anden trafikant og du har ikke sat liv og lemmer på spil for en "idiot" :)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2009 Nej.... Men en dag møder han sin overmand......:D Dont we all.........HAHAHAHAHAHAHAHAHAAaaaaaaaaaaaa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret April 26, 2009 Dét er måske liiiiiiige, at gå lidt for langt ;) Jeg bifalder bestemt ikke nævnte måde at køre på, jeg mener dog, at stikker-samfundet er (næsten) ligeså slemt Enig.. der var også en stor overvægt at ironi og humor i mit indlæg :) .. men også fordi det måske er lidt tidspilde at klage over folks kørsel på et debatforum.. ingen nævnt ingen glemt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sali1987 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2009 Hvis jeg nu skal op på den fart han kommer med så skal jeg sgu ikke kører i en seat kan jeg fortælle dig, så den med at jeg ligger i venstre bare for at drille, det kan du glemme. Men jeg vil mene jeg kører hurtigt nok til at overhæle folk, men ikke hurtigt nok til alle. -Kess... Så bør du jo bare ligge til højre konstant hvis din Seat ikke kan følge med på venstre vognbane. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2009 Du sagde jo selv jeg skulle svare så du kunne vinde...... og det gjorde jeg naturligvis.Wow....er vi nu begyndt at være på vennetjeneste-plan? Brian, for hulen - godt forsøgt, ellers :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2009 Nej da !! For der kører jo oz skoda´er på broen :) Det må være under min seat -Kress... Så bør du jo bare ligge til højre konstant hvis din Seat ikke kan følge med på venstre vognbane. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2009 same same ... samme dele de er bygget af Nej da !! For der kører jo oz skoda´er på broen :) Det må være under min seat -Kress... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2009 Hej Kress. Har du reg. nummeret på den S60 ? Mvh Tim Er der så ikke nogen som har set den volvo s60 mørk grå, (kommer lige med nummerpladen senere, den er skrevet ned og ligger i bilen, NMK mener jeg den starter med) mener jeg det er, som kører omkring kl. 06.30 hver dag over til danmark, der sidder en mand og sin kone i hver dag og han kører bare så sindsygt, hvis du ikke trækker ind lige så snart han kommer op til dig, så kører han bare indenom, og hvis du prøver at gi den lidt gas så han blir klemt inde, ja så tror jeg bare han kører ind i dig. Jeg blev nød til at hoppe på bremsen den ene dag hvor jeg var så sur over ham og prøvede at "holde" på ham da han ville inden om. -Kress... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2009 Og her kører man som død og helvede over broen.....Og så er der ingen der lægger mærke til det...... Standarden er sku faldende må man sige....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites