Jump to content
Sorenkyd

Hotel i Stockholm

Recommended Posts

Hej, da vi skal til Stockholm til sommer, vil jeg høre om der er nogen kender et godt hotel eller lign., som de kan anbefale. Det skal helst ligge nogenlunde centralt og være børnevenlig, da vi har en datter på 1 1/2 år. Venlig hilsen Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej, da vi skal til Stockholm til sommer, vil jeg høre om der er nogen kender et godt hotel eller lign., som de kan anbefale. Det skal helst ligge nogenlunde centralt og være børnevenlig, da vi har en datter på 1 1/2 år. Venlig hilsen Søren
Jeg har for nogle uger siden bestilt et 3-dages ophold i juli på: Scandic Star Sollentuna Aniaraplatsen 8 Stockholm Sollentuna 191 21 Sweden +46 (0) 8 517 264 00 starsollentuna@scandichotels.com efter at have fået det anbefalet som et godt børnehotel. Der ligger ikke centralt rent fysisk, men det er lige op ad en station som tager dig ind til centrum på 10-15 min. Min erfaring med at bo på hotel helt inde i centrum af Stockholm er at det er uforholdsmæssigt meget dyre og dårligere i forhold til forstæderne. Scandic Solentuna koster ca. 600 SEK/døgn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites