Jump to content
kivian

Maler søges...

Recommended Posts

Hej... Mærkeligt men det ser ud til at jeg ikke kan oprette tråd i arbejde udføres/arbejde ønskes??? Derfor skriver jeg her...:new: Jeg vil frygtelig gerne have malet min stue, vægge og loft indenfor de nærmeste uger! Maling har jeg selv, stuen er ca. 380x380 Det jeg ønsker er et tilbud fra en god og ikke for dyr maler! Nogen der kender en???:love: Jeg bor på østerbro i København. Med venlig hilsen Kivian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt spørgsmål:rose: Min ryg... fik et knæk, kan pt ikke gå i gang med projektet selv, hvor gerne jeg end ville, plejer selv at ordne hvad der skal ordnes(har aldrig haft maler før). Nu er der vel altid en grund til at man ønsker hjælp! Jeg kunne jo være en lille gammel dame med rollator (har fået mit knæk af at passe dem på plejehjemmet hvor jeg arbejder) eller bare ønske at få det gjort udefra! Ligemeget hvad, jeg ville sgu ønske jeg selv kunne som jeg plejer:cry: Knus herfra...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Slet ingen der kender/selv er maler og kunne ordne min stue og evt mit køkken også???.....:love: Knus Kivian
Giv lige ham der maleren tid til at svare - han har nok ikke tid til at være på nettet når han står og stryger med penslen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej... Mærkeligt men det ser ud til at jeg ikke kan oprette tråd i arbejde udføres/arbejde ønskes??? Derfor skriver jeg her...:new: Jeg vil frygtelig gerne have malet min stue, vægge og loft indenfor de nærmeste uger! Maling har jeg selv, stuen er ca. 380x380 Det jeg ønsker er et tilbud fra en god og ikke for dyr maler! Nogen der kender en???:love: Jeg bor på østerbro i København. Med venlig hilsen Kivian
jeg vil godt komme og give et bud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

~ kvalitets malerarbejde af højeste standart ~ Deres Maler udfører alle former for malerarbejde til private og erhverv. Intet er for stort og intet er for småt! Alt arbejde bliver udført grundigt og fagmæssigt korrekt til den rigtige pris. Vi kommer overalt i København og på Sjælland Vi gennemgår arbejdet sammen. Vejleder gerne om produktet og farvevalg. Snakker pris og kvalitet. Vi tilbyder konkurrence dygtige priser på kvalitets malerarbejde af højeste standart Enten til fast pris eller på time pris. Deres Maler er en mindre malervirksomhed med mere end 10 års erfaring. Vi sørger for hele tiden at holde os ajour med de nyeste teknikker. Vi lægger stor vægt på, at både gamle og nye kunder opfatter os som et seriøst og fagligt dygtigt malerfirma. Vi får de fleste nye kunder gennem anbefaling. Vi lægger altid vægt på at overholde indgåede aftaler og afgivne tilbud - og så rydder vi naturligvis altid op efter os! Sådan kontakter du os: Telefon: (45) 40 75 38 54 E-mail: deresmaler.john@gmail.com :new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Deres Maler udfører alle former for malerarbejde til private og erhverv. Intet er for stort og intet er for småt! Alt arbejde bliver udført grundigt og fagmæssigt korrekt til den rigtige pris. Vi kommer overalt i København og på Sjælland Vi gennemgår arbejdet sammen. Vejleder gerne om produktet og farvevalg. Snakker pris og kvalitet. Vi tilbyder konkurrence dygtige priser på kvalitets malerarbejde af højeste standart Enten til fast pris eller på time pris. Deres Maler er en mindre malervirksomhed med mere end 10 års erfaring. Vi sørger for hele tiden at holde os ajour med de nyeste teknikker. Vi lægger stor vægt på, at både gamle og nye kunder opfatter os som et seriøst og fagligt dygtigt malerfirma. Vi får de fleste nye kunder gennem anbefaling. Vi lægger altid vægt på at overholde indgåede aftaler og afgivne tilbud - og så rydder vi naturligvis altid op efter os! Sådan kontakter du os: Telefon: (45) 40 75 38 54 E-mail: deresmaler.john@gmail.com :new:
öhm nu er det jo så et forum for folk som enten bor i sverige eller overvejer/er ved at flytte til sverige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
japp men det ändrer jo ikke på at han svarer på #1 og i en ny post efter det reklamerer med en tjeneste som er irelevant for forummet... du har selv kommenteret lignende för ..
Jeg har netop kommenteret på, at forummet er lige meget for folk på begge sider af sundet og grænserne, hvadenten de flytter eller ikke, og om det er den ene eller den anden vej - eller slet ikke. Sunddebatten indeholder information omkring regionen, og primært DK<->S-forhold. Dette skal ikke afholde andre fra at deltage, så længe det er relevant for den aktuelle tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har netop kommenteret på, at forummet er lige meget for folk på begge sider af sundet og grænserne, hvadenten de flytter eller ikke, og om det er den ene eller den anden vej - eller slet ikke. Sunddebatten indeholder information omkring regionen, og primært DK<->S-forhold. Dette skal ikke afholde andre fra at deltage, så længe det er relevant for den aktuelle tråd.
har så set dig kommentere på exakt samme måde men jaja...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
har så set dig kommentere på exakt samme måde men jaja...
Det må du meget gerne finde, eftersom jeg ikke kan mindes at have sagt sådan. Om ikke andet, så kan jeg da officielt beklage min udtalelse og informere om nye principper. Men det kræver jo jeg har sagt sådan...så, jeg ser gerne et link til en tråd med min udtalelse i. (Det haster ikke, da jeg er på vej i skuffen - men tjekker debatten igen kl 03 :))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det må du meget gerne finde, eftersom jeg ikke kan mindes at have sagt sådan. Om ikke andet, så kan jeg da officielt beklage min udtalelse og informere om nye principper. Men det kræver jo jeg har sagt sådan...så, jeg ser gerne et link til en tråd med min udtalelse i. (Det haster ikke, da jeg er på vej i skuffen - men tjekker debatten igen kl 03 :))
du kan rydde op i debatten slette tråde som er mere end et år gammelt så skal jeg nok kigge det igennem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites