APGraph 10 Anmeld indhold Skrevet April 17, 2009 Hey nogle der skal på mæsse i morgen når de åbner Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 Nej tak... Sidste år var det en kæmpe skuffelse, så det gider jeg simpelthen ikke igen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 Hey nogle der skal på mæsse i morgen når de åbner Mvh A Nope. Som sup3rior skriver. Ret skuffende sidste år.:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 Hey nogle der skal på mæsse i morgen når de åbner Nope - Biler i Bella samt Motormessen gider jeg ikke, fordi jeg har besøgt IAA Frankfurt nogle gange. Dét er cool !! Iøvrigt kan man komme til gratis ræs bag messen, idet de har bygget en bane, hvor de kører ræs med folk. Der køres med Radikal, Porsche 996 GT3, Dodge Viper (Jarls banevogn), Mitsubishi Evolution, Nissan 200 SX for blot at nævne nogle stykker :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 Hvis der er nogen der har været derinde, gider i så at berette om BMW standen og den nye Z4? Jeg overvejer kraftigt at købe denne når den kommer i handlen i næste måned, men det skulle også være eneste grund til at jeg gider tage til messen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cici_Barn 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 Hvis der er nogen der har været derinde' date=' gider i så at berette om BMW standen og den nye Z4? Jeg overvejer kraftigt at købe denne når den kommer i handlen i næste måned, men det skulle også være eneste grund til at jeg gider tage til messen.[/quote'] Jeg så den nye Z4 her i Malmö i sidste uge på svenske nr. plader Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 Jeg så den nye Z4 her i Malmö i sidste uge på svenske nr. plader Hmm, jeg troede først den kom i næste måned... spøjst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 Nope - Biler i Bella samt Motormessen gider jeg ikke, fordi jeg har besøgt IAA Frankfurt nogle gange. Dét er cool !! Iøvrigt kan man komme til gratis ræs bag messen, idet de har bygget en bane, hvor de kører ræs med folk. Der køres med Radikal, Porsche 996 GT3, Dodge Viper (Jarls banevogn), Mitsubishi Evolution, Nissan 200 SX for blot at nævne nogle stykker :) Fed vogn? En S13, S14 eller S15?... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 Fed vogn? En S13, S14 eller S15?... En rød S13 ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 Jeg var derinde igår, og syntes der var en ok fin udstilling, jeg ved ikke hvad folk forventer siden de bliver skuffet. BMW havde som sagt den nye Z4 med desværre var den låst så man kunne ikke side i den, og de ville heller ik åbne bagagerummet underligt syntes jeg. Men det er sku en flot bil. Men også den nye MB E cupé har de sku lavet flot må man sige, selvom pladsen inden i er lidt træng. Mvh A Hvis der er nogen der har været derinde' date=' gider i så at berette om BMW standen og den nye Z4? Jeg overvejer kraftigt at købe denne når den kommer i handlen i næste måned, men det skulle også være eneste grund til at jeg gider tage til messen.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 Tænkte det nok, så er jeg glad for at jeg ikke tog derind. Ikke at få lov at sidde i den er sq en flad fornemmelse Men tak for status! ;) Jeg var derinde igår, og syntes der var en ok fin udstilling, jeg ved ikke hvad folk forventer siden de bliver skuffet. BMW havde som sagt den nye Z4 med desværre var den låst så man kunne ikke side i den, og de ville heller ik åbne bagagerummet underligt syntes jeg. Men det er sku en flot bil. Men også den nye MB E cupé har de sku lavet flot må man sige, selvom pladsen inden i er lidt træng. Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 Var da lige derinde i dag netop for lige at se den nye Z4, og den er da slet ikke tosset :) og da klart en jeg skal se nærmere på :) Syntes der er lidt 6'serie over bagenden og lidt af den gamle 8'serie over front klappen. Glæder mig da til at se lidt nærmere på den d. 9 maj :) 3,5 startede på 470.000 3,0 startede på 360.000 ja og kiggede ikke på 2,3 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 Var da lige derinde i dag netop for lige at se den nye Z4, og den er da slet ikke tosset :) og da klart en jeg skal se nærmere på :) Syntes der er lidt 6'serie over bagenden og lidt af den gamle 8'serie over front klappen. Glæder mig da til at se lidt nærmere på den d. 9 maj :) 3,5 startede på 470.000 3,0 startede på 360.000 ja og kiggede ikke på 2,3 :) Så den også og den er noget størrere end den gamle. dog syntes jeg Audi´s nye A5 cab som stod derinde (hvid med brunt læder) klart var udstillingen´s overraskelse (alm. biler)!! Som flere blade skrive er den nærmest FOR perfekt, men for os der også vil have noget praktisk havde den overraskende stort bagagerum, god plads og så kører den ca 10km/l, når vi taler S5 cab!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Per Birk 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2009 ok men alligevel skuffet Var på messen lørdag for bl.a. at kigge på den nye Golf VI, men der var ikke med - mystisk!!! Fik dog set en anden bil jeg kom efter nemlig den nye Ferrari California (kanon øse), og blev overrasket over at se den gamle engelske (nok nærmere indiske) MC "Royal EnField" sat til salg for SEK 60.000...der var flere modeller... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites