Sole 10 Anmeld indhold Skrevet April 17, 2009 Hejsa, Jeg skal have svensk forsikring til min MC, og har fået den besked at jeg kan få en besparelse på godt 8000sek om året hvis jeg har den indlåst om natten når den er hjemme. Desværre har min ejendom kun åbne parkeringer og jeg har ikke set nogle parkeringer i nærheden som er til leje. Nogen af jer der kender steder hvor man kan leje plads til en mc indlåst, gerne i nærheden af hvor jeg bor selvfølgelig... men alt har interesse pt. Bor omkring hvor Munkhättegatan og Eriksfältsgatan krydser hinanden, ikke så langt fra Mobilia. Syntes det er noget tyndt med parkeringer i området... mvh Sole Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2009 Her lejer jeg en p-plads i deres p-kælder: http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=37NVaab6RKs2TINQxHgP8w%253d%253d&vad=Brf+Thorbj%f6rn De har åbent hver anden mandag mellem 17 og 19 mener jeg... Der kan man droppe forbi og snakke med dem om det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2009 Hmm har de mange af den slags ? - har ledt efter en parkering i længere tid - kan ikke få mine naboer med p-plads til at sælge og finde et andet sted at bo, så jeg kan kommer ind på BRFens område hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2009 Hmm har de mange af den slags ? - har ledt efter en parkering i længere tid - kan ikke få mine naboer med p-plads til at sælge og finde et andet sted at bo' date=' så jeg kan kommer ind på BRFens område hehe[/quote']P-Malmö har masser af pladser i området. Men selvfølgelig, hvis det skal være indendørs, så koster det - og ventetiden er en helt anden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2009 http://www.mkbfastighet.se/templates/ParkingSearchResult.aspx?id=64133&type=12 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 Hmm har de mange af den slags ? - har ledt efter en parkering i længere tid - kan ikke få mine naboer med p-plads til at sælge og finde et andet sted at bo, så jeg kan kommer ind på BRFens område hehe På VH er der pladser såvel i P-huset ved TT som hos de private Brf'er - f.eks mellem Salongatan og Sundspromenaden (der er gjort et opslag på porten mv.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 P-Malmö har masser af pladser i området. Men selvfølgelig' date=' hvis det [i']skal være indendørs, så koster det - og ventetiden er en helt anden. Jeg giver 250 SEK om måneden for min indendørs plads :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 Sporthoj Du kan også gå ind på sporthoj.com forummet og skrive i Radical Riders forummet (eller måske sydskanes emse), der er af og til folk der både søger og har ledig garageplads i Malmø:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 http://www.mkbfastighet.se/templates/ParkingSearchResult.aspx?id=64133&type=12 Ikke ringe de har plads 400 meter fra hvor jeg bor, indendørs - haps den viser jeg interesse for hehe. Indtil jeg kan få en plads i min egen BRF :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 Jeg giver 250 SEK om måneden for min indendørs plads :)For en P-Malmö plads? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 For en P-Malmö plads? :) Nope, for en plads i den garage tilhørende den boligforeningen jeg linkede til :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 Nope' date=' for en plads i den garage tilhørende den boligforeningen jeg linkede til :)[/quote']Præcis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2009 Dette er ikke en påstand, men et spørgsmål. Er der ikke forskel på fælles garage og egen låst garage, sådan rent forsikringsmæssigt? Jimmy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sole 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2009 Takker for svarene, jeg har søgt på nogle af de linkede garager i mit område. har ikke hørt mere siden, men krydser fingre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
xpat123 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 Jeg giver 250 SEK om måneden for min indendørs plads :) Det er meget billigt ... jeg giver 700 SEK incl. moms pr. måned. Jeg parkerer under Triangelen på Friisgatan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2009 Det er meget billigt ... jeg giver 700 SEK incl. moms pr. måned. Jeg parkerer under Triangelen på Friisgatan.Der skal jo også være forskel på priserne indenfor og udenfor kanalerne... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites