Jump to content
Sole

Hvor finder jeg en garage i malmö?

Recommended Posts

Hejsa, Jeg skal have svensk forsikring til min MC, og har fået den besked at jeg kan få en besparelse på godt 8000sek om året hvis jeg har den indlåst om natten når den er hjemme. Desværre har min ejendom kun åbne parkeringer og jeg har ikke set nogle parkeringer i nærheden som er til leje. Nogen af jer der kender steder hvor man kan leje plads til en mc indlåst, gerne i nærheden af hvor jeg bor selvfølgelig... men alt har interesse pt. Bor omkring hvor Munkhättegatan og Eriksfältsgatan krydser hinanden, ikke så langt fra Mobilia. Syntes det er noget tyndt med parkeringer i området... mvh Sole

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm har de mange af den slags ? - har ledt efter en parkering i længere tid - kan ikke få mine naboer med p-plads til at sælge og finde et andet sted at bo, så jeg kan kommer ind på BRFens område hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm har de mange af den slags ? - har ledt efter en parkering i længere tid - kan ikke få mine naboer med p-plads til at sælge og finde et andet sted at bo' date=' så jeg kan kommer ind på BRFens område hehe[/quote']P-Malmö har masser af pladser i området. Men selvfølgelig, hvis det skal være indendørs, så koster det - og ventetiden er en helt anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Hmm har de mange af den slags ? - har ledt efter en parkering i længere tid - kan ikke få mine naboer med p-plads til at sælge og finde et andet sted at bo, så jeg kan kommer ind på BRFens område hehe
På VH er der pladser såvel i P-huset ved TT som hos de private Brf'er - f.eks mellem Salongatan og Sundspromenaden (der er gjort et opslag på porten mv.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er meget billigt ... jeg giver 700 SEK incl. moms pr. måned. Jeg parkerer under Triangelen på Friisgatan.
Der skal jo også være forskel på priserne indenfor og udenfor kanalerne...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites