Jump to content
Homer

Køb Sturup Raceway

Recommended Posts

Inventar/driftsmidler alene for ca. 7mio SEK - I skal nok grave dybt i lommerne' date=' medmindre bankerne ikke har sat et minimumsbud :)[/quote'] Joooh, men så får du også en håndfuld Alfa 147'ere, en stak Go-Carts, en Ferrari og et par Porscher med... :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen der er friske på at skillinge sammen? Så kan vi køre i fred for moralister, politiets fotovogne, katte og andre ubehageligheder...:D
Oh no... det kan man desværre ikke... for så klager "naboerne" i Ystad fordi det larmer for meget.... Og, Dyrenes Bekæmpelse :D .... klager over smattede frøer ... Og lufthavnen klager over at folk syntes det er sjovere at køre race end at flyve... At være baneejer er nok noget af det kedeligste ... iøvrigt er der ny støjgrænse i år... ALLE skal under 95db EDIT.... "kontakt Advokat Ulf Yxklinten" ????? Seriøst ??? Jeg ville sgu aldrig bruge en mand der har ændret navn til dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var hvad de ca mente da det hele startede' date=' for noget tid siden da vi spurgte. Det kan jo have ændret sig siden :)[/quote'] Måske er det netop pga. deres urealistiske økonomiske forventninger at skidtet er gået konkurs....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Oh no... det kan man desværre ikke... for så klager "naboerne" i Ystad fordi det larmer for meget.... Og, Dyrenes Bekæmpelse .... klager over smattede frøer ... Og lufthavnen klager over at folk syntes det er sjovere at køre race end at flyve... At være baneejer er nok noget af det kedeligste ... iøvrigt er der ny støjgrænse i år... ALLE skal under 95db
Det er faktisk kun et (kvindeligt) medlem af Svedala kommune som ødelægger det hele, det er helt sindsygt hvad hun kan finde på at dårlige undskyldninger (som at frøerne skal ha fred søndag aften) for at vi ikke kan få lov til at køre:fight:Selvfølgelig er naboerne heller ikke glade for larmen (derfor har de købt hus ved siden af en lufthavn:rolleye:), men alt hvad naboerne klager over lytter hende fjolset til:o Den "sjoveste" regel for i år på SRW er nu at der skal være miljømåtter under alle køretøjer, når de står i pit, HVIS de nu lækker et eller andet -alle besøgende køretøjer er dog undtaget denne regel:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den "sjoveste" regel for i år på SRW er nu at der skal være miljømåtter under alle køretøjer' date=' når de står i pit, HVIS de nu lækker et eller andet -alle besøgende køretøjer er dog undtaget denne regel:rolleye:[/quote'] Hvilke køretøjer gælder det så ? Hvis jeg skal køre, er jeg så besøgende ? Iøvrigt er miljømåtter langt fra noget nyt, vi bruger dem også i endurance... der ligger flere "persiske" tæpper i parc ferme når vi tanker :D De fleste spilder en smule når de tanker og det ødelægger asfalten... Jeg må indrømme jeg syntes miljøtæpper er ok...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvilke køretøjer gælder det så ? Hvis jeg skal køre, er jeg så besøgende ? Iøvrigt er miljømåtter langt fra noget nyt, vi bruger dem også i endurance... der ligger flere "persiske" tæpper i parc ferme når vi tanker :D De fleste spilder en smule når de tanker og det ødelægger asfalten... Jeg må indrømme jeg syntes miljøtæpper er ok...
Det gælder alle dem der skal køre -besøgende var ment som dem der kigger:) Nu er vi jo en forening for gadekørere (selvom der efterhånden er rigtig mange licenskørere mm) og der tanker vi jo ikke i pit og har ikke en kassevogn/trailer med os, ikke særlig fedt at skulle transportere 1 stk 2m lang miljømåtte med sig (der er dog ikke kommet regler for størrelse endnu mener jeg). SSEMSE har købt hele Ikeas lager af gulvmåtter til en 5'er stykket, så problemet er løst so far, men i vores tilfælde er det noget overkill.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det gælder alle dem der skal køre -besøgende var ment som dem der kigger:) Nu er vi jo en forening for gadekørere (selvom der efterhånden er rigtig mange licenskørere mm) og der tanker vi jo ikke i pit og har ikke en kassevogn/trailer med os, ikke særlig fedt at skulle transportere 1 stk 2m lang miljømåtte med sig (der er dog ikke kommet regler for størrelse endnu mener jeg). SSEMSE har købt hele Ikeas lager af gulvmåtter til en 5'er stykket, så problemet er løst so far, men i vores tilfælde er det noget overkill.
Nårh jah... det havde jeg jo ikke lige tænkt på... Jeg har jo altid 2x20 liter benzin i traileren :D Ellers kan man jo bare købe et liggeunderlag og så en rulle gaffa (den er alligevel uundværlig)... det er da til at transportere,men stadig lidt overkill

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Bare fordi Sturup lyder "stort", behøves det ikke være dyrt. GM er villig til at sælge Opel og Saab for 0kr iflg Dagens Industri i dag:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites