Jump to content
Admin

Vurdering af webdesign

Recommended Posts

Der er ingen af dem der udstråler noget seriøsitet...... Er produktet kvalitet, så skal siden også udstråle det. Ellers hænger side og produkt ikke sammen. Og den fornemmelse skal kunderne ikke få...For så sælger produktet ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Slime.nu da den er mindst "90'er agtig" og mest overskuelig. Vil nemlig give Brian, ehhhhh, Rikke ret. Ingen af dem er særlig "wow" - især ikke i disse dage hvor det koster under $100 på templatemonster.com at købe et layout der er langt langt bedre og mere moderne end de 3 valg vi har. Sorry /Thomas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det ligner lidt noget der er flækket sammen i frontpage - og det er vist ovre den tid hvor det var smart...
Hvad for noget af det ? Min er lavet i Dreamweaver og Photoshop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det ligner lidt noget der er flækket sammen i frontpage - og det er vist ovre den tid hvor det var smart...
Jeg er desværre enig, der er i hvert fald ingen x-faktor i nogen af de sider... Personligt hvis jeg skulle lave en hjemmeside til det produkt, så ville jeg nok, i stedet for den elendige video der er på, så lave en grafisk fremvisning a la tegneseriestil i hvordan det virker.... Sådan frame for frame i noget lækkert enkelt 3D grafik... Ikke med hverken billeder eller video, selvom det klart er det letteste... Enkel tekst der ved mouse-over skifter farve osv er max nitte... Så hellere en hel veldesignet knap integreret i sidedesignet....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jeg er desværre enig, der er i hvert fald ingen x-faktor i nogen af de sider... Personligt hvis jeg skulle lave en hjemmeside til det produkt, så ville jeg nok, i stedet for den elendige video der er på, så lave en grafisk fremvisning a la tegneseriestil i hvordan det virker.... Sådan frame for frame i noget lækkert enkelt 3D grafik... Ikke med hverken billeder eller video, selvom det klart er det letteste... Enkel tekst der ved mouse-over skifter farve osv er max nitte... Så hellere en hel veldesignet knap integreret i sidedesignet....
Ja det må jeg også tilslutte mig.. tiden er ved at løbe lidt af hjemmeside programmer, tror jeg .. du kan overveje at bruge wordpress og bruge nogle af de mange fantastiske themes der er der, som gør tingene glat og dynamiske..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites