Jump to content
nimije

Boliglån med komplikationer

Recommended Posts

Hej forum, jeg er den lykkelige ejer af et dejligt rækkehus i malmö, mit problem med dette er at jeg nødtvunget var nød til at finansiere huset på det "grå" marked "bank2, bluestep mfl." Jeg havde uden at være opmærksom på dette, en del betalingsanmærkninger fra skatteverket, dette blev jag først obs på efter det 117 afslagpå et bostadslån. Nu har jeg fået løst op på alle disse problemer, alle anmærkninger er forsvundet, men og dette er et stort problem, man kan stadig se alle disse låneansøgninger der ikke er blevet til noget. hvad gør jeg nu for at få et normalt (2.20 %) lån ? vi har pt. ingen svensk bank, da vi begge har vores indtægt i DK. fruen og jeg har en indtægt på ca. 55.000 sek per måned ingen gl. lån eller udgifter anden end denne nye bolig, hvor vi har et nuværende lå på 1.500.000 sek huset er vuderet til 1.900.000 sek. håber på lidt konstruktive råd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen der er jo ikke så meget andet at gøre, end at ringe rundt og booke møder med div. banker og se om de kan hjælpe jer :) Du vil aldrig bliver godkendt til et online lån, hvis du har din indtægt i DK, derfor er du nød til at have fat i dem personligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal du låne flere penge eller omlægge dine dyre lån til billige ? Hvis du skal omlægge, har du undersøgt om du overhovedet kan komme af med de gamle uden at skulle betale for 20 års rente (hvis det er 20 års lån)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites