Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet April 19, 2009 Så har vi igen lejet banen, og køre som vi plejer. (også selvom den er under konkurs behandling hvis der ikke findes en ny ejer) Jeg har nogle pladser tilovers endnu, og tænkte der måske var nogle herinde der havde lyst til at kører med. Den korte version er at man er delt op i 3 hold, som kører efter erfaring, vi har instrutører med på banen hvis man ønsker det og så plejer det at være skide skægt. Det koster 700 dkr pr. pers. Hvis du vil høre mere er du velkommen til at skrive i tråden, en PM eller på miriamstilling@hotmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2009 Så er der enkelte pladser tilbage, så kom og være med til en sjov og lærerig dag :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Så er der enkelte pladser tilbage, så kom og være med til en sjov og lærerig dag :th2: Yes, og nu siger de sol og 15 graders varme :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Yes' date=' og nu siger de sol og 15 graders varme :th2:[/quote'] Ja, det er nemlig rigtig godt. Vi er ikke så mange biler denne gang, så der bliver massere af køre tid :th2: Så man kan nå det endnu ?? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 nøjes med at kigge på tror jeg - stadig ikke fået nye dæk på endnu hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 nøjes med at kigge på tror jeg - stadig ikke fået nye dæk på endnu hehe Kan jo være du ombestemmer dig deroppe :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2009 Tak for idag! Vi glæder os til at se billederne. Helt igennem et fantastisk arrangement! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 Selv tak :) og ja det var en super god dag/aften, med biler fra hver sin ende af scalene, fra Ferrari til en gamle Kadet E og så alt muligt ind i mellem :th2: Til dem af jer der tog billeder, så vil jeg meget gerne have de bedste af dem, så skal jeg nok samle dem og poste et link når jeg har gjort det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 Ja, tak for et fantastisk arrangement! :th2: Jeg oplevede dog lidt *klonk klonk* sidst på dagen, når jeg kørte over ujævnheder. Fik forhandlerværkstedet til at kigge på det i dag. Jeg forstod på dem, at det var krängningshämmarlänket (i højre side), som sad en lille smule løst i sin øverste fæstning. Det blev fikset på 5 minutter, mens jeg kiggede på. [ATTACH]2933[/ATTACH] Fruen skød nogle billeder og video med sit über cam til SEK 900,- :D Har smidt det hele op her: http://sentinel.dk/trackdays/msr/2009-05-07/web/ (nej, de øverste par billeder har hun ikke taget - de blev taget i sidste uge...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 Kom fruen efter jeg var gået? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 Kom fruen efter jeg var gået? Nej, hun ankom netop som vi på begynderholdet gik i gang med at køre første 'heat'. Jeg tror, I stod ude rundt omkring på banen på det tidspunkt. Hun kørte igen cirka 90 minutter senere, da bettemand skulle i seng. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2009 Jeg har lige fået dem her Lidt længere video Tre biler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 Nu må drengene fra 'Fotonørdernes Kaffeklub' lige kom frem fra busken og uploade deres billeder. Jeg så flere stå med imponerende spejlrefleks kameraer mv. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 Sendte mine til Miriam i går :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 Sendte mine til Miriam i går :-) Jep og da alle selv har oploaded dem, så er der jo ingen grund til at samle det hele, så Lars's kommer her :) http://krarup.smugmug.com/gallery/8142406_ByEvG#531173044_eAiAM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 Ja, tak for et fantastisk arrangement! :th2: Jeg oplevede dog lidt *klonk klonk* sidst på dagen, når jeg kørte over ujævnheder. Fik forhandlerværkstedet til at kigge på det i dag. Jeg forstod på dem, at det var krängningshämmarlänket (i højre side), som sad en lille smule løst i sin øverste fæstning. Det blev fikset på 5 minutter, mens jeg kiggede på. Det var da godt at det ikke var værre! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2009 Det var da godt at det ikke var værre! Ja, jeg var jo godt nok noget nervøs for, hvad det kunne være. Nå men, du fik da lige set 108'eren så (landevejen vi kørte ad for at komme hjem til mig). :D Fik du skudt nogle gode billeder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2009 Billeder på http://picasaweb.google.com/harming/TrackdaySturupD7Maj2009# Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2009 Billeder på http://picasaweb.google.com/harming/TrackdaySturupD7Maj2009# Fine billeder. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites