Guest Mogens Anmeld indhold Skrevet April 24, 2009 Jeg er ikke sart - og da slet ikke ift. trafik og hastighed. Imidlertid blev jeg imorges udsat for en passage/overhaling af en medtrafikant, som passerede mig med "250 km/t" i tunnelen - lige dér hvor den starter fra Sverige mod Danmark. Bilen var en beigemetallic Mercedes C55 AMG med 4 rør bagud, og jeg synes ganske enkelt, at det er DYBT forkasteligt at køre så stærkt i såvel morgentrafik og som (ikke mindst) i tunnelen. Gå hjem og skam dig - klovn ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Jeg er ikke sart - og da slet ikke ift. trafik og hastighed. Imidlertid blev jeg imorges udsat for en passage/overhaling af en medtrafikant, som passerede mig med 250 km/t i tunnelen - lige dér hvor den starter fra Sverige mod Danmark. Bilen var en beigemetallic Mercedes C55 AMG med 4 rør bagud, og jeg synes ganske enkelt, at det er DYBT forkasteligt at køre så stærkt i såvel morgentrafik og som (ikke mindst) i tunnelen. Gå hjem og skam dig - klovn ! Sådan en blev jeg overhalet af torsdag aften ved 20 tiden, midt i tunnelen. Og følte sku lidt at jeg bare stod stille da han kørte forbi! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 OG INDEN der er nogle der spørger mig om jeg har købt ny bil, så nej......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 OG INDEN der er nogle der spørger mig om jeg har købt ny bil' date=' så nej......:D[/quote'] Du kunne jo have haft lånt en Men ja det er da for dumt at køre 250 lige der, og så midt i morgen trafikken Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Jeg er ikke sart - og da slet ikke ift. trafik og hastighed. Imidlertid blev jeg imorges udsat for en passage/overhaling af en medtrafikant, som passerede mig med 250 km/t i tunnelen - lige dér hvor den starter fra Sverige mod Danmark. Bilen var en beigemetallic Mercedes C55 AMG med 4 rør bagud, og jeg synes ganske enkelt, at det er DYBT forkasteligt at køre så stærkt i såvel morgentrafik og som (ikke mindst) i tunnelen. Gå hjem og skam dig - klovn ! Ingen nummerplade? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Ingen nummerplade? Hvis du kører 90 km/t og bliver overhalet af en bil som kører 250 (hvordan Mogens så har målt dét er et godt spørgsmål...), hvordan ville du så nå at læse nummerpladen?? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Bare spørg Gio.....Dét ved han alt om!!! :D Han har pen og papir klar........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Bare spørg Gio.....Dét ved han alt om!!! :D Han har pen og papir klar........ har hört han har fået installeret et af politiets kamera/radarsystemer for at holde öje med dig brian :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Bare spørg Gio.....Dét ved han alt om!!! :D Han har pen og papir klar........ Han er hurtigere end supermand - for han kan både nå at finde det frem fra handskerummet, læse nummerpladen OG skrive det mens Brian kører 300 km i timen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Ja.....og så 2 timer EFTER jeg var kørt over broen....... Han er bare for vild ham Gio.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Ja.....og så 2 timer EFTER jeg var kørt over broen....... Han er bare for vild ham Gio.....:D Han er synsk - det er jeg sikker på... Ligesom dem man kan se i Hemsökta hus på TV4 der kan se ting som foregik for lang tid siden :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Orv......Det er så alligevel vildt. Det frygtede jeg lidt..... Så så han måske også hvad jeg lavede aftenen før???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Orv......Det er så alligevel vildt. Det frygtede jeg lidt..... Så så han måske også hvad jeg lavede aftenen før???? Det kan være han kiggede med igår aftes da Rikke spillede et afsnit af "The Secretarys secret diary" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Damn..... Skal lige ha sat noget staniol på væggene så...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Eller flue-papir ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Jeg er ikke sart - og da slet ikke ift. trafik og hastighed. Imidlertid blev jeg imorges udsat for en passage/overhaling af en medtrafikant, som passerede mig med 250 km/t i tunnelen - lige dér hvor den starter fra Sverige mod Danmark. Bilen var en beigemetallic Mercedes C55 AMG med 4 rør bagud, og jeg synes ganske enkelt, at det er DYBT forkasteligt at køre så stærkt i såvel morgentrafik og som (ikke mindst) i tunnelen. Gå hjem og skam dig - klovn ! Jeg prøvede det samme i vinters nede i tunnellen, hvor en dansk registreret sort SL 500 (ca årgang 1999) med nummerplade startende med SC og en svensk S-klasse med tonede ruder jagtede hinanden med ca 240-250 og overhalede mig i sidste øjeblik nede i tunnellen mod sverige. Jeg havde hele familien i bilen og kørte det tilladte. Ved betalingsanlægget blev SL 500 stoppet af toldere og jeg kørte forbi og dyttede hovedrystende hvorefter jeg fik den vildeste F-finger da han slap løs......Min kone fik mig heldigvis hisset ned!! Ham i Sl 500 sad i jakkesæt med sin blonde veninde, hvis nogen kender til ham, send PM Dusør gives!!! Er stadig på udkig!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Hvis du kører 90 km/t og bliver overhalet af en bil som kører 250 (hvordan Mogens så har målt dét er et godt spørgsmål...), hvordan ville du så nå at læse nummerpladen?? :) Nej, jeg har ingen plade, fordi der var bare klem på drengen. Som sagt - jeg er ikke krikilsk, men finder det absurd, at folk kører med den fart i en tunnel, hvor "vi andre" ikke har skyggen af chance, hvis der skulle ske noget uforudset. Når jeg selv kører 300 km/t, sker det på en 3 eller 4-sporet motorvej - ikke i en snæver tunnel (er tidligere blevet overhalet af en 996 turbo, der kørte med topfart gennem tunnelen - total ubehagelig oplevelse, skal jeg hils' og sig') Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Well, hvis det var mig der var blevet "krænket" ville jeg skrive til Broen og gøre dem opmærksom på hændelsen. De har vel registreret bilen ved passagen af betalingsanlægget - og så må de selv om om de vil/kan/bør gøre noget ved sagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Nej' date=' jeg har ingen plade, fordi der var bare klem på drengen. Som sagt - jeg er ikke krikilsk, men finder det absurd, at folk kører med den fart i en tunnel, hvor "vi andre" ikke har skyggen af chance, hvis der skulle ske noget uforudset. Når jeg selv kører 300 km/t, sker det på en 3 eller 4-sporet motorvej - ikke i en snæver tunnel (er tidligere blevet overhalet af en 996 turbo, der kørte med topfart gennem tunnelen - total ubehagelig oplevelse, skal jeg hils' og sig') [/quote'] og hvad er topfart på sådan en fætter da :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 og hvad er topfart på sådan en fætter da :) 320 - 330 stykker vil jeg tro :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Han er hurtigere end supermand - for han kan både nå at finde det frem fra handskerummet' date=' læse nummerpladen OG skrive det mens Brian kører 300 km i timen [/quote'] eller måske har han brugt "hjernen" til at huske de 3 tal og 3 bokstaver. Det er nu ikke så svært igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Kan du huske min nr plade??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Kan du huske min nr plade??? nej men nu har jeg heller ikke lige kigget på den. :) den sad jo ikke på da jeg var ude hos dig ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 JO da..... Den vendte bare ikke lige som den skulle. Man sparer mange penge på den måde.,...:D Men det betyder ingenting. Den kan være flere steder på én gang.....Den kan både hænge på en lift ude hos SMC i Gladsaxe og buldre henover broen med +200...... Så den kan altså noget sådan en Audi. Ikke mange der kan gøre dét efter.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 24, 2009 Well, hvis det var mig der var blevet "krænket" ville jeg skrive til Broen og gøre dem opmærksom på hændelsen. De har vel registreret bilen ved passagen af betalingsanlægget - og så må de selv om om de vil/kan/bør gøre noget ved sagen. Ja, det kunne man gøre - og så krydre mailen med et par kommentarer om Broens "vidunderlige" nyskabelse: De gule fartbump ved bommen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites