Jump to content
Per Birk

Gratis parkering ved s-tog station i kbh området

Recommended Posts

Du nævnte det næsten selv - klods op af Sydhavnens Plads S-Station er der en lille p-plads, der er næsten altid en ledig plads, påstår min bedre halvdel. Der er kun 50-75 meter til stationen....lige ved Nettoen. TNI PS. Sig det ikke til andre.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ny Ellebjerg Station har en vældig stor gratis p-plads lige ved siden af - dagligt mange biler grundet teknisk skole men der var altid masser af plads da jeg var på kursus derude sidste år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
er der nogen nær strøget eller hovedbanegården??gratis helst
Jeg parkerer i indre by hver dag, og der visse gader (som bredgade og storekongensgade), hvor der er tidsbegræning, dvs stopforbud i mylretiden. Men i alle sidegaderne er ubegrænset parkering. Og man finder altid en plads, selvom man af og til skal køre lidt rundt, eller flytte bilen senere. Man skal blot betale - gratis er det ikke :p Grøn zone, som er alt uden om middeladerbyen (stort set) og inklusive blå zone koster ca. 2600 Dkr om måneden. Og det kan så bruttofinansieres hvis din arbejdplads mener det er relevant, og alt efter skattetryk (topskat) reducere prisen kraftigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sydhavnen funker Den lille p-plads ved Sydhavnens station funker...der var flere pladser da jeg ankom ved 0830 tiden og ingen tidsbegrænsning. Skulle videre med toget til Hovedbanen - bare to stationer - men der er intet publikumsbetjent billetsalg på stationen, så jeg måtte i billetautomaten med mit slidte dankort, der selvfølgelig ikke virkede... Det er derfor en god ide at have kontanter i DKK med hvis man benytter denne mulighed og ikke lige er i besiddelse af et klippekort. Som et lille plus, så ligger der en Netto butik lige ved siden af stationen, så der blev hældt lidt vin på bilen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vildt din bil kører på vin :-) Du har nu også muligheden for at købe din tog-billet via SMS. Tjek hvordan på DSBs hjemmeside. (Dog er det jo VÆSENTLIGT billigere med et klippekort hvis man ofte skal med toget).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites