CalebLarue 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 Hej Zabel og dkrath Jeg kan ikke forestille mig at BMW Helsingborg er specielt billige, deres værksted koster med sikkerhed mere end alle dem jeg allerede har snakket med uden at have undersøgt det :) Mht. Værksted, så skulle BIL Service Sverige være et værksted med uddannet BMW mekanikere, og han har ifølge eget udsagn stor erfaring med BMW'ere, i det hans uddannelse som auto mek. har været hos BMW. Prisen som han har givet mig er inklusiv original dele, han har en eller anden form for aftale hvor han kan skaffe BMW dele billigere, men spørge mig ikke hvordan og hvorledes. En Inspektion2 koster 3905,- sek hos Jarls Bilservice ! Det jeg skal have lavet er en del mere end Inspektion 2 :) /Caleb Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2009 Hej Zabel og dkrath Jeg kan ikke forestille mig at BMW Helsingborg er specielt billige, deres værksted koster med sikkerhed mere end alle dem jeg allerede har snakket med uden at have undersøgt det :) Det aner jeg ikke så meget om - jeg omtaler kun Jarls Bilservice Mht. Værksted, så skulle BIL Service Sverige være et værksted med uddannet BMW mekanikere, og han har ifølge eget udsagn stor erfaring med BMW'ere, i det hans uddannelse som auto mek. har været hos BMW. Prisen som han har givet mig er inklusiv original dele, han har en eller anden form for aftale hvor han kan skaffe BMW dele billigere, men spørge mig ikke hvordan og hvorledes. En Inspektion2 koster 3905,- sek hos Jarls Bilservice ! Det jeg skal have lavet er en del mere end Inspektion 2 :) /Caleb Kender ikke det nævnte værksted - nævner blot at jeg får mit lavet hos Jarl og hvorfor :)! Men ja, det du nævner indeholder en del mere end Inspektion 2 og jeg kan se jeg vrøvlede lidt i mit indlæg. De 12.000 DKK jeg nævner for service på min er inkl. bremseskiver og -klodser, så altså stort set samme service. Men jeg håber da du finder et sted hvor DU er tryg og hvor du kan få en god pris på dit ovenstående service. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites