Jump to content
Rikke Rost

Glæd jer...til fugtproblemer

Recommended Posts

http://sydsvenskan.se/bostad/article425903/Fem-jagar-fusk-i-fasaden.html Det er ganske enkelt fuldkommen sindssygt! Og der ser ikke ud til at være noget som helst der dækker for den enkelte husejer.:scared: Damn jeg tror der er mange i de nye parcelhuskvarterer der får sig nogle gedigne cholk og kan risikere at sidde i et helt værdiløst hus indenfor ganske få år.... :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://sydsvenskan.se/bostad/article425903/Fem-jagar-fusk-i-fasaden.html Det er ganske enkelt fuldkommen sindssygt! Og der ser ikke ud til at være noget som helst der dækker for den enkelte husejer.:scared: Damn jeg tror der er mange i de nye parcelhuskvarterer der får sig nogle gedigne cholk og kan risikere at sidde i et helt værdiløst hus indenfor ganske få år.... :sick:
Hej Buddha. Hvad er det vi skal spare sammen til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er så mange der brænder nallerne på det her..... Jeg turde ikke købe noget som helst der ikke var mindst 10 år gammelt..... og bygget i mursten.....:(
ja hvem ved sine fulde fem köber et hus med trästomme beklädt med gips og puds... "Ytterväggarna har trästomme som är känslig för fukt och ofta yttre gipsskivor klädda med papper." og jaja det er godkendte döre med paler i bagkant osv og så... ”Har vi pratat om inbrottsrisken när det gäller sådana här tunna fasader? Det krävs bara en rejäl brödkniv för att komma igenom, sedan är det bara isoleringen man ska ta sig förbi. Därefter är man inne.” men helt ärlig hvis man köber den slags skidt og oveniköbet giver 3-4-5 mille for det så er man sgu lidt selv ude om det ... den kloge narrer den mindre kloge .. det mindste man kan göre er sgu at sätte sig ind i hvad det er man er ved at köbe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fugt i hus.... Derome...klagshamn er der nogen der har väret så uheldige som os at köbe et hus af Derome ?? Ved der lige har väret en sag i klagshamn, men söger info om hvad der er sket med forhandlingerne der ?? Om nogen ved noget Please skriv til mig, da jeg gerne vil til at ha afsluttet vores sag med det fucking hus og fugtproblem i fasaden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der blir holdt MEGET lav profil med den slags' date=' for de ved udemærket godt hvad der venter om nogle år![/quote'] Nå ok, men det var ikke lige et sådan svar jeg kunne bruge til noget :rolleye: Jeg ved bare at der for nogle måneder siden var forhandlinger imellem dem der boede i Klagshamn og Derome, og det var oplysninger om den sag jeg sögte, og der er faktisk ingen grund til lav profil derome skal jo bare slagtes :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites