Junkeren 10 Anmeld indhold Skrevet April 15, 2009 Da jeg kom hjem i går ved 3-tiden så jeg en svensk turistbus turnere i Annestad. Fra motorvejen så jeg den ude omkring smedmesterebyn og vej ind i området passerede jeg bussen, hvor der sad en ivrig midaldrende guide med mik'en kørende. Har også tidligere set "udflugter" med nogle officielle repræsentanter i jakkesæt, der viser gæster rundt på gå-ben i området, men det er ved at være et stykke tid siden. Er det regionspolitikere eller Bron der praler om øresundsintegration, eller hvad sker der? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2009 Er det regionspolitikere eller Bron der praler om øresundsintegration' date=' eller hvad sker der?[/quote'] Hehe... integrationsminsteren der udstiller forfejlet integrering af danskere ? :D:D:love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2009 Hehe... integrationsminsteren der udstiller forfejlet integrering af danskere ? :D:D:love2: De starter i Annestad og ender i Rosengård, for at se hvordan udviklingen kan vendes...:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2009 Nogle seriøse bud? Er bare lidt nysgerrig og straks bliver der smedet..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2009 Har ogå set det et par gange, og der har de kigget på det nye bofællesskabs-agtige byggeri, for "ældre"(!!!!!....mener de kalder der +40!!!!)der er bygget overfor Sadelmakarebyn. Men ved ikke, om det har været en del af en større rundtur. De var ihvertfald også lige igennem vores gård, for at se på "lokalbefolkningen"..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2009 Mon om det var politikere der var ude at se hvordan Ritts billige boliger kan komme til at se ud? Anne Vangs skriver følgende på sin hjemmeside: Jeg synes, at nogle af Sveriges initiativer for at imødekomme boligmanglen trods en fjendtlig regering, er meget spændende. I Malmø er der en bydel kaldet Annestad, som bestemt er et besøg værd. Der har man ved industrialisering af byggeprocessen og præfabrikerede byggeelementer reduceret boligpriserne betragteligt - og bydelen fremstår alligevel utrolig flot. Vores billigbolig projekt er inspireret kraftigt heraf. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 Mon om det var politikere der var ude at se hvordan Ritts billige boliger kan komme til at se ud? Anne Vangs skriver følgende på sin hjemmeside: Interessant. Sjovt som danske politikere har det med at skæve herover til, når de ikke selv kan få gang i hjulene. Og ja, det der Olle-kolle har fået en del bevågenhed. Forstår det ikke helt. Det kan sq da ikke være det første her i SE.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites