Sorenkyd 10 Anmeld indhold Skrevet April 17, 2009 Hej, da vi skal til Stockholm til sommer, vil jeg høre om der er nogen kender et godt hotel eller lign., som de kan anbefale. Det skal helst ligge nogenlunde centralt og være børnevenlig, da vi har en datter på 1 1/2 år. Venlig hilsen Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2009 Ved ikke om det er børnevenligt men det er ihvert fald et herre fedt design hotel - Clarion Hotel Sign. Klods op af Arlanda Ekspressen inde i Centrum Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 http://www.destination-stockholm.com/ Prøv at kigge på denne hjemmeside. Der kan du finde hoteller i alle kategorier, men fælles for dem alle er, at der er god rabatter. Og samtidig kan får I "Stockholm-a'la-carte-kortet", som gælder som indgang til forskellige seværdigheder, samt som bus/togkort i Stockholm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 Hej, da vi skal til Stockholm til sommer, vil jeg høre om der er nogen kender et godt hotel eller lign., som de kan anbefale. Det skal helst ligge nogenlunde centralt og være børnevenlig, da vi har en datter på 1 1/2 år. Venlig hilsen Søren Jeg har for nogle uger siden bestilt et 3-dages ophold i juli på: Scandic Star Sollentuna Aniaraplatsen 8 Stockholm Sollentuna 191 21 Sweden +46 (0) 8 517 264 00 starsollentuna@scandichotels.com efter at have fået det anbefalet som et godt børnehotel. Der ligger ikke centralt rent fysisk, men det er lige op ad en station som tager dig ind til centrum på 10-15 min. Min erfaring med at bo på hotel helt inde i centrum af Stockholm er at det er uforholdsmæssigt meget dyre og dårligere i forhold til forstæderne. Scandic Solentuna koster ca. 600 SEK/døgn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites