kivian 10 Anmeld indhold Skrevet April 17, 2009 Hej... Mærkeligt men det ser ud til at jeg ikke kan oprette tråd i arbejde udføres/arbejde ønskes??? Derfor skriver jeg her... Jeg vil frygtelig gerne have malet min stue, vægge og loft indenfor de nærmeste uger! Maling har jeg selv, stuen er ca. 380x380 Det jeg ønsker er et tilbud fra en god og ikke for dyr maler! Nogen der kender en??? Jeg bor på østerbro i København. Med venlig hilsen Kivian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cici_Barn 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2009 Hvorfor gør du ikke selv? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kivian 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2009 Godt spørgsmål:rose: Min ryg... fik et knæk, kan pt ikke gå i gang med projektet selv, hvor gerne jeg end ville, plejer selv at ordne hvad der skal ordnes(har aldrig haft maler før). Nu er der vel altid en grund til at man ønsker hjælp! Jeg kunne jo være en lille gammel dame med rollator (har fået mit knæk af at passe dem på plejehjemmet hvor jeg arbejder) eller bare ønske at få det gjort udefra! Ligemeget hvad, jeg ville sgu ønske jeg selv kunne som jeg plejer:cry: Knus herfra... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kivian 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2009 Slet ingen der kender/selv er maler og kunne ordne min stue og evt mit køkken også???..... Knus Kivian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2009 Slet ingen der kender/selv er maler og kunne ordne min stue og evt mit køkken også???..... Knus Kivian Giv lige ham der maleren tid til at svare - han har nok ikke tid til at være på nettet når han står og stryger med penslen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
handymænd 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2009 Slet ingen der kender/selv er maler og kunne ordne min stue og evt mit køkken også???..... Knus Kivian Jeg har sendt dig en PM, men ikke rigtig fået et svar, du er velkommen til at svare når du får tid Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2009 Hej Kivian, Jeg har ringet et par gange uden held. Har endvidere modtaget 2 SMS beskeder fra dig, men opkald på ønsket tid gav heller ej success. Kontakt my venligst på 31227795. Venligst Theis Olsen (Øresundsmaleren) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sanaa 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2009 maler hej du... hej jeg kender godt en som gerne vil male din stue... men hvad skal du have for det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2009 hej du... hej jeg kender godt en som gerne vil male din stue... men hvad skal du have for det? ööh? skal ham du kender betale for at male malerens stue eller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sanaa 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2009 hvad mener du ööh? skal ham du kender betale for at male malerens stue eller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2009 hvad mener du hvad mener DU? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 hehe, god griner..... :th2::th2: Sanaa - jeg skal også have malet, du skal bare give mig 500 kr så er det fint Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DeresMaler 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Hej... Mærkeligt men det ser ud til at jeg ikke kan oprette tråd i arbejde udføres/arbejde ønskes??? Derfor skriver jeg her... Jeg vil frygtelig gerne have malet min stue, vægge og loft indenfor de nærmeste uger! Maling har jeg selv, stuen er ca. 380x380 Det jeg ønsker er et tilbud fra en god og ikke for dyr maler! Nogen der kender en??? Jeg bor på østerbro i København. Med venlig hilsen Kivian jeg vil godt komme og give et bud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DeresMaler 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 ~ kvalitets malerarbejde af højeste standart ~ Deres Maler udfører alle former for malerarbejde til private og erhverv. Intet er for stort og intet er for småt! Alt arbejde bliver udført grundigt og fagmæssigt korrekt til den rigtige pris. Vi kommer overalt i København og på Sjælland Vi gennemgår arbejdet sammen. Vejleder gerne om produktet og farvevalg. Snakker pris og kvalitet. Vi tilbyder konkurrence dygtige priser på kvalitets malerarbejde af højeste standart Enten til fast pris eller på time pris. Deres Maler er en mindre malervirksomhed med mere end 10 års erfaring. Vi sørger for hele tiden at holde os ajour med de nyeste teknikker. Vi lægger stor vægt på, at både gamle og nye kunder opfatter os som et seriøst og fagligt dygtigt malerfirma. Vi får de fleste nye kunder gennem anbefaling. Vi lægger altid vægt på at overholde indgåede aftaler og afgivne tilbud - og så rydder vi naturligvis altid op efter os! Sådan kontakter du os: Telefon: (45) 40 75 38 54 E-mail: deresmaler.john@gmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Deres Maler udfører alle former for malerarbejde til private og erhverv. Intet er for stort og intet er for småt! Alt arbejde bliver udført grundigt og fagmæssigt korrekt til den rigtige pris. Vi kommer overalt i København og på Sjælland Vi gennemgår arbejdet sammen. Vejleder gerne om produktet og farvevalg. Snakker pris og kvalitet. Vi tilbyder konkurrence dygtige priser på kvalitets malerarbejde af højeste standart Enten til fast pris eller på time pris. Deres Maler er en mindre malervirksomhed med mere end 10 års erfaring. Vi sørger for hele tiden at holde os ajour med de nyeste teknikker. Vi lægger stor vægt på, at både gamle og nye kunder opfatter os som et seriøst og fagligt dygtigt malerfirma. Vi får de fleste nye kunder gennem anbefaling. Vi lægger altid vægt på at overholde indgåede aftaler og afgivne tilbud - og så rydder vi naturligvis altid op efter os! Sådan kontakter du os: Telefon: (45) 40 75 38 54 E-mail: deresmaler.john@gmail.com öhm nu er det jo så et forum for folk som enten bor i sverige eller overvejer/er ved at flytte til sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 öhm nu er det jo så et forum for folk som enten bor i sverige eller overvejer/er ved at flytte til sverigeHar du læst #1 !? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Har du læst #1 !? japp men det ändrer jo ikke på at han svarer på #1 og i en ny post efter det reklamerer med en tjeneste som er irelevant for forummet... du har selv kommenteret lignende för .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 japp men det ändrer jo ikke på at han svarer på #1 og i en ny post efter det reklamerer med en tjeneste som er irelevant for forummet... du har selv kommenteret lignende för ..Jeg har netop kommenteret på, at forummet er lige meget for folk på begge sider af sundet og grænserne, hvadenten de flytter eller ikke, og om det er den ene eller den anden vej - eller slet ikke. Sunddebatten indeholder information omkring regionen, og primært DK<->S-forhold. Dette skal ikke afholde andre fra at deltage, så længe det er relevant for den aktuelle tråd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Jeg har netop kommenteret på, at forummet er lige meget for folk på begge sider af sundet og grænserne, hvadenten de flytter eller ikke, og om det er den ene eller den anden vej - eller slet ikke. Sunddebatten indeholder information omkring regionen, og primært DK<->S-forhold. Dette skal ikke afholde andre fra at deltage, så længe det er relevant for den aktuelle tråd. har så set dig kommentere på exakt samme måde men jaja... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 har så set dig kommentere på exakt samme måde men jaja...Det må du meget gerne finde, eftersom jeg ikke kan mindes at have sagt sådan. Om ikke andet, så kan jeg da officielt beklage min udtalelse og informere om nye principper. Men det kræver jo jeg har sagt sådan...så, jeg ser gerne et link til en tråd med min udtalelse i. (Det haster ikke, da jeg er på vej i skuffen - men tjekker debatten igen kl 03 :)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Det må du meget gerne finde, eftersom jeg ikke kan mindes at have sagt sådan. Om ikke andet, så kan jeg da officielt beklage min udtalelse og informere om nye principper. Men det kræver jo jeg har sagt sådan...så, jeg ser gerne et link til en tråd med min udtalelse i. (Det haster ikke, da jeg er på vej i skuffen - men tjekker debatten igen kl 03 :)) du kan rydde op i debatten slette tråde som er mere end et år gammelt så skal jeg nok kigge det igennem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2009 du kan rydde op i debatten slette tråde som er mere end et år gammelt så skal jeg nok kigge det igennemHvorfor dælen skulle jeg gøre det!? Kan du ikke overskue informationstidsalderen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2009 Hvorfor dælen skulle jeg gøre det!? Kan du ikke overskue informationstidsalderen? jo men er doven .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites