Jump to content
fdhin

Lampebutikker i Malmø

Recommended Posts

Jeg leder efter en lampebutik! Jeg er interesseret i at købe nogle plafonder fra Belid ( http://www.belid.se/ ), og fandt i den forbindelse to netbutikker som jeg har forsøgt at handle i. De har ikke sendt mig varene, og virker uinteresserede i at svare på mine rykkermails. Men det må de så selv om. Summen af det hele bliver nok, at jeg må finde et andet sted at købe lamper. Så er der nogle som kender en god lampebutik med Belid eller andre fede lamper til salg? Jeg leder ikke efter design lamper til 5000+ kr, men bare hæderlige lamper til rimelige priser. Det er ligegyldigt om butikken er i Malmø, Lund, Landskrona eller Helsingborg. Nogle bud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se at der ikke har været den store aktivitet her... Så jeg tilladder mig lige at rykke for et evt svar for den oprindelige post. Står selv og lader efter div. belysning til hjemmet, kan bare ikke finde det jeg har brug for i IKEA eller ILVA osv. Findes der som beskrevet ovenover, nogen deciderede lampeforretninger her i Skåne? Pft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan se at der ikke har været den store aktivitet her... Så jeg tilladder mig lige at rykke for et evt svar for den oprindelige post. Står selv og lader efter div. belysning til hjemmet, kan bare ikke finde det jeg har brug for i IKEA eller ILVA osv. Findes der som beskrevet ovenover, nogen deciderede lampeforretninger her i Skåne? Pft.
Jeg ved der findes en i ystad, i gågaden. Ellers er der en stor forretning i center syd, der hedder home eller noget lign. overfor max.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fandt en lampebutik

Lige for at runde af her hvad det endte med: Der findes en fin lampebutik i Landskrona på Föreningsgatan. Deres udvalg er stort og deres priser er ok. Det er en dedikeret lampebutik, så man kan finde nogle lidt mere spændende ting her end i diverse kædebutikker. Udefra ser den dog lidt skummel ud, men jeg blev positivt overrasket. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites