lovebuine 10 Anmeld indhold Skrevet April 19, 2009 jeg har hus og mit eget vand, hvor man skal tilføje 25kg salt tabletter, har altid købt dem i Bauhaus, men nu er de steget fra 65 til 119sek. er der nogen der bruger det samme? og måske ved hvor man kan få dem til en rimelig pris? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 K-Rauta havde dem i sidste uge til 89,- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 K-Rauta havde dem i sidste uge til 89' date='-[/quote'] var det et tilbud eller normal pris? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 var det et tilbud eller normal pris? Jeg tror sgu det var te'bu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 Jeg tror sgu det var te'bu I deres tilbudsavis står det nævnt, at 89 kr er den ordinære pris - og at man just nu kan købe 3 sække for 249 kr. www.k-rauta.se -> Tidning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites