Humle 10 Anmeld indhold Skrevet April 22, 2009 hvor man kan låse sin cykel inde er så godt som altid tomt. Total spild af plads og penge og resultatet er at cykel parkeringen er endnu mere kaoitisk end før. :thumbdown:thumbdown:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2009 Pudsigt jeg netop idag tænkte på at skrive herinde da jeg selv parkerede cykelen uden for stativet deroppe. Fandeme sindssygt. Hvor mange pladser er røget? de 10 nye pladser fylder for 30-50 pladser - og de bliver overhovedet ikke brugt samtidig har det kostet en latterlig formue at opføre det låste område. Helt klart en go idé med et aflukke til cykler - til dem der måtte ønske det - men udførslen er direkte latterlig. Mangler i forvejen mange cykelstativer og så nedlægger man dem ligefrem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2009 Hehe jeg har også gået med samme tanke længe. Troede først at det var til Tullen =) Kan vi evt. få øresundsborger til at sikre os cykelende pendlere nogle bedre forhold? Hvis ikke ved Svågertorp, så ved Station Hylie når den kommer. Nogle flere af de der cykelstativer som der er under taget og måske en afdeling til scootere. Så slipper de for ridser, og vi andre slipper for at de tager 2 pladser :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2009 Så forresten på et tidspunkt på Svågertorp et opslag om at ma kunne "købe" en af de nye aflåste pladser. Ikke så dyrt så vidt jeg husker - 100/150 SEK per måned mener jeg. Men nu gider jeg faktisk ikke betale for det. Go idé Lolliken med et afsnit reserveret for scootere - møgirriterende at de holder hvor de gør. Både for os og for scooter-folket vil jeg mene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steven 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2009 Hvor tit bliver cykler som ikke er i brug mon fjernet på Svågertorp? Der er virkelig mange cykler som tydeligvis aldrig bliver brugt = gamle punkterede lig - måske efterladte stjålne cykler? Det ville da skabe en del ekstra plads hvis politiet eller kommunen ville sørge for at fjerne dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2009 Nogle flere af de der cykelstativer som der er under taget og måske en afdeling til scootere. Så slipper de for ridser, og vi andre slipper for at de tager 2 pladser :D Så vidt jeg har set, ER der lavet en plads til motorcykler - hører scooter ikke ind under dér? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2009 Så vidt jeg har set' date=' ER der lavet en plads til motorcykler - hører scooter ikke ind under dér?[/quote'] Hvorhenne? Og jow det gør de måske, men hvis pladsen til motorcykler koster penge, så kan jeg da også godt forstå hvorfor folk vil stille deres forvoksede knallerter lænket til et cykelstativ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites